bang voor spinnen ?

Ja, en een paar dagen lang per jaar vind je ze met bosjes dood in je tuin, die kevers. Bwuhhh.

Deze zag er inderdaad ook niet al te fris meer uit. Zijn vleugels komen aan de achterkant onder zijn pantser vandaan.

Blijkbaar zijn het de sterkste dieren ter wereld. Wikpedia:

Rhinoceros beetles are also the strongest animals on the planet in relation to their own size. They can lift up to 850 times their own weight.[1] To put this into perspective, if a human of average height and weight had the strength of the rhinoceros beetle, he would likely be able to lift a 65 ton object (e.g. an M1 Abrams tank).

De spinnen doen mij niet zo veel,je komt ze ook lang niet zo veel tegen als je zou denken.
Erger vind ik de plagen van cicadas.
ze komen met duizenden tegelijk uit de grond als tor en verpoppen zich tot een soort zeer grote libelle.
En een herrie dat ze maken.(sommige oude nokia's hebben hem als ringtone erin staan)

Hier kan je misschien van je angst afkomen; http://www.onemotion.com/flash/spider/  :)

Als ik dit zo zie ga ik wel erg twijfelen of ik hier goed aan doe hoor....zucht  :cry:

Ik vind het echt heel erg, mag je best weten...

sorry, ik vind hem wel leuk moet ik zeggen .. ;-) ;-)

(ik stuur hem alleen niet naar mijn moeder want die is voor niets bang behalve spinnen. En ik denk dat ik de gil hier zou horen .. ;-))

Haha, ja, ik vind 'm ook geinig. Ach, ik denk maar zo, als je zulke dingen tegenkomt in het dagelijkse leven, dan zet je brein expres even het verstand op nul en doe je wat je moet doen. Liever een spin dan de tandarts ;-)

[quote author=Eerainuh link=topic=9383.msg133788#msg133788 date=1236307174]
Liever een spin dan de tandarts ;-)
[/quote]

Geloof toch echt serieus dat ik het liever omdraai..... Ook al is de tandarts ook geen pretje en ontloop ik die liever ook

zucht. ik krijg al kippevel als ik die verhalen lees...
ik heb vaak een allergische reactie van dit soort kleine kruipers enzo, dus hier zie ik het meest tegen op

wel handige link van vignes! die ga ik zeker bestuderen
zit ook te twijfelen of ik niet een soort australische-ehbo-voor-buitenlanders-die-gebeten-of-gestoken-zijn-door-iets-waar-ze-geen-verstand-van-hebben cursus ga volgen.

[quote author=wenkah link=topic=9383.msg133812#msg133812 date=1236329130]
zit ook te twijfelen of ik niet een soort australische-ehbo-voor-buitenlanders-die-gebeten-of-gestoken-zijn-door-iets-waar-ze-geen-verstand-van-hebben cursus ga volgen.
[/quote]

Kijk ook eens naar een australische-voorkom-dat-je-gebeten-of-gestoken-wordt-door-iets-waar-je-geen-verstand-van-hebt-voor-buitenlanders ....  :grin:

[quote author=Sacha link=topic=9383.msg133871#msg133871 date=1236429724]
Tips?????
[/quote]

Ooops, ik had gehoopt dat wenkah dat (wanneer hij het gevonden heeft) hier zou kunnen melden ... Je bent me iets te wakker, Sacha ...  :grin: :grin:

Het was toen ook middag op de dag hier in Nederland :smile:

De lente is trouwens hier eindelijk begonnen!!!!

Back