Being Dutch

Hm nu ben ik natuurlijk  :blond: dus het misschien wel een domme vraag. Maar hoe kan het nu water besparen?

It is estimated that this saves up to 20 liters of water per use.
 
:-D Grappig Syl! Dit is een modernere versie maar lijkt er erg op. Wat je allemaal niet kunt vinden op google he?

Mijn theorie op de waterbesparing: het voorkomt dat mensen het toilet meerdere keren doortrekken om geluiden te verdoezelen.  :roll:
 
Maar... als ik de wc doortrek, ga ik er echt niet opzitten hoor... al dat opspattende water tegen je billies..... :D
 
Ge-wèl-dig... Ik lach me rot! Ja natuurlijk, mensen flushen om hun scheten te camoufleren!! Enzo :) Wat een uitvinding!!!

En dat terwijl ik juist graag stereo-pies.... LOL... Sorry jongens.... Zo komisch... :-D :-D
 
[quote author=AJ link=topic=4049.msg50491#msg50491 date=1141549742]
In het verkeer wordt daar vrijwel nooit de claxon gebruikte, want dan is echt not done.[/quote]

Kan toch ook positief zijn ;)

Maaruh kan je niet beter een aircosysteem gebruiken? dinkt maakt herrie omdat het lucht wegzuigt, dus en het helpt tegen 'wc geluiden' en ook nog eens tegen wc geuren ;)

Altijd leuk de menselijke nieuwsgierigheid testen, ook bij candid camera programma's :D
 
[quote author=FOL link=topic=4049.msg50691#msg50691 date=1141691231]
[quote author=AJ link=topic=4049.msg50491#msg50491 date=1141549742]
In het verkeer wordt daar vrijwel nooit de claxon gebruikte, want dan is echt not done.[/quote]

Kan toch ook positief zijn ;)
[/quote]

hmm, ja inderdaad, heel positief.
Zo bedoelde ik het ook.

:|
 
Ik bedoelde "de claxon gebruiken, kan toch ook positief zijn".... *tuut tuut* en zwaaien ;)
 
Ja, dat kan wel positief bedoeld zijn, maar officieel mag het niet. De claxon is er alleen ter afwending van dreigend gevaar....en het kan voor de mensen om je heen soms nog wel frustrerend zijn....lig je net in je bed, gaat er weer zo'n vriend/familielid etc. van je buurman, na een avondje doorzakken (bij je buurman) ettele seconden aan de claxon hangen...ben je net weer wakker uit een van de zoveel REM-fases van je slaap!

(niet dat ik me er altijd aan hou, maar probeer het gebruik wel tot het minimum te beperken)
 
Back
Top