Ban Dutch Pancakes...?

Misschien dan ook maar de turkish gozleme bannen, die zie je ook op ieder festival en meer dan een als het een beetje groter is ;)
 
Dutch pancake suffers from own success...
Daar gaat weer een ideetje aan gruzelementen, Afterbang.
Toch maar een hamburger-tentje dan, hoewel daar een Duitse bijsmaak aan zit.
Is er niet ergens een Gorkenumse delikatesse?
 
Groningse/Drentse 'spekkendikken' :D
Toegegeven, hier nog nooit gemaakt, moet op zoek naar de juiste ingredienten en dat wordt een uitdaging.

Oh, en 'kniepertjes' en dus ook 'rolletjes' :D
 
Na 3 maanden in een bakkerij (winkel) te hebben gewerkt, kan ik je melden: kom maar op met die lekkernijen! Wat ze hier hebben, lijkt nogal op elkaar. Tijd voor iets nieuws. Die tompouces vind ik zelf helemaal geweldig, en bossche bollen met heerlijk zoete (slag)room, yum!
Oja en kwarktaart......dat mis ik ook.
 
Ik zag hier afgelopen week voor het eerst whitlof (met een h), wel 15,99 per kilo, maar ach, moet kunnen voor een keertje. Moest wel aan de kassiere uitleggen wat het was en hoe je het eet. Maar het was lekker vanavond!
 
Ik zag hier afgelopen week voor het eerst whitlof (met een h), wel 15,99 per kilo, maar ach, moet kunnen voor een keertje. Moest wel aan de kassiere uitleggen wat het was en hoe je het eet. Maar het was lekker vanavond!
Lekker in de oven met ham en kaas, of als salade met rozijnen, ei, appel
 
Ik zag hier afgelopen week voor het eerst whitlof (met een h), wel 15,99 per kilo, maar ach, moet kunnen voor een keertje. Moest wel aan de kassiere uitleggen wat het was en hoe je het eet. Maar het was lekker vanavond!

15,99!? Hier voeren we witlof aan de konijnen. Dat gaat daar dus niet gebeuren! (Los van dat de konijnen niet mee gaan ;) )
 
Hier is witlof sinds de herinrichting van Woollies niet meer verkrijgbaar, maar ja, inderdaad zo'n 16-17 dollar per kilo.
 
Humor genoeg hier:D!

Die chocoladebollen met room uit het Brabantse bos zijn niet te versmaden.
Kun je best een nieuwe traditie van maken. Brissieballs ofzo.

No more pancakes!

Eey, Afterbang, weleens ovenschotel witlof geprobeerd?
Met aardappelschijfjes, room (dacht ik), dikke ham, kaas, laag over laag.....
 
Back
Top