Caboolture

[quote author=Syl link=topic=2984.msg50202#msg50202 date=1141360515]
Hiya Marc

Long time.....vanwaar de switch naar Maroochy? Jullie waren toch pretty happy in Eumundi?

Gewoon even nieuwsgierig!
Syl :)
[/quote]

He Syl,

Tsja, lang verhaal.....

Ken je het verhaal van die mensen die een storage bedrijf gingen overnemen? Nou, ze gingen dat toch niet.......

Eumundi was leuk, tot op een zeker punt, toen ineens allerlei gemaakte afspraken toch niet helemaal zo nagekomen konden worden, en een aantal belangrijke dingen toch aangepast moest worden, etc. etc.

Afijn, na een stapel donderwolken en een stukje onzekerheid nu toch gelukkig in Kuluin (zeg maar Maroochydore). Lekker verder met mijn life & business coaching en body stress release praktijk. Financieel iets minder zeker, maar ala, dat overleven we ook wel weer...............

Ciao,
Marc
 
[quote author=Lin link=topic=2984.msg50201#msg50201 date=1141359256]
Klinkt geweldig!
Hoever rij je naar je werk? Is het goed te doen?

[/quote]

uuuuuuuuuuuhhhhhhhh,

had je het tegen mij???

Ik werk vanuit huis! Da's pas echt geweldig. Kamertje omgetoverd tot behandel- annex kantoorruimte. Stukje huur aftrekbaar, en geen commuting. Top!

En heb ik eens geen zin, dan gaan we naar de Plaza!

Doei,
Marc
 
Hiya Marc!

Gelukkig dat jullie toch weer op jullie pootjes (hetzij elders dan geplanned) terecht zijn gekomen :up:

Nix mis met M'dore, kun je Eumundi gewoon als leuk uitje houden!

Groetjes
Syl :)
 
Sterker nog: wij vinden M'dore vele malen leuker dan Eumundi. We zijn toch wel een beetje "city-slickers", met een voorliefde voor de natuur, dat wel.

Bij de weg: jullie zijn nog steeds welkom op de koffie, hoor!

Doei,
Marc
 
Die uitnodiging geldt trouwens voor iedereen, hoor!  :up:

Hoe meer mensen wij hier kennen (nationaliteit niet belangrijk; ja, beste Belgen, ook jullie zien we graag  :p), hoe leuker het wordt. Ons groepje groeit al aardig, moet ik zeggen.

Hebben op een gegeven moment een NL clubje opgericht (lekker integreren....), en die is nu al gegroeid to zo'n 15 gezinnen. Hartstikke tof!

Koffie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg55433#msg55433 date=1144663790]
Die uitnodiging geldt trouwens voor iedereen, hoor!  :up:

Hoe meer mensen wij hier kennen (nationaliteit niet belangrijk; ja, beste Belgen, ook jullie zien we graag  :p), hoe leuker het wordt. Ons groepje groeit al aardig, moet ik zeggen.

Hebben op een gegeven moment een NL clubje opgericht (lekker integreren....), en die is nu al gegroeid to zo'n 15 gezinnen. Hartstikke tof!

Koffie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

Marc
[/quote]
hallo marc
ik heb een vriend die woont momenteel in caboolture maar kent verder niemand.hij zou dan ook graag in concact komen met anderen "nederlands sprekenden".....
en nu lees ik dat er een club is opgericht .zou ik een anders of telefoon nummer of hoe hij met jullie in contact kan komen.om ook verder te kijken waar het mooi wonen is en gewoon nieuwe mensen te ontmoeten.
hopelijk ik hoor van jullie...groetjes @ngelique
emailadres eucalypta8@home.nl
 
he @ngelique,

Ja hoor, je bent ingelogd!

Ach, club, club; ik ben gewoon eens een keer wat gestart omdat het me leuk leek met medelanders in aanraking te komen, en dat is een beetje gaan groeien. Een echte club is het niet, hoor. Ik zie het als ongeveer 10-15 gezinnen die het leuk vinden om een keer in de zoveel tijd bij elkaar te komen voor een barbie ozfo. Verder geen verplichtingen.

Maar je vriend is van harte welkom bij ons.....ach ja, clubje! Moet-ie maar ff contact met mij opnemen: marc@landmarc.info, of 07 5456 2282.

Ik hoor wel!

Ciao,
Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56027#msg56027 date=1144969391]
he @ngelique,

Ja hoor, je bent ingelogd!

