Bekende Australier's!

Ja hoe konden we die niet noemen he!!!! Zag ook Dame Edna er tussen staan. Die woont (of woonde) in Moonee Ponds in Melbourne, zelfde wijk als waa rik woonde. Helaas zonder pruik niet te herkennen  :p

[quote author=Annemiek link=topic=1319.msg11028#msg11028 date=1110721883]
Steve en Terry Irwin ook niet te vergeten!
[/quote]Alleen Steve, Terry is Amerikaans.
En is Pat Cash al genoemd? :tennis:

Terry is Amerikaans? Wist ik niet eens!  :-D Weer wat geleerd.

Rex Hunt ook ja, maar zou zijn maat Bushy dan ook een Aussie zijn?

[quote author=Syl link=topic=1319.msg10941#msg10941 date=1110628581]
Jack Johnson is FANTASTISCH live! (helaas geen Aussie!) Heb pas inderdaad even de website van Xavier Rudd bekeken/beluisterd lijkt me ook wel wat om in het echt te zien. Ash Grunwald ken ik eigenlijk alleen van naam en van "hoofd" geen idee wat voor geluid er bij hoort.
[/quote]
Ash Grunwald valt in dezelfde categorie vind ik.
Ja, we gaan naar de Fremantle Blues and Roots festival, wordt echt geweldig!!
Heb je de line up gezien voor het Byron Bay Blues and Roots?! Zelfde als Fremantle, maar dan nog veel meer! Zelfs REM en Dave Mathews Band!!!

Ok, nu ga ik niet meet off topic.....

Jez en Brett Hunt en Nathan Gaunt zijn ook Aussie singer songwriters....

En had ik Missy Higgins al genoemd.....

Allemaal nog niet bekend wereldwijd denk ik, maar dat mag best! :D

Ahh...Missy Higgins, fantastisch om mee te blerren in de auto (vraag maar aan my three-year old son!  :-D)

Inderdaad de line up is great in Byron Bay, however het is al zo goed als uitverkocht  :-( Dit jaar helaas niet voor ons.

zijn de Foo-Fighters aussies?? die zijn toch wel bekend? en Grinspoon?

p.s. Annemiek, nog even en dan zitten jullie ook hier, toch?  :) think positive! Je moet maar zo denken wij kennen al de "nieuwe" Nederlandse artiesten niet meer. Is dat nog wat??

[quote author=Syl link=topic=1319.msg11085#msg11085 date=1110800930]

zijn de Foo-Fighters aussies?? die zijn toch wel bekend? en Grinspoon?

[/quote]
:-D Nee, Foo Fighers zijn overgebleven van Nirvana, Amerikaans dus. Wel goed!

Ja, Grinspoon is wel Australian.

Ik zie trouwens dat jij ook al engels en Nederlands door elkaar gebruikt!
:lol:

Het gene wat is overgebleven van Idosl is echt 3x niks! Verder kan ik me even geen nieuw Nederlands talent voor de geest halen. Ik hou zelf toch meer van Blof en Acda en de Munnik. Die zul je vast en zeker wel kennen, want die zijn al heel wat jaren bezig.

Hi Simone, erg he.......dat Nederlands van mij gaat met sprongen achteruit  :-D maar goed mijn ouders komen volgende week voor een week of 6 (Bij schaaf cursus voor Moi, en een spoed cursus voor de kiddies)

Sorry bedoelde eigenlijk Regurgitator ("band in a bubble") i.p.v. Foo fighters  :lol: ze lijken ook zo op elkaar????!! en dan hebben wij ook nog The Living End, Eskimo Joe & The Cat Empire........maaaaar zijn die bekend in Europa??

Annemiek......Blof?? nog nooit van gehoord, en Acda & de Munnik hebben wij ooit eens een tape van gekregen (maar ben bang dat dat muziek is waar je "in moet groeien in de kroeg").

De Dijk, doen die nog wat? dat vond en vinden wij nog steeds wel leuk.

Groetjes
Syl

[quote author=Syl link=topic=1319.msg11100#msg11100 date=1110808196]
Hi Simone, erg he.......dat Nederlands van mij gaat met sprongen achteruit  :-D maar goed mijn ouders komen volgende week voor een week of 6 (Bij schaaf cursus voor Moi, en een spoed cursus voor de kiddies)

Sorry bedoelde eigenlijk Regurgitator ("band in a bubble") i.p.v. Foo fighters  :lol: ze lijken ook zo op elkaar????!! en dan hebben wij ook nog The Living End, Eskimo Joe & The Cat Empire........maaaaar zijn die bekend in Europa??

