BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

• Western Australia

Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

Votes: 11 2.0%
  • South Australia

Votes: 67 12.1%
  • Queensland

Votes: 136 24.6%
  • New South Wales

Votes: 94 17.0%
  • Victoria

Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

Votes: 8 1.4%

• Total voters
    552
He jongens, niet allemaal tegelijk. even wachten tot het topic even gezakt is voor je reageert... liefst ... ;-)

He jonges, ik geloof dat er wat WA-gangers vergeten zijn te stemmen .... Kom op, laat die stem niet verloren gaan !!!!!

Ik kan er nog steeds niet over uit, dat de mooiste staat van Australie - New South Wales - zo achter blijft....... Grrr .

Waarom zouden er toch zoveel mensen naar Queensland vertrekken? WA heeft QLD wel ingehaald, maar waarom juist zoveel mensen naar die 2 staten?

Hoi Annemiek, zou het niet weten maar bij ons trekt WA en Queensland ook het meest en de rest eigenlijk niet. Wel voor vakantie maar niet om er te wonen. Miischien het weer  :smile: ?? Ik durf het niet te zeggen, het is meer een gevoel.

Groetjes Jojo.

Dat het Great Barrier Reef voor een groot deel voor de QLD kust ligt is de laatste tijd ook wel een belangrijk punt geworden voor ons ;) Het klimaat trekt ook enorm.

Dat het Great Barrier Reef voor een groot deel voor de QLD kust ligt is de laatste tijd ook wel een belangrijk punt geworden voor ons

Hmm bedoel je het feit dat het er ligt en dat je er je brood mee wilt verdienen (op welke wijze dan ook). Of is het vanwege het feit dat de onderwater wereld daar zo geweldig is?? Als het vanwege het laatste is dan geef ik je maar 1 tip ga eens duiken langs de west kust! Persoonlijk vind ik het zeker zo mooi daar en wat veel beter is minder toeristisch en dus minder beschadiging!

Chantal

In het westen zulen we ook zeker wel gaan duiken hoor ;) Daar komen we als het goed is tijdens onze rondreis ook en de duikspullen gaan toch mee :)

Ik dacht altijd dat ik me in Adelaide zou vestigen, aangezien ik daar een hoopje familie en vrienden heb wonen, maar goed, dan komt er een vriendje om de hoek kijken en als die in Perth woont, dan ga ik daar toch ook gewoon naartoe  :grin:
Niet dat ik daar veel moeite mee heb hoor, ook in Perth woont namelijk een stel familieleden en vrienden. Alleen zal ik dus nooit zijn (geldt zo ongeveer voor heel Australië, tja, die emigratie-grage familieleden in de jaren 60 he...)

groetjes marieke

Voor ons wordt het Melbourne. Dus weer een victoria stemmer erbij.
Daar hebben we diverse familieleden  die ons in het begin wegwijs kunnen maken in de australische wereld. Tevens hebben we Victoria zelf tijdens onze vakanties nog niet verkend.
Ik kan trouwens de WA stemmers ook goed begrijpen want Perth is een heerlijk groot dorp en de staat is zo wijds, leeg en mooi qua natuur.

Groet Gerrit

[quote author=perthpete link=topic=2850.msg98116#msg98116 date=1188391455]
Gerrit mag blijven ... :)
[/quote]
Waar?
In Melbourne???? :p

Adelaide! Of Perth...
of Adelaide...
of Perth...

Het wordt Adelaide en WA wordt de dedicated holiday state! Best of both worlds... :smile:

de bedoeling is dat we naar Adelaide gaan. Eerst maar eens kijken hoe mooi het daar is.
Anders kunnen we altijd nog naar Perth, toch.

Louise

Beautiful Tasmania natuurlijk !  :grin: 

hobart_small.jpg
overland_track_small.jpg
russelfalls_small.jpg
freycinet_small.jpg
windy_small.jpg

:up: The Roosters

Back