Ach, club, club; ik ben gewoon eens een keer wat gestart omdat het me leuk leek met medelanders in aanraking te komen, en dat is een beetje gaan groeien. Een echte club is het niet, hoor. Ik zie het als ongeveer 10-15 gezinnen die het leuk vinden om een keer in de zoveel tijd bij elkaar te komen voor een barbie ozfo. Verder geen verplichtingen.

Maar je vriend is van harte welkom bij ons.....ach ja, clubje! Moet-ie maar ff contact met mij opnemen: marc@landmarc.info, of 07 5456 2282.

Ik hoor wel!

Ciao,
Marc
[/quote]
hoi marc
dank je wel voor het adres en telefoonnummer...
kreeg er kippevel van,schitterend om zo'n snelle reactie te krijgen...
ik zou je nu ook kunnen bellen uit het kkkkoouuddee limburgse nederland.. :lol:
maar ik zal zeker straks mijn vriend jullie telefoonnummer doorgeven en dan hoor ik wel wat hij doet.we hebben al via de startpaginas van australie en etc. gekeken of wij (hij) in contact kon komen met medelanders zeg maar ,maar dat was tot nu toe nog niet gelukt.hij zal hier dan ook heel blij mee zijn.
is dit nu trouwens zoiets als msn want ik ben niet echt bekend met deze site.
groetjes @ngelique
 
Moet jij niet al in je bedje liggen??  :wink:

Het is hier ong. half 10 's ochtends, dus da's half 1 s' nachts bij jou!

Nee, dit is niet zoiets als MSN, maar "gewoon" een forum (nou ja, gewoon? Heel bijzonder eigenlijk). Alleen zoals wij het nu gebruiken is het wel een soort MSN: feitelijk zijn we aan het chatten!

Slaap lekker.

Marc
 
hoi marc

even correctie ...het is nu 01.28...in de nacht/ochtend...trallaaallaallaaaa... :-o
dus ja slapekuuhh doen moet ik inderdaad zo meteen,maar je kunt je miscchien wel voorstellen ,dat na zolang....zoeken..dat ik blij ben ik dat met iemand effe kan "chatten"....
dus als ik het goed heb woon je in calboolture zelf.
en werk je ook daar.
dus mijn  postieve nieuwsgierigheid is gewekt in alle opzichten.
zo van ik moet naar mijn bedje ...moet u nu werken???.. :roll:
of ben ik nu te direct...
wat zijn de grenzen in mijn vragen.
groetjes @ngelique.....ps wilde u me al naar bed sturen... :cry:....
 
oja,

jullie hebben de zomertijd! :)

Nee, ik zit een half uurtje hoger, in Maroochydore-area. Caboolture is voor mij zuidwaarts richting Brisbane.

Kijk maar eens op mijn site, dan kun je me wat beter leren kennen.

En jeminee, zeg alsjeblieft geen "u" tegen me. Was al zo blij dat ze dat in Oz niet kennen!

Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56036#msg56036 date=1144973714]
oja,

jullie hebben de zomertijd! :)

Nee, ik zit een half uurtje hoger, in Maroochydore-area. Caboolture is voor mij zuidwaarts richting Brisbane.

Kijk maar eens op mijn site, dan kun je me wat beter leren kennen.

En jeminee, zeg alsjeblieft geen "u" tegen me. Was al zo blij dat ze dat in Oz niet kennen!

Marc
[/quote]
hoi marc
...hihihihiii.... :wink:..ik was al aan het wachten tot er een reactie kwam op"u"...even kijken of je  bij de les was... :lol:
wat mij opviel is dat iedereen constant elke keer zei ...how are you doing..duhhh...en ik maar denken...wat zijn die benieuwd hoe ik me voel,goh zullen ze hier in heerlen je echt niet vragen :p...hihihi.......humor...
is je site .. landmarc.info....of .com...als je een foto van je erbij hebt weet ik meteen met wie ik het genoegen heb......zou leuk zijn...

groetjes @ngelique

hoi marc
nog even .....ben je /jullie?.site even binnengewipt en ben weer terug....
heb je foto (denk dat jij dat zou kunnen zijn???) onder in het beeld gevonden...je kunt je goed verstoppen zeg..dus nog net niks gezien... :cry:.......maaaar je droomauto was duidelijk in beeld  :cool:...nog altijd droom !!!??...of in de tussentijd werkelijkheid geworden???!!....
ik denk dat ik toch maar eens langzaam onder de deken ga kruipen...straks-zo meteen dus... weer vroeg er onderuit...

