Bloody hot...

Er wordt aangegeven, dat het erger is dan de overstromingen van een paar jaar geleden.
Hier was juist aangegeven door de overheden dat deze overstromingen in Brisbane kleinschaliger zijn dan die 2011. Is dat een typo van jouw kant of misinformatie aan jouw of mijner zijde?
 
Hier was juist aangegeven door de overheden dat deze overstromingen in Brisbane kleinschaliger zijn dan die 2011. Is dat een typo van jouw kant of misinformatie aan jouw of mijner zijde?
Brisbane weet ik niet, naar mijn idee doelden ze op het totaalplaatje. Maar ik moet zeggen, dat het mij tot nu toe lijkt, dat het in 2011 erger was, want toen kregen ze ook die tornado('s) er nog eens overheen. Maar op het journaal zeiden ze hier gisteren, dat het de overstromingen erger waren dan in 2011. Weet zo even niet of dat op Channel 7, 10 of ABC was.
 
Hier was juist aangegeven door de overheden dat deze overstromingen in Brisbane kleinschaliger zijn dan die 2011. Is dat een typo van jouw kant of misinformatie aan jouw of mijner zijde?

In Brisbane CBD en directe omgeving is het minder dan in 2011, maar in Bundaberg en Logan worden de records wel verbroken...

De bank wou een flood report voor ons huis, nou, ik zal ze vragen om vanavond tussen 9pm en midnight eens te gaan kijken, dan piekt het hier (Beenleigh) dus als het dan droog is is het goed :) So far so good.

Ik heb dat filmpje van het zeeschuim ook gezien, en ja ik vond het ook wel grappig. Gelukkig zijn er ondanks alle narigheid ook nog momenten waarop je glimlachen. Naast die glimlach ook gebed voor de mensen in Bundaberg etc. die het wel zwaar getroffen hebben.
 
Ik denk dat het woord 'grappig' een beetje een ongelukkige keuze is in deze context.

Ik hoop dat je je er niet zo erg aan stoort. De enige keer dat ik een auto uit het water heb zien komen opduiken was in een James Bond film.

Gelukkig is er niemand gewond.

Edit:
Ik zag dit filmpje gisteren in een wat langere versie. Daarin konden de betrokkenen er wel om lachen.
 
Back
Top