Annemiek......Blof?? nog nooit van gehoord, en Acda & de Munnik hebben wij ooit eens een tape van gekregen (maar ben bang dat dat muziek is waar je "in moet groeien in de kroeg").

De Dijk, doen die nog wat? dat vond en vinden wij nog steeds wel leuk.

Groetjes
Syl
[/quote]
he, ik dacht dat je maar een jaar of 3 weg was...? Zal wel langer zijn als je Blof niet kent! Hele goede band. Paar jaar geleden is de drummer omgekomen bij een motorfiets ongeluk, maar ze zijn nu wel verder gegaan. Komen uit Zeeland. Ik hou meestal niet echt van Nederlandstalig(vraag me niet waarom niet?!), maar Blof is echt goed.
Trouwens Acda en de Munnik ook. De Dijk is een beetje voor mijn tijd!  :lol:

Nee, de bands die je noemt zijn zover ik weet nog niet in europa bekend. Ik heb wel gehoord dat Missy Higgins nu bekend wordt daar...

Ik krijg nu een beetje de ja vu, omdat op british expats net een topic is geweest over Aus rock:
http://britishexpats.com/forum/showthread.php?t=288761

ahhhh..........
De Dijk is een beetje voor mijn tijd! 
  :-o hm, ok......wij lopen lichtelijk tegen de 40 hier!!! ben 37  :cool: en wij wonen hier nu een jaar of 9

Bye
Syl
die nu echt naar bed gaat

Ik heb afgelopen september een beetje australian Idol gevolgd toen ik bij mijn vader was en Casey heeft toen gewonnen, geen stuk maar wel een dijk van een stem! Hoe is het nu met haar? Breekt ze door daar bij jullie?

Ja... 9 jaar al weg. Zo ongeveer in die tijd begon Blof wat te worden. Ze hebben een mooi nummer dat "Aan de kust" heet. Veel Zeeuwen noemen dat graag hun nieuwe volkslied.

En niet te vergeten... Vadim Dale natuurlijk! Ook een Aussie... En nog een lekkere ook! :D

Komt wel goed hoor Lin! als je hier eenmaal woont ben je "zo bij"  :) Met Casey gaat het zo-zo, je hoort haar af en toe op de radio maar op TV zie je niet zo gek veel van haar. We hebben nu weer een nieuw programa: X-factor.

Neeee Annemiek dat meen je niet?! Ik vond dat zo'n ON-australisch ventje. (hahaha.... :evil: en hele volks stammen met mij op mijn werk  :lol:)

anyway time (voor dit oudje  :-D zit me wel dwars hoor Simone  :wink:) for bed!

bye
Syl

[quote author=Syl link=topic=1319.msg11153#msg11153 date=1110891589]
anyway time (voor dit oudje  :-D zit me wel dwars hoor Simone  :wink:) for bed!

bye
Syl
[/quote]
Nou, dat is niet nodig hoor! :wink: Ik ben ook wel erg jong, zover ik weet ben ik nog steeds de jongste op british expats. 23. En ik was 21 toen ik op het forum kwam!  :lol: En de meeste nieuwe vrienden die we hebben gemaakt hier, zijn allemaal ouder, allemaal 30 of meer, en een man is 46 dit jaar, dus dan dubbel mijn leeftijd, vinden we allemaal heel grappig. Hij heeft kinderen ouder dan ik! he he
Wij kwamen ook pas in 1996 terug naar Nederland, en ik denk dat in die tijd de Dijk niet zoveel hits heeft gehad?

Outback Jack, goh, had nooit gedacht dat hij zo'n naam had!
Ik vond hem niet zo leuk/irritant. Op zich kon die wel doorgaan als aussie, maar het was wel het heeeellle stereotype beeld(crocodile dundee), waarvan er maar enkele zijn. 90% van Aussie woont gewoon in de steden! :D

haha........nou ik vond het een enorme klefferd met zijn "my girls, my girls" bwoeaaahhh...anyway we dwalen af  :lol:

Syl

Back