Annemarie
XPdite Sponsor
Nu eerst de assesment in juni afwachten en dan snel visum aanvragen.
Hi, uit nieuwsgierigheid: wat voor assessment moet je in juni afleggen? Had nog niet eerder van zoiets gehoord.
Groet,
Annemarie
Nu eerst de assesment in juni afwachten en dan snel visum aanvragen.
Johan heeft veel werkervaring en weinig diploma's daarom wordt zijn beoordeling door de Vetassess in Engeland uitgevoerd. Hij gaat daat gewoon laten zien wat hij kan ipv een papieren assessment.
Groetjes Yvonne
Hi Steven, jij vindt ook werkelijk alles zeg, mooi stuk! Het lijkt erop dat dit het advies is wat waarschijnlijk wel betekent dat het grotendeels zal worden overgenomen toch?
Overigens ben ik blij dat wij het nu aan kunnen vragen, op Accountant lijkt het veel moeilijker te worden!
@ Marika/Nesje, Jullie zullen bijna zeker wel op de lijst staan
Hey steven,
wat ik eruit begrijp is dat ze een keuze zullen maken uit deze lijst en geen andere beroepen meer gaan toevoegen.
Ze kunnen dus nog altijd mijn beroep weg laten
we zullen toch gewoon moeten afwachten tot 30 april, niks aan te doen...
nog 54 dagen ...
Waarom zou het voor accountant moeilijk worden? Ze staan er toch op? En op dit moment zelfs op de CSL! Meer met voorrang kun je gewoon weg niet behandeld worden. Die zal echt niet van de SOL af gaan hoor.lijkt mij dan tenmniste ...
WIl niet negatief zijn, maar wil wel even waarschuwen. Zie o.a. het beroep Pre-Primary teacher erop staan en weet dat er hier in WA een overshot van 800 leraren in die tak van sport is. Hoop dat dit tekort dan dus in de andere staten is.
Veel succes voor iedereen en ik hoop dat het goed komt voor jullie!
Sacha
Wow, super!!!
Social worker staat er ook op!!
Maar... aanvraag is al in december ingediend... zal dit dan mogelijk positieve gevolgen hebben? Of staat dat er los van? En als je beroep erop staat en je zou m dan nu pas aan gaan vragen ga je dan voor op de al aangevraagde???
( en in het bijzonder voor Marie en Dan want het wordt toch eens tijd dat het goed gaat komen met jullie hoor ! )
In ACT en VIC staat early childhood teacher (pre-primary) op de sponsorship lijst. Dus veronderstel ik wel dat ze daar nu met een tekort zitten.