Berner Sennen

Ja Rene moet dat nou, :lol:

Als ik blind word heb ik tenminste een streng afgericht Labrador die me de weg wijst,
(zolang als hij geen kat tegenkomt).

En jij, wat heb jij ( :bike: of een  :wheelchair:)
Of blijf jij Rene de gentlemen  :dance:


Jack  :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=3366.msg41962#msg41962 date=1135967442]
En jij, wat heb jij ( :bike: of een  :wheelchair:)
Of blijf jij Rene de gentlemen
[/quote]

Ik ben nu mijn inline skates aan het uitproberen (met 5! wielen achterelkaar en twee zijwieltjes aan iedere kant.)

Mijn hond zou mij niet kunnen leiden, hij presteert het om in 15 minuten 35 plaatsen af te palen, en vanavond in de sneeuw rende hij als een bezetene door de sneeuw! Hij is er gek op! Zal ie wel missen als we naar Oz gaan.
Aan de lijn heeft hij ook moeite, het is net een metaal detector (zwaaiend van één kant naar de andere kant). :lol:

Rene (de gentleman?)
 
Goed zo Rene !!!! :lol:
laat je niet kisten door die "snotneuzen "
Groeten Katja
PS;ook nog "snotneus" :-D
 
@ Njusha

Ik laat me niet zo gauw kisten door dierenliefhebbers!! Als het tè bont wordt, stuur ik een PMmetje. Niet iedereen hoeft betrokken te raken in een argument.
Maar dit vindt ik niet zo erg hoor! Ik weet wie Jack the duvel is.
Hij is ook een dierenvriend!! En dierenvrienden kunnen nooit slecht zijn!

Rene
 
Ik denk dat er op dit forum alleen maar dierenliefhebbers zitten :up: :happysun: :happysun: :dog: :happysun: :happysun:  :up:

Want gaat iemand toch niet een topic lezen doe "Berner Sennen" heet


Alles wa hier gezegd wordt, wordt met een korreltje zout genomen :donttell:

:doofywave: :doofywave: :doofywave:

Groetjes Wiepie
 
[quote author=njusha link=topic=3366.msg41973#msg41973 date=1135986438]
Goed zo Rene !!!! :lol:
laat je niet kisten door die "snotneuzen "
Groeten Katja
PS;ook nog "snotneus" :-D
[/quote]


Katja , heb jij ook een hondje of heb je gewoon medelijden met Rene de Gentlemen,
WANT ALLEEN MENSEN MET EEN HONDJE MOGEN OP DEZE TOPIC, BECAUSE WE HAVE TO STAY ON-TOPIC,  kidding :-D

Ken je Bachhus al, niet on-topic en je krijgt een waarschuwing :yellowcard:

Koop een rotje met een tekort lontje en je hebt zo een hondje :lol:

Jack :evil:

Jaja , ik weet het , het niveau is weer hoog
 
Ik ben het voor de verandering weer eens helemaal met Jack eens :up:

Er is hier vanacht zoveel sneeuw gevallen, dat Kiki, onze cavalier, er vanochtend tot haar buik in stond :freezing: :freezing:

Maar nog altijd had ze de grootse lol buiten.

Inmiddels is hier de dooi in gevallen en verandert ons mooie witte landschap in een grote natte zooi :depressed:

Vanmoregen met krant lopen toch Jack zijn advies opgevolgd :up:, heb slee geleend bij buren en zo de kranten rond gebracht.
Alleen heb ik hem zelf getrokken en heb de zwangere huismus bij de kachel laten liggen slapen :sleep:

Zo was er tenminste doorkomen aan, wel hebben niet alle abonnee's de kranten voor 7 uur in de bus gekregen(was niet alleen schuld van het weer, had mij verslapen :eek:ops!:)

Groetjes Wiepie
 
@ jack
Ja ja ik heb een hondje ,met de nadruk op "hondje" ;een Tchi - tsu .Kan wel met een schrijffout geschreven zijn is iets typisch aan mij .Dewelke wij 5 jaar geleden hebben geadopteerd uit een asiel .
Hij kan onmogelijk mee gaan naar Ozzie want dat beestje is al 11 jaar en om daar 3 maanden in quarantine te zitten ,denk dat het hem geen goed daat doen .
:wink: Dus ik mag hier wel op gereageerd hebben op deze toppic  :-D
Groeten ,Katja
 
Hey Katja,

Je hond hoeft maar 30 dagen in Qurantaine en niet 3 maanden hoor :up:

Dus misschien denk je er nu anders over :)

Groetjes Wiepie
 
Hoi Katja,

Zal niet gemakkelijk voor je zijn om je vriendjejeje achter te laten.
Wel dapper om voor het bestwil van je hondjejeje te kiezen.


