Bart, Miranda en Boris hebben de stickers in de paspoorten!!!!!!!

Wat leuk te horen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben in Oz!  :up:
Je zou toch bijna gaan denken dat het in Perth echt goed toeven is  :wink:

Groetjes Ingrid

Perth is dan ook, samen met Sydney, de leukste stad van Australie :up:
Ondanks het verlies van KC toch heel veel geluk gewenst de komende tijd. Fijn dat jullie het er zo goed hebben. En wie weet komt dat bakje koffie er nog eens :up:

[quote author=skippie link=topic=5657.msg146148#msg146148 date=1252057438]

Groetjes Ingrid
[/quote]

Dat is slechts Bart zijn mening hoor. Ik ben er nog lang niet. Ben ik dan de enige met heimwee en aanpassingsproblemen hier? Zal wel goed komen, maar het heeft zeker nog tijd nodig.

[quote author=mirtekkel link=topic=5657.msg146406#msg146406 date=1252580265]
[quote author=skippie link=topic=5657.msg146148#msg146148 date=1252057438]

Groetjes Ingrid
[/quote]

Dat is slechts Bart zijn mening hoor. Ik ben er nog lang niet. Ben ik dan de enige met heimwee en aanpassingsproblemen hier? Zal wel goed komen, maar het heeft zeker nog tijd nodig.
[/quote]

Hai Miranda, jammer te horen joh. Maar wel heel begrijpelijk hoe je je voelt. Het is alleen wel balen, want wat kun je eraan doen? Heeft vlgs mij heel wat tijd nodig. Doe je wel leuke dingen genoeg?Ben je ook "onder" de mensen, zoals ergens lid van geworden zodat je nieuwe mensen leert kennen?  Heimwee moet denk ik slijten... en daar kun je weinig aan doen behalve bellen, msn-en en skypen.
Wat valt je het zwaarst?

Groetjes Ingrid

op dagen zoals vandaag ( storm en veel regen ) dan moet ik ook wel proberen mijn gedachten niet af te laten dwalen naar het vertrouwde nederland en probeer dan te denken aan de dagen dat ik lekker buiten met een stukkie gebak zit te kletsen met een vriendin terwijl de zomer nog moet beginnen!

laat maar komen die 30+ :beach:
( het leven ziet er stukken aangenamer uit als het lekker weer is)
dan zal ik er ook minder last van hebben.

mijn deur staat altijd open  :smile:

CU
Monja

[quote author=mirtekkel link=topic=5657.msg146406#msg146406 date=1252580265]

[/quote]

Wat vervelend. Aan de andere kant natuurlijk ook heel logisch. Je bent verhuisd naar de andere kant van de wereld. Dat is niet even iets wat je zomaar doet. Ik denk dat er veel mensen zijn met heimwee. Ik hoop dat je snel een beetje went en dan net zo kan gaan genieten...

Mijn reactie hierop is ...Ik denk dat deze gevoelens heel logisch zijn. Je hebt van een ander leven afscheid genomen, dat je er nog om 'rouwt' is volgens mij onvermijdelijk. Daar horen dus ook gevoelens van missen bij. Geef jullie zelf de tijd om aan dit nieuwe leven te wennen...

[quote author=hummer link=topic=5657.msg146419#msg146419 date=1252593468]
op dagen zoals vandaag ( storm en veel regen ) dan moet ik ook wel proberen mijn gedachten niet af te laten dwalen naar het vertrouwde nederland en probeer dan te denken aan de dagen dat ik lekker buiten met een stukkie gebak zit te kletsen met een vriendin terwijl de zomer nog moet beginnen!

CU
Monja

Hé Monja,  Geniet er lekker van...jullie zijn er al!

[/quote]

[quote author=Marie en Dan link=topic=5657.msg147681#msg147681 date=1254516444]
Hé Bart,

Hoe lang blijft het aanbod voor dat biertje eigenlijk geldig?

Marie
[/quote]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!!!

Bart

Die deur staat ook voor jou gewoon open hoor Marie!!!

[quote author=Marie en Dan link=topic=5657.msg147680#msg147680 date=1254516287]
[quote author=hummer link=topic=5657.msg146419#msg146419 date=1252593468]

CU
Monja

Hé Monja,  Geniet er lekker van...jullie zijn er al!

[/quote]
[/quote]

Dank jullie allebei.  :humble: :humble:

Mocht het idd nog 3 jaar gaan duren, dan komen we lekker volgend jaar met kerst op vakantie met z'n allen!

:grin: Marie

[quote author=Marie en Dan link=topic=5657.msg147799#msg147799 date=1254737154]
Dank jullie allebei.  :humble: :humble:

Mocht het idd nog 3 jaar gaan duren, dan komen we lekker volgend jaar met kerst op vakantie met z'n allen!

:grin: Marie
[/quote]
Dan gaan we in ieder geval een Barbie doen!!

Bart

Wat gaat de tijd snel, vandaag is het precies 6 maanden geleden dat we geland zijn ( zo ongeveer bijna precies nu op dit moment?).
Miranda is gisteren begonnen met een temp job, als systems accountant, bij Wesfarmers in het CDB.
Het is voor korte duur, maar dan komt er eindelijk wel Australische werkervaring op haar resume.
En voor mij is het ook lekker, ik stop nu om 13.00 uur (vindt mijn collega leuk  :wink:) en haal Boris op van school  :up:
Ik zal alleen wel weer even moeten wennen aan het eten koken  :|
Laat de zomer maar komen :cool: :cool: :cool:

Bart

Lijkt helemaal nog niet zo lang geleden dat we jullie nog zagen bij de beurs in Utrecht. Time flies when your having fun!
Is Miranda nu wat meer op haar plekje daar? Nu ze werk heeft zal dat zeker helpen. Slim om alles aan te pakken ja, ook al is het maar tijdelijk. Succes met je nieuwe job Miranda!  :up:

[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg148431#msg148431 date=1256023576]

Ik zal alleen wel weer even moeten wennen aan het eten koken  :|
[/quote]

KOKEN?  :Cooking:

In de lente toch niet meer?

BBQen!!!

Het is vandaag precies een jaar geleden dat we wakker gebeld werden door Rob :up:

En dat hij de komende tijd nog maar een hoop anderen wakker mag bellen met goed nieuws!!

Bart

Back