[quote author=Syl link=topic=1319.msg11100#msg11100 date=1110808196]
Hi Simone, erg he.......dat Nederlands van mij gaat met sprongen achteruit :-D maar goed mijn ouders komen volgende week voor een week of 6 (Bij schaaf cursus voor Moi, en een spoed cursus voor de kiddies)
Sorry bedoelde eigenlijk Regurgitator ("band in a bubble") i.p.v. Foo fighters :lol: ze lijken ook zo op elkaar????!! en dan hebben wij ook nog The Living End, Eskimo Joe & The Cat Empire........maaaaar zijn die bekend in Europa??
Annemiek......Blof?? nog nooit van gehoord, en Acda & de Munnik hebben wij ooit eens een tape van gekregen (maar ben bang dat dat muziek is waar je "in moet groeien in de kroeg").
De Dijk, doen die nog wat? dat vond en vinden wij nog steeds wel leuk.
Groetjes
Syl
[/quote]
he, ik dacht dat je maar een jaar of 3 weg was...? Zal wel langer zijn als je Blof niet kent! Hele goede band. Paar jaar geleden is de drummer omgekomen bij een motorfiets ongeluk, maar ze zijn nu wel verder gegaan. Komen uit Zeeland. Ik hou meestal niet echt van Nederlandstalig(vraag me niet waarom niet?!), maar Blof is echt goed.
Trouwens Acda en de Munnik ook. De Dijk is een beetje voor mijn tijd! :lol:
Nee, de bands die je noemt zijn zover ik weet nog niet in europa bekend. Ik heb wel gehoord dat Missy Higgins nu bekend wordt daar...
Ik krijg nu een beetje de ja vu, omdat op british expats net een topic is geweest over Aus rock:
http://britishexpats.com/forum/showthread.php?t=288761