Berner Sennen

Toen ik klein was had mijn buurman een nest met puppies van een herdershond.
Ik erop af om te spelen , ( ik was een jaar of 8) , .
als de buurman mij niet optilde had ze boven op me gezeten.
en ze  had een mooi wit gebit.
Zo zie je maar wat voor een schat van een hond jullie hebben.

Jack :evil:
 
Diego loopt de vloer eruit als hij een botje krijgt zoals nu dus.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:-D :-D :-D :-D :-D :-D

Nog iets blijer met zijn staart en hij stijgt op.

Jack :evil:
 
Dit topic begint een forum relatie te worden tussen Jack en Wiepie. De laatste twee pagina's alleen een dialoog tussen hun twee!! :-o
Waarom beginen jullie niet een topic alleen bedoeld voor jullie!! :evil:

Misschien mag ik ook nog even iets vertellen over mijn hond(je) of moet ik DAAR een aparte topic voor verzinnen?  :dog:

Ik wacht op jullie antwoord met gepast ongeduld.

:gramps:

Ps. Sorry dat ik mijzelf in jullie gesprek mengde.
 
Hey Rene,

Natuurlijk mag jij je mengen in ons gesprek :up:

Ik wacht met smart over de verhalen van jou hond hoor :lol:

Iedereen mag mee kletsen, maar als anderen het niet doen, ja dan wordt het wel een prive gesprek!

Trouwens nooit geweten dat jij zo jaloers was Rene  :naughty: :naughty:

Dus laat je gaan en vertel mij over jou hond :dog: :dog: :cheer:

Groetjes Wiepie
 
Rene, misschien ben je wel een beetje jaloers op onze aangename gesprekken.
iedereen kan meelezen over onze "spannende " honden avonturen, maar zoals Wiepie al zei , niemand mengd zich in onze gesprekken, jammer.
Zijn wij dan de enige die onze trouwe viervoeter meeneemt naar Australie . :-D

:gramps:

Ps. Sorry dat ik mijzelf in jullie gesprek mengde.

(Ik dacht deze topic daarvoor was.)

en de volgende keer graag een aangenaam verhaaltje over jouw trouwe vriend, en als je dat niet kunt laat dit beneden dan weg.

[quote author=Rene-L link=topic=3366.msg41801#msg41801 date=1135792271]
Dit topic begint een forum relatie te worden tussen Jack en Wiepie. De laatste twee pagina's alleen een dialoog tussen hun twee!! :-o
Waarom beginen jullie niet een topic alleen bedoeld voor jullie!! :evil:

Misschien mag ik ook nog even iets vertellen over mijn hond(je) of moet ik DAAR een aparte topic voor verzinnen? :dog:

Ik wacht op jullie antwoord met gepast ongeduld.

:gramps:

Ps. Sorry dat ik mijzelf in jullie gesprek mengde.
[/quote]

Wil je ook een Hondje ...Rene , moet je bij Wiepie zijn.

Groetjes Rene


Outback Jack :evil:
 
Oke, als het dan toch mag....dan kom ik er ook even tussen...ik ben nu eenmaal een cheeky Belg, dus...  :evil:

Wij hebben twee honden: Marcel en Rudi, ze zijn te zien in mijn draadje

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2514.0

Marcel gaat mee naar Oz en Rudi wordt geadopteerd door een leuk koppel uit Utrecht. Onze Marcel is een echte clown, die steelt overal de show en heeft (vooral bij de vrouwen) veel succes.

Sara
 
He Sarabaes,

nog proficiat met je behaalde eerste plaats op topic-verslaving.
Hoe ben je eigenlijk in contact gekomen met mensen in Utrecht.
Was het niet gemakkelijker om in Belgie een thuis voor Rudi te zoeken.

Ikzelf woon ook in Belgie en wij hebben 1 rakker en die gaat mee.

Rene , zo kan het ook :-D.

