Bart, Miranda en Boris hebben de stickers in de paspoorten!!!!!!!

Hai Tekkel,

Weet je al wat er precies aan schort en wat de uitslag van je IELTS was? Ben benieuwd!

Dijnnas

Nou, de IELTS uitslag valt net op de deurmat en da's (heel wat) positiever.
We hebben beide de general test gedaan en onze uitslagen zijn;
Bart;
Listening 9.0
reading 9.0
Writing 7.5
Speaking 8.0
Overall band score 8.5

Miranda;
Listening 8.0 (tja, naar mij luistert ze ook nooit :p)
reading 9.0
Writing 7.5
Speaking 8.0
Overall band score 8.0

Da's in ieder geval de benodigde extra punten in de pocket als de TRA erdoor is.

Iemand nog een oefenboek nodig?
Mag je hebben tegen verzendkosten.

Bart

Gefeliciteerd :flowers: mooie scores hoor!

Vraagje waarom blijven jullie hier posten in niet  in het toppic "laatste stand...."

Groetjes Chantal

Hi Bart,

Gefeliciteerd met jullie IELTS! Top hoor!

Ik zou graag je oefenboek overnemen, ik stuur je wel een pm.

Groetjes, Dijnnas

Mooie punten, hoor!  :up:  extra 5 points zitten in de knip.. they might come in handy, you know!  :wink:

Gefeliciteerd,
Cathelijn

[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg99828#msg99828 date=1190450987]
Die hebben we (nog) niet :oops:

Bart
[/quote]

Ach nadat je de aanpassingen door de TRA zijn goedgekeurd komt deze er vast snel!

....jeetje..wat een cijfers  :shock:  :up:

gefeliciteerd!! Nu weer duimen voor de skills. succes

gr,
maaike

He Tekkeltjes, wat een geweldige cijfers, gefeliciteerd! Ik had niet anders verwacht hoor  :up:

Maarre... wat is dat voor onzin met die TRA, weet je al wat meer?

We gaan voor jullie duimen, want we willen jullie graag weer "binnenkort" zien hoor!

Groetjes,
Lela en aanhang

Nou......vandaag is een behoorlijke K.Tdag.
Eerst belt Rob vanmorgen, met de mededeling dat de TRA weer niet akkoord is  :x :cry:

Kom ik vanavond thuis, na een (voor mij) dubbele dag werken, ligt AXL
axl.jpg

dood in zijn mandje  :cry:
Boris slaapt bij oma en Miranda is uit eten met de baas, dus er is niemand om me te troosten :cry: :cry:

De TRA is een geval apart;
De eerste aanvraag was net voor het afschaffen van Pathway D ingediend en op deze Pathway beoordeeld.
Maar afgekeurd, men wilde meer info.
Daar heb ik dus meer van op papier gezet en opgestuurd.
Nu lijkt het er op dat ze de review gebaseerd hebben op Pathway A en dat red ik dus niet.
Rob is het hier natuurlijk niet mee eens en gaat de boel verder uitzoeken, desnoods tot het hoogste TRA niveau :up:

Tja daar sta je dan, met je 2 MTS diploma's, vinden ze nog dat je niets kan :evil:

En wat Axl betreft, hij is 13 1/2 geworden en da's eigenlijk wel 2 keer zo oud als we ooit gedacht hadden dat hij zou worden.

Maar opbeurende reacties zijn natuurlijk altijd welkom  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bart

Hoi Bart,

Deze dag verdient inderdaad een  :yellowcard:! Wat een K....streken!
En dan nu hier mijn poging ter virtuele opbeuring:

Qua TRA: Ik geloof dat Jack dat ergens schreef " Rob is a man with a passion"...dat is hij zeker en ook " a man on a mission" dus heb vertrouwen in zijn overredingskracht& invloed! Komt goed  :up:

Qua de kat: hmmm...dat is en blijft  :cry: maar het was een lang en gelukkig leven  en...jullie zoontje was er in elk geval niet bij, dat is 1 verdriet minder toch?

Nou hhmmm hoop dat het een beetje helpt....

Sterkte!!!

Jeetje Bart, wat een ruk dag vandaag voor jou :S Wat een koele kat is (was? :S) AXL... enorm beest zeg (mandJE kan het niet zijn geweest; zeg maar MAND;)). Was ie vernoemd naar AXL Rose? Dan zet ik even 'welcome to the jungle' op -oldschool- ;)

jungle.png

Komt vast goed met TRA joh... :) Als Rob het er niet mee eens is zal hij wel goede punten hebben om de TRA aan te pakken :)

Maar sterkte joh; even een huisdier verliezen kan lastig zijn.... Maar 13 1/2 is een mooie leeftijd voor hem; toch?

Bedankt voor de opbeurende reacties.
Axl was inderdaad venoemd naar Axl Rose :up:
Scheelt op zich wel weer een dilemma, als het visum er eenmaal is.

We hebben met Rob afgesproken dat hij nog eens goed aan de kooi gaat rammelen bij de TRA.
Tot de directeur aan toe.
Het is dus voorlopig weer even wachten voor ons (ik weet nu wel een heeeel leuk Sinterklaas of kerst kadootje :p)

Bart

Nou Bart,

Success man, hou ons op de hoogte!

Nogmaals een tribute to AXL met 'It's so easy' op mijn stereo ;)

[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg103958#msg103958 date=1196512748]
Het is dus voorlopig weer even wachten voor ons (ik weet nu wel een heeeel leuk Sinterklaas of kerst kadootje :p)[/quote]

Succes met wachten enne het zal allemaal wel in orde komen alleen kost dat wachten elke keer zo ontzettend veel tijd.

Groetjes Chantal

[quote author=Dijnnas link=topic=5657.msg104004#msg104004 date=1196544333]
Jeetje Tekkel, wat een grote poes is dat, of is dat vervorming door de camera?
[/quote]

Nee hoor, geen vervorming, Axl was echt zo groot.
Ik heb vorige week vrijdag ook een uurtje eerder vrij genomen, om dat gat te graven in de tuin.
Dit;
KC.jpg

is trouwens K.C., die is nog iets groter, hij laat zich alleen niet zo erg showen :grin:
De stumperd is nu als enige over.

Bart

Back