Caboolture

Ik woon in Caboolture.. Bribie Island is wel mooi, daar gaan we nog wel eens Barbequeen. Vind Caboolture verder niet zo heel van aan.
 
Mijn vriendin werkt in caboolture hospital. Foto's kunnen wel mooi zijn maar het is een van de meest rednek dorpen van queensland. Hoge werkeloosheid veel kindermishandeling spouse mishandeling enz. Wij zijn er bewust niet gaan wonen. Heeft erg slechte reputatie onder australiers. Ook Bribie heeft niet zo'n goede reputatie. Er wonen veel ouderen. Locals noemen het: "God's waiting room". Ik hoop niet dat ik al je dromen ruineer maar beter nu dan als je er zit.

Groet

Jaap 
 
God's waiting room... :? Hmm klinkt onheilspellend...
De site ziet er wel leuk uit, wel wat weinig foto's.
 
:evil: god's waiting room is het lokkaa :-Dl grapje maar er wonen wel heel veel ouderern. uit caboolture blijkt. oh hoe kom ik hier ooit nog uit.
 
God's waiting room......tjonge.....
Anyway,mijn man en ik hebben besloten voor Cairns te gaan en van daaruit zien we wel wat we gaan doen.
 
Hihi....Cairns...."God's playground"?? perhaps?

Groetjes
Syl

p.s. Bribie Island is niet echt vervelend wonen toch? er wordt behoorlijk wat nieuws uit de grond gestampt around there.
 
Ik hoor ook regelmatig goede dingen over Caboolture hoor :up:....alleen de ziekenhuis situatie is een beetje in opspraak daar. Dan weer dicht, dan weer open :)

Groetjes
Syl

Trouwens Rob & Jeanine hebben jullie al aan Maroochydore gedacht?
 
we zijn verleden jaar in Maroochydore wezen winkelen (op Labour day, dus we waren zo klaar  :-D ), zag er inderdaad leuk uit, zeker nog een optie. als we in november / december aankomen zullen we eerst maar een paar weken rondrijden tot we iets vinden wat ons wel iets lijkt.  :up:
 
Goed idee :up: Trouwens Caloundra is ook heel leuk!!!

Jullie komen er vast wel uit :)

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=2984.msg46107#msg46107 date=1138842903]
Hihi....Cairns...."God's playground"?? perhaps?
[/quote]

Oh Syl, I like that!!

Rene
 
Ooooooooooooooooooooooooooh,

beautiful Maroochydore...............wij wonen na een interessante periode in Eumundi weer in de meest mooie omgeving van de Sunshine Coast. Je raadt het al: Maroochydore!!!!!

Niks beters! Zee op 5 minuten, Sunshine Plaza op 4, bioscoop 4, Noosa 30 minuten, Caloundra 30, Brisbane 75 minuten.........Wat wil je nou meer???

Marc
 
Hiya Marc

Long time.....vanwaar de switch naar Maroochy? Jullie waren toch pretty happy in Eumundi?

Gewoon even nieuwsgierig!
Syl :)
 
Als het contract van ons huurhuis is verlopen vertrekken wij ook uit Caboolture. Wij hebben het helemaal gehad met deze plaats. Het is echt zo erg als ze zeggen. Wij hebben metal bar naast onze deur staan. Dat zegt al genoeg denk ik
 
[quote author=Sandra link=topic=2984.msg50428#msg50428 date=1141514126]
Wij hebben metal bar naast onze deur staan. Dat zegt al genoeg denk ik
[/quote]OEFF, geen verkeerd besluit om te verkassen denk ik, zijn idd veel betere plaatsen om te wonen. Sterkte alvast met de verhuizing in de nabije toekomst :-D

Groetjes Sander :up:
 
Hi......

Ben het helemaal met je eens Sander! The sunshine coast is echt zeer aangenaam om te wonen/ werken. Ik was woonachtig in Mooloolaba van 1998 to 2001 en niets dan positief.

Heb inmiddels wel van vrienden die daar nog wonen gehoord dat er veel is bijgebouwd rondom Mooloolaba, Alex Headland, M'dore.........maar ja, dat is nu eenmaal niet te stoppen. Zelf had ik graag nog een keer willen terugkeren naar Buderim, mooie vergezichten, cooler klimaat, mooi huizen. Eind juni vertrekken mijn Australische partner en ik naar Angourie ( North coast NSW ), en wie weet komen we ooit nog eens terug aan de prachtige Sunshine Coast.

Angourie :)
 
Back
Top