Dag Sara,


Outback Jack :evil:
 
Thanks, ik ben nog steeds erg blij met mijn 'verkiezing'  :win1: 

Wij hadden Rudi op een website voor Bullterrierliefhebbers gezet en daar hebben zowel Nlanders als Belgen op gereageerd...Rudi was zo lief en goed bij die mensen, dat ik het niet erg vindt om nu een tijdje zo ver te rijden om hem op bezoek te laten gaan, we wilden gewoon het beste voor hem...  :up:
 
dat ik het niet erg vindt om nu een tijdje zo ver te rijden om hem op bezoek te laten gaan, we wilden gewoon het beste voor hem... :up:



Goed gedaan Sarabaes,

Zal niet gemakkelijk voor je zijn.
Keuzes bepaalt je leven en zijn niet gemakkelijk.
Los laten van een vriend vergeet je nooit maar de tijd zal het verzachten.

Thumbs up :up:
Keep smiling

Outback Jack
 
Hey Sara,

Knap van je om Rudi nu al te herplaatsen terwijl je in mei 2006 pas vertrekt :up:

Ik heb respect voor je, ik doe het je niet na!

@Rene,

Waar blijf je nu met je grote mond, nu mag je wat vertellen en horen we niets meer van je. :-x
Valt me van je tegen  :redcard:

Ik wacht nu echt met smart over de verhalen van jou :dog:

Nou laat me niet langer wachten :gramps:

Wiepie
 
Stelletje ongeduldigen!! IK kan pas later in de middag of avond hier terecht. Ik ben nu thuis met een week vakantie.

Maar toch aardig dat ik ook mee mag doen.

Over onze hond; (zie http://home.wxs.nl/~laure011/petpage1.htm)
Het is een Jack Russel / Markies kruising. Een echte Jack in al zijn doen en laten. Je moet hem echt kort houden, anders neemt ie een loopje met je. Soms wil ik hem wel achter het behang plakken onder het parket spijkeren! Paula heeft soms wel moeite met hem; hij ziet haar als gelijke, en mij als z'n baas.
We zijn echt gek op (met) hem, en heeft een hartstikke leuk bekkie, die hij gebruikt! Mensen vinden hem ook echt een donder. Als hij happy is, lacht hij ook echt (ik bedoel een glimlach op z'n bek). Hij luistert heel goed naar mij maar naar Paula????
Hij is nu 1 1/2 jaar oud en zijn vriendin is onze poes Kitty (een maand ouder dan hem) en gaat regelmatig met haar op sleep. Asl zij iets fout doet, corrigeerd hij haar. Soms moeten we wel even ingrijpen, anders wordt het haar te veel. Maar ze valt hem ook vaak aan, zonder aggressie. En dan rennen ze door de hele woonkamer.
Hij is zo'n 30 cm hoog, en met de sneeuw van pas geleden had ie het meeste plezier. 25 cm sneeuw, 30 cm hond! Soms moeilijk om hem te zien. En dan maar achter de sneeuwvlokken aan rennen om ze te pakken.
De foto's op de home page moeten nog aangepast worden, we hebben een aantal schitterende foto's van hun.

Ik zou uren door kunnen l*llen over hun, maar ik houd het hier op voor nu.

Rene  :gramps:
 
Hey Rene,

Wat een moppie :up:

Zie je nu wel dat het niet zo moeilijk is om met ons mee te praten? :evil:

Hier ligt inmiddels ook een behoorlijk pak sneeuw en als ik nu naar buiten kijk blijft het daar niet bij.

Onze Berner is vrij rustig, maar ja wat wil je met je buik vol kids, maar onze cavalier kan er niet genoeg van krijgen :dog:
Zij staat tot haar middeltje in de sneeuw, maar zo'n koukleum dat ze normaal is, zo enthousiast is ze nu :roll:

nou :gramps: maak je niet weer zo druk en klets lekker mee!

Je bent echt wel  :hi:

Heb je anders toch ook geen problemen mee?

