@Tim911 Ik hoef je toch niet uit te leggen dat braking distance toe neemt met snelheid Dus wat je met 100 nog aan kunt remmen is met 200, tig meters verder. En dat dit ‘s nachts bleek te zijn maakt het helemaal ongelofelijk voor mij zelf. (Wij rijden zo min mogelijk ‘s nachts en zeker geen grote afstanden, maar dat is onze manier van doen)
Maar ik zie dat je tot inkeer gekomen bent Easy does it
Mag dit topic ook gebruikt worden voor de mooiste, meest interesante drives? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben zelf al snel onder de indruk van bergjes op en af rijden en slingerwegen . Ik vond de rit van Cairns naar Cape Tribulation erg mooi om te rijden.
Mag dit topic ook gebruikt worden voor de mooiste, meest interesante drives? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben zelf al snel onder de indruk van bergjes op en af rijden en slingerwegen . Ik vond de rit van Cairns naar Cape Tribulation erg mooi om te rijden.
Er is hier een weg die zo saai is dat ze de plaats waar de weg naartoe gaat vernoemd hebben naar hoe het voelt. Geelong.
Het is de auto variant van een plank doen. Het oogt op het eerste gezicht niet heel speciaal, het is maar een ritje van een uur, maar de tijd lijkt te stoppen.
Met de trein vanuit Melbourne Southern Cross vond ik het wel een mooi avontuur, zo rondom de Bay.
Ik ken die weg volgens mij (Van Altona naar Torquay) wasn’t impressed
En ik kan je vertellen: zelfs al moet je het elke dag doen, het blijft genieten! De ideale manier om een transition te hebben tussen thuis en werk.Ik ben het helemaal met je eens, de drive van Cairns naar Port Douglas is ook voor mij de mooiste route die ik heb gereden in Oz.