bloedonderzoek

Wat vreemd Lucy. Ik denk dat ze zich niet aan de standaardprocedure hebben gehouden maar gewoon zelf zijn gaan denken. ( en dat moeten ze niet doen! )
Je hebt toch wel al een mailtje gestuurd naar je CO he? Zo niet, zou je vanavond nog ff kunne doen,ik zag dat je net online was, want je moet geen risico lopen hoor, dat ze dadelijk gaan denken dat er niks meer opgestuurd wordt....
Als je dan maandag ofzo wel de uitslag hebt dan kan het allemaal nog in die 21 extra dagen bij de CO binnen zijn.
Ik duim ff mee dat het op schiet! :up: :up: :up:
 
Lijkt wel een LSVZ draadje geworden...

Heb inderdaad een mail naar de CO gestuurd en nog geen reactie op de vraag of de vertraging effect zal hebben op de visumtoekenning.
Vandaag lag de brief van het lab bij de post dus die heb ik direct gescand en via de mail verzonden.

Theoretisch gezien (maar vast en zeker niet meer relevant hoop ik) voldoe ik misschien toch nog aan de eisen omdat de CO mijn reactie alsnog binnen de termijn van 28 dagen heeft ontvangen?

De tijden zoals ze op mijn mails vermeld staan: De mail CO ontving ik vrijdag 15 januari 2uur18. Het antwoord heb ik eerder vandaag verstuurd: 12 februari 17.30. Ziet de CO ook deze datum/tijdstip of ziet hij de australische tijden?
 
Volgens mij gaan ze uit van Australische tijden. Ik weet dat dat zo is voor het indienen van een visumaanvraag, dus ik neem aan voor de rest ook.
Maar je hebt goed laten weten dat je later zou zijn en waarom, en dat dan ook aangetoond zodra het kon, dus daar gaat het niet op stuk lopen is mijn overtuiging.
 
Ik denk inderdaad dat het niet een reden kan zijn dat het visum niet doorgaat, ik heb alles volgens het boekje gedaan.
Eigenlijk maak ik me meer zorgen over de doorgevoerde wijzigingen van vorige week maandag.

Helaas nog geen nieuws, morgen ga ik de panelarts bellen.
 
Duurt inderdaad allemaal erg lang!!.
Lucy , weet je zeker dat je binnestapte bij een panelarts.
Weet je nog welk logo hij boven zijn praktijk had hangen?.

Deze misschien........

logo1.gif


Jack :evil:
 
Lucy is niet blond :p
Ben wel benieuwd wat dat dan voor logo is Jack

Joh, die nieuwe wijzingen ben je echt wel voor! Die gaan toch pas vanagf 30 april in? En als je al een CO hebt, gaat dat echt snel hoor.
 
Inderdaad niet blond, of nou ja, soms dan.
Het zal misschien het logo van The Vic zijn, maar ik schat zo in dat mijn panelarts daar nog nooit is geweest....

Heb vandaag gebeld en pfff, het is rond. Afgelopen maandag heeft de arts het op de post naar HSO gedaan. Dus nu maar wachten.
 
Back
Top