business skills entry - personal & business assets

rob en jeanine

XPdite Sponsor
hallo,
weet iemand hoe en wanneer je je net assets (business and personal) van AUD 250.000,00 (STS Business Owner Provisional Visa) moet bewijzen, daar mijn geld vastzit in mijn bedrijf en mijn woning en beide nogal onzeker zijn qua opbrengst.
heeft iemand hier ervaring mee??

Groet,
Rob
 
Pffff, das geloof ik een vrij ingewikkelde materie hoor.
Hoe het precies moet en kan weet ik ook niet. Ze zullen wel het liefst willen dat je bankafschriften kan overleggen.
Maar ik ben dat ook aan het uitzoeken.
Je zou een kunnen mailen met iemand van zo'n immigratiebureau.
Ik ben daar zelf net mee bezig dus kan je nog niet veel vertellen.
Wel kan ik je vertellen dat er iemand van zo'n begeleidingsoffice naar Amsterdam komt van 4 - 7 februari a.s..
Wie weet kan je dar meer te weten komen. Om een afspraak te maken of meer info te verkrijgen rad ik je an te mailen naar info@emigratieaustralie.nl

Succes ermee in ieder geval.

Martin
 
ik heb de vraag ook gesteld aan the Immigration Group, hopelijk kunnen zij mij een duidelijk antwoord geven, als ik dat heb zal ik hem hier onder zetten.
 
Je moet buiten je kapitaaal ook een duidelijk ondernemingsplan hebben voor het starten van je bedrijf.
Dit moet volgens de Immigration Group een business zijn die Generally accepted is in Aussie.

Misschien wel handig om te weten.

Martin
 
ik heb inmiddels gehoord van TIG dat ik e.e.a. mag aantonen met de balans ed van mijn bedrijf en een waardebepaling van mijn huis, ziet er dus wel gunstig uit op dit moment, hoeft in ieder geval geen cash te wezen.
 
Back
Top