:clap2: :clap2:

Groetjes Wiepie
 
[quote author=wiepie poortman link=topic=3366.msg41902#msg41902 date=1135878500]
Zie je nu wel dat het niet zo moeilijk is om met ons mee te praten? :evil:
Je bent echt wel  :hi:
Heb je anders toch ook geen problemen mee?
[/quote]

Weet ik ook wel, ik wou jullie alleen even lekker stangen!! :evil:

Ik moet nog andere foto's organiseren. Daar staan ze ook leuk op!

Gr. Rene  :gramps:
 
GO RENE GO


I LOVE THE STORIES,

Outback Jack[quote author=Rene-L link=topic=3366.msg41900#msg41900 date=1135876309]
Een echte Jack in al zijn doen en laten. Je moet hem echt kort houden, anders neemt ie een loopje met je. Soms wil ik hem wel achter het behang plakken onder het parket spijkeren!


Rene  :gramps:
[/quote]

Wil je mij onder het behang plakken, he Rene ik dacht dat we vrienden waren

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=3366.msg41914#msg41914 date=1135887082]
Wil je mij onder het behang plakken, he Rene ik dacht dat we vrienden waren
Jack :evil:
[/quote]

Zodra jij op vier poten rond kan rennen, je staart kan laten zwaaien, ballen uit de lucht met je bek mond kan vangen, hondebrokjes zonder handen/vork/lepel kan eten, kan drinken met alleen je tong te gebruiken, 25 verschillende plaatsen af kan palen in 15 minuten, je tong schuin uit je bek mond kan laten zakken en mij met bruine ogen trouw aan aanstaren, misschien!
Tot die tijd bestaat er een verschil tussen mijn Jack en jou! :evil:

Rene
 
[

Zodra jij op vier poten rond kan rennen, je staart kan laten zwaaien, Je ballen uit de lucht kan vangen

Tot die tijd bestaat er een verschil tussen mijn Jack en jou! :evil:

Rene


Eeeeeeeeeeuuuuuuhhhhhhhhhmmm  oke Rene,
maar hoe doe ik dat , heb je misschien een tekening of een voorbeeld ervan hoe ik dit / dat kan vangen. :?

Outback Jack :evil:
 
@ Jack,

Ik had al gedacht dat je niet kon lezen!! Bril op zetten!
Mijn reply;
[quote author=Rene-L link=topic=3366.msg41926#msg41926 date=1135900532]
je staart kan laten zwaaien, ballen uit de lucht met je bek mond kan vangen,[/quote]

Dus niet zoals jij zei;
[quote author=Jack link=topic=3366.msg41940#msg41940 date=1135932934]
Zodra jij op vier poten rond kan rennen, je staart kan laten zwaaien, Je ballen uit de lucht kan vangen[/quote]

Ik heb het NOOIT gehad over
je ballen

Dus tekening of voorbeeld zal compleet overbodig zijn. En als je al tekst niet kan lezen, hoe wil je dan een tekening lezen, snotneus?? :evil:

Rene :gramps:
 
[quote author=Rene-L link=topic=3366.msg41949#msg41949 date=1135949540]
@ Jack,

Ik had al gedacht dat je niet kon lezen!! Bril op zetten!



Ik heb het NOOIT gehad over
je ballen

Dus tekening of voorbeeld zal compleet overbodig zijn. En als je al tekst niet kan lezen, hoe wil je dan een tekening lezen, snotneus?? :evil:

Rene :gramps:
[/quote]

:-D :-D :-D :lol: :lol: :lol:

:stupid2: :stupid2: :stupid2: :stupid2: :stupid2: :stupid2: :stupid2:
:angry1: :angry1:
:cold: :cold: :cold: :cold: :cold: :cold: :cold: :freezing: :freezing: :freezing: :freezing: :freezing:
:lookatit: :lookatit: :lookatit: :lookatit: :lookatit: :lookatit: :lookatit: :lookatit:

:eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged: :eek:utraged:



Sorry , niet goed gelezen


Jack  :evil:
 
@Rene

Rene moet dit nu zo grof tegen Jack? :naughty:

Iedereen kan toch een (lees)fout maken :stupid2:

Of ben jij  :gramps: perfect?


Wiepie
 
Back
Top