BSMQ Skilled List now open....

Mmm ben het niet geheel met je eens maar ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Vanuit Canberra ben je vrij snel in Melbourne of Sydney en vandaar verder. Van Adelaide naar Perth is een end, maar na Adelaide heb je nog twee hele mooie peninsula's en als je naar het noorden gaat is er nog genoeg te zien en te doen... Niet zo dichtbevolkt als elders maar het is ook niet helemaal leeg.
We hadden het over werk en dergelijke volgens mij?
Ben van Adelaide naar Perth gereden via Whyalla (hallo @Beebmeep) en Port Lincoln etc. Dus ik weet waar Adelaide ligt en waar Perth ligt en wat er tussen ligt ;) Fantastische trip. Maar niet het terrein waar je 1-2-3 een job scoort helaas. (Behalve onze SA Outback Representative @Beebmeep again!)
 
We hadden het over werk en dergelijke volgens mij?
Ben van Adelaide naar Perth gereden via Whyalla (hallo @Beebmeep) en Port Lincoln etc. Dus ik weet waar Adelaide ligt en waar Perth ligt en wat er tussen ligt ;) Fantastische trip. Maar niet het terrein waar je 1-2-3 een job scoort helaas. (Behalve onze SA Outback Representative @Beebmeep again!)
Dat ben ik wel met je eens. Het zit hem hier heel erg in de vakgebieden waarin men werk zoekt. Ik zou zeggen dat die gebieden grofweg zijn in te delen in: technisch (incl mijnbouw), gezondheidszorg en onderwijs.
 
Ik bedoelde “end of the road” niet negatief naar Adelaide/SA toe. Adelaide was onze eerste keus indertijd. Door omstandigheden werd het Canberra.

Bedoelde het meer dat het makkelijk zo te zien is. Melbourne en Sydney zijn de main hubs. De ene kant strekt zich dat dan uit naar SEQ. De andere kant op Adelaide.

Na Adelaide houdt het voor een dag of 3 rijden wel op. Ik weet dat je door kunt rijden naar Perth. Maar dat is toch te ver (rijden ) voor velen ;) Dus in die zin voelt het aan het einde van de ’main drag’ langs de Oost en Zuid kust.

Daar gaat het dus steeds mis met al die desinformatie.

Perth is de main hub, vanuit daar is Adelaide de eerste grote andere plaats. En dan heb je nog wat toeristenplekken verderop in het Oosten.
 


OFX
Back
Top