[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg138243#msg138243 date=1241860654]
[quote author=Sacha link=topic=5657.msg138094#msg138094 date=1241635669]
[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg138011#msg138011 date=1241537928]
Je kunt ons straks wel opgeven :grin:
[/quote]
Da's lief :smile:
[/quote]
Hebbie nog een beetje lief voor ons terug???
Want we hebben vandaag een K.. dagje gehad.
Gisteren ons laatste nachtje bij tante Diny geslapen en vanmorgen vroeg op pad om KC op te halen.
Komen we met KC aan bij ons huurhuis, zegt Miranda....."De TV is weg!!!"
potverdorie, hebben ze het raam in de laundry eruit getrapt en de TV meegenomen.
Twee speakerzuilen van de home entertainmentset lagen net buiten de deur.
Waarschijnlijk werden de etters gestoord tijdens de daad.
Gelukkig hadden we wel 's middags net een "home contents insurance" afgesloten.
Waarschijnlijk hebben ze de auto van de Good Guys voor de deur zien staan en dachten ze dat er wel wat te halen was.
Ik had de notebook gisteravond nog wel meegenenomen naar tante Diny, die was dus veilig.
Maar goed tis wel weer een hele dag naar de kloten, met allerlei mannetjes; politie agenten, mannetje voor het raam, Forensic expert....
Maar wel allemaal vandaag al geregeld, complimenten voor de snelle service van allen.
Natuurlijk niet zo leuk voor KC, die moest de halve dag in de slaapkamer blijven
Het heeft wel het een en ander in werking gezet; de eigenaar laat volgende week iemand langskomen voor een quote voor een alarm installatie, alle window locks worden nagekeken er komt een nieuw slot op het tuinhek en de man van de ramen komt volgende week alle deuren, ramen en flyscreens nalopen.
Bart
P.s. is dit shitty genoeg, Michel en Nataschja? :cry:
[/quote]
Ehh... :-x Speechless.
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet.
En dat nog wel in een land met lage crimerates. Al is in onze auto ook een keer ingebroken in Darwin.
Rugzak met camera's weg e.d.... Was niet verzekerd bleek achteraf
Maar ik hoop dat dit het dieptepunt zal zijn van jullie emigratie! Vanaf hier alleen nog maar UP