BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

• Western Australia

Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

Votes: 11 2.0%
  • South Australia

Votes: 67 12.1%
  • Queensland

Votes: 136 24.6%
  • New South Wales

Votes: 94 17.0%
  • Victoria

Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

Votes: 8 1.4%

• Total voters
    552
Ik ben ook voor om WA nog verder voor te laten komen. Daar hebben ze ruimte genoeg en als het nu ten koste gaat van QLD wordt het helemaal mooi....

Lekker minder mensen in QLD. Minder druk, minder files.....mooi mooi mooi...

Ga allemaal maar lekker naar WA...... :)

Misschien moeten toch maar eens dan wat mensen uit Queensland richting NT dirigeren? Wat verkeerde bordjes plaatsen ofzo? Jack kan vast wat gezelschap gebruiken  :grin:

Als Jack straks weer eens een helder moment heeft en zijn PC aanzet kan hij zien hoeveel we aan hem denken en over hem schrijven.... zal hem goed doen :grin:
Zou het wel goed gaan, blijft zo stil uit die hoek? Of zit hij gewoon mee te kijken en heel hard te lachen :evil:

[quote author=Sacha link=topic=2850.msg121974#msg121974 date=1216575865]
Of zit hij gewoon mee te kijken en heel hard te lachen :evil:[/quote]

Ik heb even voor je gekeken en volgens zijn profile is hij niet meer online geweest sinds
Last Active:  15 Jul 2008 05:42

Maar ik ben bang dat we weer on-topic moeten.....

[quote author=Sacha link=topic=2850.msg121974#msg121974 date=1216575865]
Als Jack straks weer eens een helder moment heeft en zijn PC aanzet kan hij zien hoeveel we aan hem denken en over hem schrijven.... zal hem goed doen :grin:
Zou het wel goed gaan, blijft zo stil uit die hoek? Of zit hij gewoon mee te kijken en heel hard te lachen :evil:
[/quote]

Hij is te druk met zijn huissie!

En on topic: wie komt er nog meer naar Perth?

:grin: :grin:

Even een weekje eruit geweest omdat een verre buur met de telefoonkabel zat te knoeien.
Nu heb ik het e-mail address wat ik meekreeg tijdens verhuis aan MOETEN nemen,bloody Telstra :smile:

WA staat voor omdat de Queenslanders niet voten ........G65&$$$me
Perth is heel mooi wat ik gezien heb op tv en magazines en staat zeker op mijn lijstje.
Huisje schiet lekker op en ik werk en nu fulltime aan (7am tot 9pm.....+3000blokjes stapelen)

Nog effe en de NT staat op kop...... :grin:

Cheers,

Jack :evil:

En we gaan gewoon door met de promotie!!!

@PerthPete: Kunnen we daar geen apart draadje voor maken? Leuke foto's, bijzondere verhalen? Heb zo het vermeoden dat jij dan vast wel wat mooie foto's hebt (bv Red Bull Air Race?)

Ha, ha, de promotie voor Perth zou misschien eerder onze weblog moeten zijn. Daar staat alles ook al op... maar in een apart draadje hier kan natuurlijk ook wel, dan kan iedereen natuurlijk in hetzelfde draadje posten .. Even over nadenken ....

Zoals eerder gezegd ben ik het met Maluka eens.

WA is GEEN goede locatie, gewoon allemaal WEGBLIJVEN.
Ga maar naar NT of Queensland.
WA is vol.
:police:

Ja, natuurlijk .. we moeten gewoon een post starten over waarom je juist NIET naar Perth moet komen :) :)

OK, jaag ze allemaal maar weg, da's voor mij dan weer gunstig, dan daalt de vraag naar huizen en dus de prijs ook.... :smile:

Pete: je hebt mij zover dat ik niet naar Perth wil hoor  :p  :wink:
Ik vind het wel gezellig als er wat meer mensen wonen, dus ik heb eindelijk mijn vote gegeven voor Queensland!

Ingrid  :cool:

Ingrid: ieder moet voor zichzelf weten waar ze heen gaan natuurlijk... ;-)

:devil: [size=5pt]Ik hoop alleen dat je er geen spijt van krijgt ... [/size] :devil:

:grin: :grin: :grin:

ach en verhuizen mogen we ook met een skilled independent visum  :wink: ( hoe maak je de lettertjes zo klein? )

[quote author=skippie link=topic=2850.msg124236#msg124236 date=1219391977]

ach en verhuizen mogen we ook met een skilled independent visum  :wink: ( hoe maak je de lettertjes zo klein? )

[/quote]

[***size=5pt]Ik hoop alleen dat je er geen spijt van krijgt ... [/size***]  Maar dan de "***" weglaten ;-). Het getal tussen "=" en "p" is de karakter grootte (snappie ..?)

oh ships, nou komt de computernerd in mij weer naar boven  :?
Ik snap het wel maar ik begrijp het niet  :lol:
Welke button gebruik je dan, voor je de maat letter wil aanpassen? Ik zie ut nie

sorry voor het vervuilen van dit topic!

[quote author=skippie link=topic=2850.msg124236#msg124236 date=1219391977]

ach en verhuizen mogen we ook met een skilled independent visum  :wink: ( hoe maak je de lettertjes zo klein? )[/quote]

[size=18pt]is niet erg hoor[/size] , [size=5pt]ik begrijp het zo ook[/size]

:up:

Jack :evil:

Back