Bewijs van je opleiding?!

Hoi,


Ook ik en mijn vriendin werken beide in het Voortgezet Onderwijs, en gaan beginnen onze skilled assesment in orde te krijgen.

Kan iemand aangeven hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Ik heb de topic doorgelezen, maar alleen een vertaling van diploma bij IBG + cijferlijst, en een werkgeversverklaring lijkt me niet voldoende. Welke stappen raden jullie ons aan voor het skilled assesment?

GRoeten Sander en Vanessa
 
Nog even reagerend op  :wink: ) Daarop mag ik mee en mag ik fulltime werken. Ik heb wel een medische test gehad. Ook omdat ik waarschijnlijk wel met kinderen ga werken. (Dan ben je verplicht een longfoto te laten maken). Maar verder hoef ik helemaal niets te doen. Ik kan zonder IELTS en zonder vertaling van diploma's. Maar dat laatste ga ik toch maar doen.

Vraagje nog: mijn diploma laten vertalen bij het NUFFIC of bij een vertaler??? Ik denk dat het laatste goedkoper is. Het is ook puur zodat ze in Brisbane bij het arbeidsbureau kunnen lezen wat ik heb gedaan. Maar ik heb het niet voor een opleiding nodig ofzo. Oh en btw kan ik eventuele benodigde apostille stempels ook in AUS halen. Ik had weer van iemand gehoord dat het daar goedkoper is???

Alvast bedankt!
 
Back
Top