...was de weg er naartoe maar niet zo moeilijk dan was ik er al.....traallallaa..
        en maar  :-D blijven..dan zijn de  :cry: minder zwaar....


ik hoop je nog eens snel te "spreken"....heb nu je telefoonnummer...dus als "u"  :wink: het leuk vind...om een nederlandse stem met de zachte G te horen....dan hoor ik het wel in en op elke manier.... whatever  dus op zijn aussiessssss... :up:

liefs & groetjes @ngelique
 
Yo Possum (wist je dat ze dat hier ook gebruiken om iemand liefkozend mee aan te spreken; met name kinderen? "Come along, possum!"),

Bel gerust eens op; die zachte g ben ik wel gewend; we hebben 4 jaar bij Mook (Molenhoek) gewoond, het noordelijkste stukje Limboland. Kwam geregeld bij de rechtbank Rurmunje en Mestreejg, dus dat kan ik allemaal wel volgen. Als je maar geen Rowen heze dialect gaat praten; dan haak ik als westerling af.

Hoezo kan je die foto niet goed zien? Op mijn browser kom ik tot aan mijn middel in beeld; bij jou niet?? Ach nee, die Corvette komt vanzelf wel; is toch nog veel te duur in de verzekering enzo.

Ik geloof dat we een beetje off-topic raken. Als je meer wilt mailen moet je dat maar naar ons prive email adres doen!

Terug naar Caboolture!

Lekker geslapen, trouwens?  :lol:

Ciao,
Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56061#msg56061 date=1145000906]
Yo Possum (wist je dat ze dat hier ook gebruiken om iemand liefkozend mee aan te spreken; met name kinderen? "Come along, possum!"),

Bel gerust eens op; die zachte g ben ik wel gewend; we hebben 4 jaar bij Mook (Molenhoek) gewoond, het noordelijkste stukje Limboland. Kwam geregeld bij de rechtbank Rurmunje en Mestreejg, dus dat kan ik allemaal wel volgen. Als je maar geen Rowen heze dialect gaat praten; dan haak ik als westerling af.

Hoezo kan je die foto niet goed zien? Op mijn browser kom ik tot aan mijn middel in beeld; bij jou niet?? Ach nee, die Corvette komt vanzelf wel; is toch nog veel te duur in de verzekering enzo.

Ik geloof dat we een beetje off-topic raken. Als je meer wilt mailen moet je dat maar naar ons prive email adres doen!

Terug naar Caboolture!

Lekker geslapen, trouwens?  :lol:

Ciao,
Marc


[/quote]
hoi marc

nee dat wist ik niet van possum...wel heel leuk om te weten.
ja daarom vroeg ik in een van mijn mails tot hoe ver ik met vragen mocht gaan,ik weet niet wanneer het off-potic raakt...nu dus...jullie prive mail-adres heb ik niet...of wel.....ik hoor het wel,dan heb ik zeker.
hhhmmm.leuk dat je vraagt hoe ik geslapen....laten we zeggen kort en heftig..... :lol:...poehh... dromen....hihiii...
jaaahh caboolture daar zit mijn goede vriend...en als het goed is hoor ik zo iets van hem...dus kan ik jullie telefoonnummer geven...echt leuk!!!!....

groetjes @ngelique

een mooie avond...in caboolture en omstreken.. :)
 
[quote author=possum link=topic=2984.msg56067#msg56067 date=1145002298]
...jullie prive mail-adres heb ik niet...of wel.....ik hoor het wel,dan heb ik zeker.
groetjes @ngelique

een mooie avond...in caboolture en omstreken.. :)
[/quote]

Kijk maar onder mijn website, of bij het envelopje met de uitstekende brief aan de linkerkant van deze site.

Marc
 
[quote author=Eerainuh link=topic=2984.msg56099#msg56099 date=1145010772]
Possums?

Dame Edna.
[/quote]

hoi dame edna

hoe gaat het.....wat ben je nog laat..vroeg op.....
woon je ook in caboolture...
groeten @ngelique
 
Hee Angelique, Dame Edna is Dame Edna!! Oftewel, al jaren lang door acteur Barry Humphries neergezet, naast vele andere typetjes. Deze Dame Edna noemt haar publiek liefkozend 'possums'...

Overigens woon ik niet in Caboolture, maar aan de zuidkant van Brisbane.

Cheers :)

Ireen.
 
Back
Top