Paniek, paniet, peeuw... neeeeeeeee
Niet veranderen.... ga dan maar op vakantie naar WA. Ningaloo reef is veel mooier dan Great Barrier en ligt voor de kust, hoef je niet te varen... veel rustiger ook en gelijkmatiger weer.....
Ik zal je steunen als het om feyenoord gaat.
Maar je moet niet mijn oude top voetbalclub SVP beledigen als je het over PSV hebt. http://www.svpanter.nl/
Maar volgens mij raken we een beetje off topic en schiet perthpete hier niets mee op.
Als ik op vakantie naar Queensland ga voor 2 weken moet ik dan mijn vote veranderen. :wink:
Gerrit
[/quote]
Nee, niet je stem veranderen en liever svp dan 020 hoor, dus daarin zal ik je steunen!
[quote author=Jack link=topic=2850.msg121456#msg121456 date=1216040280]
[quote author=*Anneke* link=topic=2850.msg121452#msg121452 date=1216039303]
Vooruit dan maar...hier ook mijn stem voor WA :smile:
[/quote]
Je maakt ook Pertpete happy.
Gelijke stand....zijn er nog Queenslanders :grin:Jack :evil:
Jack :evil:
[/quote]
De vreugde was van korte duur :smile:
WA 85 - Queensland 87.
Onze stem gaat uit naar WA en met name de gebieden ten zuiden van perth, vorige maand geweest en is ons goed bevallen. Om het toch spannend te houden, bij ons hangt het in hoge mate af van waar we werk vinden dus we sluiten nog niets uit.... Hopenlijk binnenkort meer nieuws van onze kant
Groetjes JU, SI en JE
Zeker wel, in prachtige plaatsen als Busselton, Bunburry, Geraldton, Albury, Kalgoorlie.... moet ik nog even door gaan? WA neemt tenslotte de helft van het continent in beslag (gniffel, gniffel)
inderdaad ja... bijna 50% van het continent (is het niet eerder 30 a 40?), terwijl er slechts een 10% van de mensen wonen (2 miljoen van de 20 miljoen). Lekker houden zo ....
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.