Bikers in Australia Unlimited :)

As promised, foto's van de shoot :D

Overzichtje van de set:
8065748100_81b461d9e6_b.jpg



Me, myself, and I (and my self build bike ofcourse!) Gelijk even sluik reclame voor de Sea Shepherds ;)
8079466060_3ef30f9e93_b.jpg


De eigenlijke ster van de show ;)
8079470717_479cbdb54d_b.jpg


Baby's got back!
8079466418_551c287fcc_b.jpg
 
Ik rij hier in belgie puur op circuit, vertrouw mezelf ni op de openbare weg, voordat ik het weet rij ik te snel en wil ik een knietje leggen bij iedere leuke bocht en rondpunt ;)
De planning voor ons in tegen 2016 terug naar OZ te verhuizen en dan neem ik mijn circuitmotor mee, een getunede R6 van 2003...
Dit heb ik de laatste 4 jaar allemaal gehad

R6 1999 ( wegmotor)
GSXR600 2007 ( circuitmotor)
CBR1000RR 2007 (circuitmotor)
CBR1000RR 2009 (circuitmotor)
GSRX1000 2006 (wegmotor)
GSXR600 2009 (circuitmotor)
R1 2003 en 1999 (circuitmotor)
R6 2003 (circuitmotor)
Al 3 jaar race ik in de sprint wedstrijden en endurance races in Belgie.....

Als ik de circuitmotor ni meeneemt koop ik me een enduro daar of een boot en ga ik vissen:cool:
 
Kommer en kwel:

Nieuw regeerakkoord betekent einde vrijstelling motorrijtuigenbelasting voor oldtimers.

Tuurlijk, ieder mogelijk voordeeltje moet uitgeknepen worden. Gelukkig kunnen we onze stem laten horen, maar of het wat uitmaakt?
http://www.knac.nl/2012/10/30/knac-verontwaardigd-over-opheffen-mrb-vrijstelling-oldtimers/
Nou das een goede zaak als het aan mij ligd! Iedereen word belaagd en lastig gevallen met allerei belastingen die zogenaamd in het teken staan van mileu. Maar al die oldtimers zijn zeer grote vervuilers zonder Katalysators. Ok dit speelt zich natuurlijk af in Nederland:)
 
Bij alles zijn er argumenten vóór en tegen te verzinnen. Het gaat gewoon om de poen, zoals altijd in Den Haag. Het is niet zomaar 1 ding, maar het stapelt zich op. Koop je vandaag een oldtimer of een extreem zuinige auto, die om die reden wegenbelastingvrij is, wordt je het volgende jaar keihard ge****d en moet je alsnog mrb gaan betalen. Gaat je hobby alsnog een bak met geld kosten. Plus de andere dingen worden duurder, plus hier wordt je gepakt en daar moet je extra gaan betalen.
Ik was altijd tevreden met een eenvoudig inkomen, maar dat gaat toch veranderen.
 
Nou das een goede zaak als het aan mij ligd! Iedereen word belaagd en lastig gevallen met allerei belastingen die zogenaamd in het teken staan van mileu. Maar al die oldtimers zijn zeer grote vervuilers zonder Katalysators. Ok dit speelt zich natuurlijk af in Nederland:)

Dat was ook mijn idee. Maar veel oldtimers zijn voor de sier en rijdsn 4 keer per jaar. Niet echt eerlijk om dat met een leasebam a 100k km per jaar te vergelijken kwa milieubelasting. Ze moeten een weinig km pas maken ofzo en niet op basis van leeftijd. Of gewoon accijns benzine nog verder omhoog :X en geen wegenbelasting.
 
Back
Top