BESTEMMING [Wie gaat waarheen ?]

Wat is jou/jullie bestemming

  • Western Australia

    Votes: 130 23.6%
  • Northern Territory

    Votes: 11 2.0%
  • South Australia

    Votes: 66 12.0%
  • Queensland

    Votes: 136 24.7%
  • New South Wales

    Votes: 94 17.1%
  • Victoria

    Votes: 90 16.3%
  • Tasmania

    Votes: 16 2.9%
  • Australian Capital Territory

    Votes: 8 1.5%

  • Total voters
    551
NT zal altijd the bovenplaats nemen, aangezien het helemaal bovenaan ligt. Alleen er zullen niet zoveel mensen wonen als in de andere staten.

Have no fear, Sara, we will not forget the NT!!

Rene
 
ZOALS IK AL ZEI;

[size=14pt] :cheer: :cheer: :cheer: YEAH, GO, QLD :cheer: :cheer: :cheer:[/size]

Rene
 
Onze voorkeur gaat uit naar Queensland, maar het kan ook altijd nog in de buurt van Adelaide worden. :fish:
 
Wij weten het ook nog niet.  Mijn broer woont in Perth, maar over een paar jaar gaan ze terug naar Sydney waar zijn vrouw vandaan komt.  Sydney zal voor ons te duur zijn denk ik, maar ik wil niet te ver weg van mijn broer wonen.  Momenteel zitten we aan Melbourne te denken (ook duur weet it), maar de plannen kunnen veranderen!  Ik hoor veel positieve dingen over Perth (ben er ook geweest) dus wie weet..........misschien de eerste jaren daar en daarna op naar ??
 
ACT, als laatste in de rij, met mezelf op nr 1 !!!!!!!! Yeah, want ik ben de enige die erheen gaat, haha.

Gaat er nu echt niemand in CBR wonen , ben ik dan echt helemaal Remi daar?


maar ja, over 2 jaar gaan wij ook naar Perth, dan zie ik de meeste daar wel,  :-D

groetjes lin
 
[quote author=lin-shinji link=topic=2850.msg50029#msg50029 date=1141233386]
ACT, als laatste in de rij, met mezelf op nr 1 !!!!!!!! Yeah, want ik ben de enige die erheen gaat, haha.

Gaat er nu echt niemand in CBR wonen , ben ik dan echt helemaal Remi daar?


maar ja, over 2 jaar gaan wij ook naar Perth, dan zie ik de meeste daar wel,  :-D

groetjes lin
[/quote]

De ACT is zo klein.
(En het maakt eigenlijk gewoon deel uit van NSW  :evil:)
 
Jemig, wat is Queensland populair he??????? Vind ik wel opvallend..
Allemaal mooi weerzoekers?????????
(incl. moi)
 
hallo, :cool:

Wij gaan naar Western Australia, naar Perth, Rockingham.
Mijn schoonouders wonen daar al zo in het begin gaan we daar naar toe en dan zien we wel waar
Kevin  werk krijg.

groetjes Jolanda
 
Gary komt uit Melbourne (Williamstown) dus die kant ergens gaan we op. Ik vind zelf de Healesville omgeving prachtig maar het zal wel de westkant worden. (van de stad dan)
 
:up: Wij gaan naar SA Adelaide.

Hopen ook op regelmatig mooi weer, mijn vrouw houd niet van alles wat beneden de 0 graden is.

Volgens mijn wordt het daar niet kouder  :cloud: dan +/- 12 graden niet ?! :freezing:

Zee-man
[sub]Follow the stream of Oz addiction  :fish:[/sub]
 
Hi,

Wij hopen ook op een leuk plekkie in SA.      :lol:    Momenteel zitten we middenin de aanvraag voor SIR.    :|  Afwachten maar!
 
Greetzzz 
 
Back
Top