Stelletje ongeduldigen!! IK kan pas later in de middag of avond hier terecht. Ik ben nu thuis met een week vakantie.
Maar toch aardig dat ik ook mee mag doen.
Over onze hond; (zie http://home.wxs.nl/~laure011/petpage1.htm)
Het is een Jack Russel / Markies kruising. Een echte Jack in al zijn doen en laten. Je moet hem echt kort houden, anders neemt ie een loopje met je. Soms wil ik hem wel achter het behang plakken onder het parket spijkeren! Paula heeft soms wel moeite met hem; hij ziet haar als gelijke, en mij als z'n baas.
We zijn echt gek op (met) hem, en heeft een hartstikke leuk bekkie, die hij gebruikt! Mensen vinden hem ook echt een donder. Als hij happy is, lacht hij ook echt (ik bedoel een glimlach op z'n bek). Hij luistert heel goed naar mij maar naar Paula????
Hij is nu 1 1/2 jaar oud en zijn vriendin is onze poes Kitty (een maand ouder dan hem) en gaat regelmatig met haar op sleep. Asl zij iets fout doet, corrigeerd hij haar. Soms moeten we wel even ingrijpen, anders wordt het haar te veel. Maar ze valt hem ook vaak aan, zonder aggressie. En dan rennen ze door de hele woonkamer.
Hij is zo'n 30 cm hoog, en met de sneeuw van pas geleden had ie het meeste plezier. 25 cm sneeuw, 30 cm hond! Soms moeilijk om hem te zien. En dan maar achter de sneeuwvlokken aan rennen om ze te pakken.
De foto's op de home page moeten nog aangepast worden, we hebben een aantal schitterende foto's van hun.
Ik zou uren door kunnen l*llen over hun, maar ik houd het hier op voor nu.
Rene :gramps: