BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

  • Western Australia

    Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

    Votes: 11 2.0%
  • South Australia

    Votes: 66 12.0%
  • Queensland

    Votes: 136 24.7%
  • New South Wales

    Votes: 94 17.1%
  • Victoria

    Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

    Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

    Votes: 8 1.5%

  • Total voters
    551
@Marina,

Die huizen zijn in Sercret Harbour. Op enige moment reden wij vanuit Mandurah terug richting Perth, en kwamen onderweg een Estate tegen genaamd Secret Harbour. Ergens links van de snelweg.

Zou dus ´gewoon´ Sercret Harbour moeten zijn....

M.vr.gr.

Perthpete
 
Oh dus toch. ja ze lijken op de huizen in Safety bay.
Veel van Secret Harbour heb ik dus nog niet gezien... Wel leuk om te zien dat dat onze omgeving wordt!!!!
Ben wel erg benieuwd. Zijn het toevallig geen huizen van Kumarina Drive??? haha
Tot vanavond he!!!

Marina
 
[quote author=perthpete link=topic=2850.msg31596#msg31596 date=1129292096]
Marina,

Zoekplaatje... Waar staan deze huizen ?

huis0230.jpg
huis0232.jpg
huis0234.jpg
huis0235.jpg
huis0244.jpg


M.vr.gr.

Perthpete
[/quote]

Is dit het australisch equivalent van wat wij hier de CHV bungalow noemen?  :lol: :-D
 
De precieze afkorting weet ik niet precies, maar het is volgens mij ook bekend als:

d'n boerenbond :lol:

Ik weet dat veel agrariers die een nieuw huis laten bouwen, dat meestal uit de CHV gids kiezen. (Christelijke Hagrariers Vereniging :-D)
 
Nog 10 weken!  Eindelijk ons huis verkocht!!!!  Mijn man (Mark) is er al (Mandurah) en vindt het een prachtig omgeving.  Ik moet nog de laatste dingen afhandelen (huis leeg, verhuizing, kat sturen, werk opzeggen, kinderen mee, moeder mee) dus lekker druk, druk, druk!

Wij missen hem erg maar komen die 10 weken wel door denk ik en kunnen niet wachten om mooie WA te zien!  Mijn man heeft al veel vriendelijke, behulpzame mensen ontmoet en hopelijk nu snel een baan.
 
Nou...wij gaan (Rob is er al) naar Victoria...Melbourne!!!!

Ben net terug...en het is er helemaal fantastisch!!!!!!!!!!!!!

Maar zo te zien.... zijn die andere plekken ook absoluut niet verkeerd...aan de huizen te zien dan!!!

Groetjes jackie
 
wie, waar ??? mandurah???? wij wonen ong. 10 minuten afstand? mailen, ontmoeten???
ik hoor het wel!!
(ben er hopelijk eind decemeber!! mijn fiancee woont er al in secret harbour!)
Marina
 
Hey,

Op verzoek van Pete maar ff gestemt want ga inderdaad ook naar Perth volgend jaar... Wist niet dat het zo populair was! Dacht dat die westkust zo rustig was  :wink: haha

Mijn vriend woont nu al in Perth, In Lynwood. En mijn vader (die door mij ook al helemaal verliefd is geworden) zit zijn hele pensioen al in Rockingham uit te stippelen...

Liefs Ivet
 
heb net zelf effe gestemd... op NSW...
mij zal je in Sydney vinden!!!!  :lol: Nog iemand?????
mijn fiance heeft daar nu vast werk en woont daar al een tijdje, hoewel hij zelf in Maitland tegen Newcastle is geboren. wij zullen dus heen en weer gaan tussen Sydney en Newcastle (een paar jaar hier, een paar jaar daar..) afhankelijk van werk - familie - kindjes ....

Mon
 
Ik zou het nog niet weten waar ik naartoe zou willen gaan.. Heb kennissen in Sydney en Surfers' Paradise en NZ, dus dat zou wel leuk zijn natuurlijk..
Ik zie het allemaal wel!

:cheer: :bis:
 
Ik zou heel graag naar Aidelaide willen, ligt eraan of ik mn visa rond kan krijgen..

is toch moeilijker dan ik dacht

wat een mooie huizen zeg jeetje :)
 
als het een beetje meezit naar adelaide en na twee jaar (als het goed is) naar sydney

groeten marcel
 
Mar-cel

Rond Sydney zijn de mensen een beetje boos.
En je auto is ook niet veilig.

Outback Jack :evil:
 
BREEK DE BOEL MAAR AF in Sydney, DAN HEBBEN ZE NOG MEER TIMMERLIEDEN NODIG.

WIJ KOMEN HET WEL WEER OPBOUWEN,

Outback Jack :evil:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2850.msg40371#msg40371 date=1134471573]
:eek:ops!: :eek:fftopic:
And panelbeaters!!
[/quote]

That's right,

Go on,

The devil is free, don't stop us now.

Mr Jack :evil:
 
Geweldig, Western Australia staat eens niet onderaan de lijst, maar gewoon kei bovenaan!!! Ik heb inmiddels een optie op een enkele reis naar Perth op 20 januari, 713 euro met Singapore Airlines....
 
[quote author=Marielle link=topic=2850.msg40424#msg40424 date=1134499013]
Geweldig, Western Australia staat eens niet onderaan de lijst, maar gewoon kei bovenaan!!! [/quote]

Maar wel een gedeelde 1e plaats met Qld!!

[size=14pt] :cheer: :cheer: :cheer: YEAH, GO, QLD :cheer: :cheer: :cheer:[/size]

Rene
 


OFX
Back
Top