Caboolture

Ik vind het leuk hoe we in dit topic VAN ALLES weten te bespreken, en toch telkens weer op Caboolture kunnen uitkomen. :-D :-D

Weet iemand wat voor weer het vandaag ik Caboolture was, trouwens?

Marc
 
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56188#msg56188 date=1145082378]
Ik vind het leuk hoe we in dit topic VAN ALLES weten te bespreken, en toch telkens weer op Caboolture kunnen uitkomen. :-D :-D

Weet iemand wat voor weer het vandaag ik Caboolture was, trouwens?

Marc
[/quote]

hoihoi
ik zou het even niet weten wat hoe het weer was...maar zou er veel voor geven om er naar toe te kunnen gaan en je dan verslag te komen brengen :lol:.
ik weet nog niet eens wat voor een weer het vandaag hier word...moet ik zeggen hier kun je ook niet echt zeker weten hoe het blijft.... maar een ding is zeker ...het is hier droog of het is hier nat  :).....

groetjea @ngelique
 
[quote author=Eerainuh link=topic=2984.msg56181#msg56181 date=1145071515]
Hee Angelique, Dame Edna is Dame Edna!! Oftewel, al jaren lang door acteur Barry Humphries neergezet, naast vele andere typetjes. Deze Dame Edna noemt haar publiek liefkozend 'possums'...

Overigens woon ik niet in Caboolture, maar aan de zuidkant van Brisbane.

Cheers :)

Ireen.
[/quote]

hoi ireen

hee weer een weetje van dame edna...sorry, ik dat dat je "nickname"was...omdat je je mail ermee eindigde.
maar bij deze, hallo ireen....
wel leuk om zo mensen tegen te komen die in en rondom caboolture wonen.wij (ik) waren al bang dat er niemand woonde die de nederlandse taal spreekt.
gelukkig dus wel. :up:

groetjes @ngelique
 
Nou Angelique, gezien je leeftijd (zelfde als de mijne) ben ik verbaasd dat je Dame Edna niet kent! Zijn hoopjes shows op TV van geweest! :)

Vorig jaar zijn we naar een optreden van hem/haar geweest (Humphries is Australisch). Errug leuk!

Maar ehhh... ik woon dus níet in de buurt van Caboolture. Althans, toch een 1.5 uur rijden, schat ik.

Cheers,

Ireen.
 
Hi,


Waar ligt het ergens in Queensland, ik kan het niet vinden in de atlas?

greets,

Alex
 
Neem vanuit Brisbane de Bruce Highway (je weet wel, de grote Noord-Zuid, nr. 1) noordwaarts, en ergens tussen Brissie en Caloundra (net voorbij Redcliffe) ligt Caboolture.

Een beetje atlas zou het er toch wel op moeten hebben staan...........

Marc
 
Oh, dan is het maar een uurtje van ons :) M'n schoonmoeder woont in Redcliffe. Mijn auto doet daar 45 minuten over, die van Steve 35.... :-D
 
:)
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56249#msg56249 date=1145135728]
Neem vanuit Brisbane de Bruce Highway (je weet wel, de grote Noord-Zuid, nr. 1) noordwaarts, en ergens tussen Brissie en Caloundra (net voorbij Redcliffe) ligt Caboolture.

Een beetje atlas zou het er toch wel op moeten hebben staan...........

Marc
[/quote]
 
:lol:
[quote author=possum link=topic=2984.msg58739#msg58739 date=1147002712]
:)
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56249#msg56249 date=1145135728]
Neem vanuit Brisbane de Bruce Highway (je weet wel, de grote Noord-Zuid, nr. 1) noordwaarts, en ergens tussen Brissie en Caloundra (net voorbij Redcliffe) ligt Caboolture.

Een beetje atlas zou het er toch wel op moeten hebben staan...........

Marc
[/quote]
[/quote]
 
:lol: :up:
[quote author=possum link=topic=2984.msg58739#msg58739 date=1147002712]
:)
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56249#msg56249 date=1145135728]
Neem vanuit Brisbane de Bruce Highway (je weet wel, de grote Noord-Zuid, nr. 1) noordwaarts, en ergens tussen Brissie en Caloundra (net voorbij Redcliffe) ligt Caboolture.

Een beetje atlas zou het er toch wel op moeten hebben staan...........

Marc
[/quote]
[/quote]
 
tonie :up:
[quote author=possum link=topic=2984.msg58743#msg58743 date=1147004122]
:lol: :up:
[quote author=possum link=topic=2984.msg58739#msg58739 date=1147002712]
:)
[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg56249#msg56249 date=1145135728]
Neem vanuit Brisbane de Bruce Highway (je weet wel, de grote Noord-Zuid, nr. 1) noordwaarts, en ergens tussen Brissie en Caloundra (net voorbij Redcliffe) ligt Caboolture.

Een beetje atlas zou het er toch wel op moeten hebben staan...........

Marc
[/quote]
[/quote]
[/quote]
 
hoi marc

hiihiii graag gedaan....
ik heb ton(ie) laten zien hoe je op xpdite iets kan schrijven door op een schrijven van iemand te reageren....en bij dus deze smilessssss....
in mei zou je geloof ik contact opnemen met hem zei hij.
ik ben zeeeeer benieuwd als jullie in contact komen en wat allemaal te vertellen......
sniksnik...ben een beetje jaloers ...jullie daar...ikke hier.....hihihih...
maar vandaag heeft hier de zon geschenen. :cool:..maakt het een beetje goed...
maar oke,tot de volgende keer......doeidoei.. :)

groetje @ngelique....
.heerlen...nederland...

[quote author=SiMaKy link=topic=2984.msg58772#msg58772 date=1147035651]
nou, ehhhh,

bedankt voor alle thumbs up en smileys, hoor!  :-D :-D :-D

Marc
[/quote]
 
Hi simaky,

Met René,heb gezien dat je in Eumundi heb gewoond,zijn der afgelopen april 2x geweest,zijn nu (mijn vrouw en ik) bezig met ons visum en hopen over een jaar de grote stap te maken,wat ik me afvroeg hoe beviel het wonen daar in Eumundi???
 
uuuuuuhhhh, nou,

Eumundi is inderdaad errug leuk (serieus); de reden waarom wij daar vertrokken is minder, maar da's een lang verhaal.  :|

Ik had het daar prima een paar jaar kunnen volhouden; leuke markt, redelijk dicht bij Noosa en Maroochydore, en een leuk "Hicksville" cultuurtje. Erg gezellig; ons-kent-ons.

Maar...........

Nu ik weer terug ben in Maroochydore en omgeving merk ik dat ik toch meer een city-slicker ben. In 5 minuten naar het strand  :cool:, de bioscoop  :-o of Sunshine Plaza (250+ winkels!!!)  :lol: is wel heeeeel fijn!

Afijn, persoonlijke smaak.

Rene, ik zag je mailtje, ik zal daar asap op reageren. Ben nu een NLP workshop aan het voorbereiden, en heb weinig tijd voor andere zaken. Vrees niet! Ik reageer zeker!  :up:

Marc
 
Back
Top