BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

• Western Australia

Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

Votes: 11 2.0%
  • South Australia

Votes: 67 12.1%
  • Queensland

Votes: 136 24.6%
  • New South Wales

Votes: 94 17.0%
  • Victoria

Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

Votes: 8 1.4%

• Total voters
    552
Ok mensen, er zijn volgens mij nog steeds mensen die niet gestemd hebben... En natuurlijk, enigzins subjectief: vooral de Perth/WA-gangers worden uitgenodigd om te stemmen ;-) ;-)

En inderdaad Annemiek, heel lang ging het min of meer gelijk (dan weer WA dan weer Queensland) maar nu zijn we een (heel klein beetje ;-) ) los ...

Ik had dit onderwerp nog niet eerder opgemerkt, maar ik heb m'n stem er toch maar even bijgedaan. En ik was erg verbaasd dat NSW maar zo weinig stemmen heeft. Ik zou denken dat met Sydney dat een populaire bestemming is. Maar misschien is dat meer voor vakantiegangers dan voor emigranten? Ik woon in elk geval wel in NSW, maar een heel eind buiten Sydney. :smile:

Groetjes,
Rixta

[quote author=Rixta link=topic=2850.msg107954#msg107954 date=1200295750]
Ik had dit onderwerp nog niet eerder opgemerkt, maar ik heb m'n stem er toch maar even bijgedaan. En ik was erg verbaasd dat NSW maar zo weinig stemmen heeft. Ik zou denken dat met Sydney dat een populaire bestemming is. Maar misschien is dat meer voor vakantiegangers dan voor emigranten? Ik woon in elk geval wel in NSW, maar een heel eind buiten Sydney. :smile:

Groetjes,
Rixta[/quote]

[size=11pt]weinig stemmen[/size]... Volgens mij woont er geen mens in de NT alleen ik, als ik smorgens naar mijn werk tuf ben ik ook al de enigste op de weg.
Uitgestorven is het hier..Alleen ik en skippie zijn hier in the bloody hot sun.. :p

Jack :evil:

Geef toe, het verschil tussen Nederland en het NT is ook wel heel erg groot. :p Ik zou daar ook niet willen wonen.

groetjes,
Rixta

HELP ... Welke WA-gangers hebben nog niet gestemd??? Snel, we moeten onze voorsprong wel proberen te behouden!!

jaaaaa maar niet TE-VEEL alsjeblieft want met de stijgende huisprijzen wordt t niet beter alst hier overbevolkt wordt! Kweet trouwens even niet meer of ik ook al gestemd had maar ik woon ook in WA in Coogee, 8,5 km ten zuiden van Freo. Perthpete, waar woonden jullie ook alweer?

Ha, ha, Mariekske als het goed is zie je vanzelf of je al gestemd had, dan is er een button ' Remove Vote'. Had je nog niet gestemd dan is er een button 'Vote' (denk ik tenminste ;-).

Wij wonen zo'n 13km ten noorden van Perth CBD en 13km ten oosten van Hillarys (strand ;-); in Darch...

Overigens die huizenprijzen... die paar tientallen Nederlanders maakt niet zoveel uit. Volgens mij zijn het vooral (in over-over-over grote meerderheid) de Britten die hier binnenstromen en dus mede de huizenprijzen omhoog jagen ;-)

Wij zijn aan het kijken of we uberhaupt willen gaan en zijn alles aan het uitzoeken, maar ALS we gaan, gaan we naar WA, Perth (Rockingham).

Gr. Leon en Chantal

Rockingham.. aka Swining Pig.. :p Heb ik ook nog een paar weken gewoond.. bij "Mr. Mussel", een vent die we eerder hadden ontmoet en een mosselfarm had.. :) Héél veel mossels gegeten.. yum! :)

Mosselfarm......mosselseten  :? :shock: .......dat meen je niet Luuk :grin: :up:

Wanneer kom je nu vissen...

Jack :evil:

SA...

Mijn vriend woont op dit moment in Port Augusta, wat een beetje een gat aan het rand van de outback is, nogal een challenge for a city girl like me  :lol:
Maar wegens omstandigheden kan het even niet anders... geelukkig is beautiful Adelaide "maar" paar honderd km verderop  :roll:

Bij ons wordt het Manly (dus Sydney) of daar in de buurt, zoals Balgowlah Heights, Collaroy of Narrabeen. Nog 7 maanden te gaan.....

[quote author=Sum link=topic=2850.msg112061#msg112061 date=1203729062]
Adelaide.[/quote]

ook goedemorgen

Back