Bekende Australier's!

Beetje jammer alleen dat OUtback Jack geen outback boy meer bleek te zijn. Hij is, of was, model in Melbourne. Vriendin van me woon tin Melbourne (australische) en die vertelde me dat. Hij werkte voor Preserving nature in Victoria, of zoiets. En toen ze dat zei dacht ik ook, ja dat six pack ziet er uit als een fitness six pack, dat krijg je niet zomaar. Toch vond ik t wel een schatje, beetje klef, maar he tis nooit goed toch.

Tja... Er wordt bij zo'n programma natuurlijk aan het begin een soort beeld gevormd. Waarschrijnlijk loopt Vadim in het dagelijks leven gewoon in een normale spijkerbroek met overhemd ofzo  :wink:
Het idee 'lekker ding' is natuurlijk ook vrij oppervlakkig en het gaat niet om de inhoud hierbij.  :wink:  :-D
Hij ziet er wel lekker uit en zoals ik al eerder zei.... blauwe ogen/bruin haar he  :up:

Moet ook wel eerlijk zeggen dat het wel errug toevallig was als hij echt Jack zou heten. Zou net iets te mooi zijn.

Ja hij wa snatuurlijk geselecteerd ook op zn uiterlijk en donker haar en blauwe ogend oen het altijd goed. Dat huis waar ze zeiden dat ze meoder woont, si volgens mij trouwens een heel duur resort.

Back