:wink: Dus ik mag hier wel op gereageerd hebben op deze toppic :-D
Groeten ,Katja

I was just kidding,
Maar het werkt want Wiepie en ik zijn niet meer de enige die reageren en zijn hond meenemen naar Oz,

Katja , je vriendjejeje mag blij zijn met zo'n baasje als jij.




Vanmoregen met krant lopen toch Jack zijn advies opgevolgd :up:, heb slee geleend bij buren en zo de kranten rond gebracht.
Alleen heb ik hem zelf getrokken en heb de zwangere huismus bij de kachel laten liggen slapen :sleep:

Zo was er tenminste doorkomen aan, wel hebben niet alle abonnee's de kranten voor 7 uur in de bus gekregen(was niet alleen schuld van het weer, had mij verslapen :eek:ops!:)

Groetjes Wiepie


En dan maar zeggen , die Jack met zijn slappe opmerkingen, maaaarrrr zo zie je het maar weer het werkt.

:thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking:                 :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :naughty: :naughty:


:readinginbed: :readinginbed: :readinginbed: Niet op tijd omdat je het hebt verslapen :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:


Jack :evil:
 
[quote author=wiepie poortman link=topic=3366.msg41989#msg41989 date=1136029068]
Vanmoregen met krant lopen [/quote]

Hé Wiepie,
Regende het zo hard vanmoregen bij jou?? Bij ons regende het vanmoregen maar een beetje! :rotflmao: :rotflmao:

Rene
 
Rene,

:sorry: voor mijn SPELFOUTJE :oops:

Was nog niet helemaal wakker :oops:

Het was mij ook zelf al opgevallen, maar hoopte dat voor de rest ook niemand echt wakker was :readinginbed:


Het was een beetje laat geworden vannacht en dan valt het niet mee, om om kwart over 5  op te staan :|

Ik zal voortaanbeter opletten :crazy:

Hele fijne jaarwisseling :gramps:

En dat we volgend jaar nog lang op deze voet door mogen gaan :up:

WIepie
 
[quote author=wiepie poortman link=topic=3366.msg41999#msg41999 date=1136040720]
y:

Hele fijne jaarwisseling :gramps:

En dat we volgend jaar nog lang op deze voet door mogen gaan :up:

WIepie
[/quote]

Zelfde, see you next year.

groeten aan Jan.

Iedereen die dit nog leest voor 2006, een fijne jaarwisseling. Bob rijdt

Jack :evil:
 
Hallo allemaal


Ik hoop dat iedereen, inclusief de honden natuurlijk, de jaarwisseling goed is door gekomen :cheers:

Onze honden geen last gehad van vuurwerk, Joy lag lekker languit op de grond en Kiki zat lekker op de bank naar buiten te kijken :up:


Groetjes Wiepie
 
Hallo,

Iedereen veel succes voor het nieuwe begin van 2006,
Het weer is ook niks, dus dan blijven we maar lekker binnen.
Mijn vriend Diego ligt te snurken op de bank bij de haard, die is nog het verstandigste, die zoekt in ieder geval de warmte op.

Outback Jack :evil:

oja Wiepie , met mijn vriend Diego de viervoeter is ook alles goed , sliep gewoon door met dat geknal
 
Hey Jack, gefeliciteerd joh.

't is misschien wel zo leuk als je dit bericht ook plaatst bij het kopje ; Laatste stand van zaken.

Zo hou je dit draadje in iedergeval vrij om over de honden te praten.

Ook wel tof dat je hond tenminste door het geknal heen is geslapen.  :up:

Gr.Koen
 
Koengaroo,

Ik heb de bovenste veranderd en de originele verplaatst naar "laatste stand van zaken". :up:

Groeten

Outback Jack :evil:

m849011.jpg
 
Hallo,

Joy is 17 januari uitgerekend :dog: :dog:,

maar ze is nu zo dik, dat ik het gevoel heb dat ze elk moment uit elkaar knapt :oops:


Het arme dier, ze moet nog anderhalve week  :loudcry:,
ik ga haar zo veel mogelijk in de watten leggen :up:


Wiepie
 
Wiepie,

heb je een foto van Joy,
komop met die foto van deze knappe dikzak.

Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben vandaag weer uncle geworden van mijn broers zoontje.
16.30 uur geboren. :)

Jack :evil:
 
Hey Jack,

De foto van Joy maak ik morgen bij daglicht, ze komt er nu niet mooi op :oops:

Jij :congrats: met je nieuwe neefje  :evil:


Heb vandaag weer een nieuwe baan gekregen :dance:, na mijn ontslag :cry: :cry:


Werkte 10 maanden voor een uitzendbureau, had waarschijnlijk te hard gewerkt, nu alle achterstand was weggewerkt kon ik gaan :bangingdoor:


Voor anderen hierop reageren, ik weet het :eek:fftopic:

Wiepie
 
Back
Top