Chest X-ray

Status
Not open for further replies.

ypjjansen

New Member
Ik ben bezig met een WHV aan te vragen.

Nu vragen ze me om een Chest X-ray te laten maken.... balen.

Maar nu vraag ik me eigenlijk af:

Is dit omdat ik heb aangegeven dat ik meer dan 3 maanden in Mexico ben geweest? Kan eigenlijk geen andere reden hebben maar wil het graag weten.

Voel me wel helemaal gezond hoor ;).

Groetjes Yvonne
 
Dit is alleen maar om te bepalen of je geen TB hebt of hebt gehad! Volgens mij standaard voor iedereen!
No worries, komt allemaal goed
 
? weet ik dus niet, ik dacht dat iedereen die voor langere tijd ging dat moest doen, maar heb me er niet zo zeer in verdiept.... :roll:
 
Wat raar dat je dat moet doen.

Ik heb voor mijn WHV geen foto's hoeven maken
Hopelijk is alles goed gegaan.

gr Mariska
 
ja,vaag. op grond van welke reden vragen ze die x-ray dan van je? staat dat standaard op het formulier tegenwoordig of kreeg je dit te horen toen je aanvraag in behandeling werd genomen?

ik vraag me wel eens af op grond van welke criteria ze PRECIES die visumaanvragen bekijken. Je moet zoveel vragen invullen. Ik weet niet meer precies hoe gedetaileerd de visum voor WHV was toen ik heen ging, maar die OTV (Occupational Trainee Visa) is echt een boekwerk van vragen. Ik vul alles naar goeddunken in, maar het zou maar kunnen dat ze een klein klein klein puntje gaan inzoomen waardoor ik weer opnieuw een aanvraag kan gaan doen ofzo. Bijvoorbeeld dat ik tot twee keer aan toe een verkeersboete heb moeten betalen. (gewoon betaald, maar wel na een herinnering of twee).

spannende tijden, dat wachten op zo'n visum,...

succes ermee.
 
Vreemd hoor. Ik heb destijds voor mijn WHV ook geen chest ray moeten maken. Wel voor m'n permanent partner visum dus. Ging makkelijk hoor, armen in je zij en lachen maar  :-D Kostte wel weer 100 euro, kassa  :computer:
 
Zeker vreemd.
Ook bij mij geen vragen, gewoon in 2 weken een e-mail in de bus met bevestiging.


Teuni
 
wij hebben wel een x-ray moeten maken, wij gaan voor een temporary long stay bussines visa. Het stelt idd niets voor. Voor je het weet sta je weer buiten en als je de pech hebt dat je groot bent, worden er twee foto's genomen. (Had Mark dus)
 
X-ray is niet gewoon om te vragen voor WHV. Die reden van Mexico vind ik best aannemelijk, maar toch........twijfel......
Ik heb hem online aangevraagd en had geloof ik binnen 24 uur mijn visum!!!!! Dus effe checke hoe ze erop komen om deze te vragen zou ik zeggen! En verder niet druk om maken (tenzij je net in Harlingen bent geweest, want daar is een uitbraak van TBC las ik in het nieuws). Daar blijf ik dus honderden kilometers vandaan! Je zou het maar oplopen en je plannen in de prullenbak kunnen gooien. Zo'n verhaal als ik net nog op britishexpats.com!

veel plezier in Australie!

Henriette
 
Hoi Henriette,

Toch niet die dame die over en weer aan het mailen was over de medical van haar man??? (heb ik gisteren nl. gelezen, dat ze met smart zat te wachten op wat er nu eigelijk allemaal aan de hand was met de medical)

Groetjes Miran  :)
 
Ging over iemand op de Fillipijnen, die niet wist dat er ergens een litteken oid van TBC zat en ook nooit ziek is geweest, maar dus wel mooi definitief is afgewezen! Da's mooi balen! Heb je nergens last van, maar willen ze je niet hebben!
En dat van Harlingen: ik weet niet hoe ernstig de uitbraak is, maar zoals in het bovenstaande voorbeeld duidelijk is geworden, mag je zelfs met een miniem tekentje van TBC waarschijnlijk niet binnen!

Als ik nu in Harlingen zou wonen, ging ik pardoes verhuizen! ha ha  :-D
 
[quote author=henriette link=topic=3218.msg52184#msg52184 date=1142603970]

Als ik nu in Harlingen zou wonen, ging ik pardoes verhuizen! ha ha  :-D
[/quote]

  :-o  :-( hier zit ik 5 kilometer vandaan!!!!!!! wow............dit topic maakt me wel erg aan het schrikken opeens!!!!!
 
[quote author=Inge link=topic=3218.msg53320#msg53320 date=1143397818]
[quote author=henriette link=topic=3218.msg52184#msg52184 date=1142603970]

Als ik nu in Harlingen zou wonen, ging ik pardoes verhuizen! ha ha :-D
[/quote]

:-o :-( hier zit ik 5 kilometer vandaan!!!!!!! wow............dit topic maakt me wel erg aan het schrikken opeens!!!!![/quote]


Nu las ik in de Telegraaf dat iedereen in een straal van 15 km rond Harlingen woont en zonder pardon worden afgewezen.













[size=18pt]KIDDING[/size]  :-D  :-D  :evil:

last van dat Duiveltje , sorry Inge


Jack :evil:
 
:| hahaha

ga wel even de HA bellen morgen want onze buurman heeft het dus wel gehad ca. 2 jr. terug. Nooit bij stilgestaan .... :-(
 
[quote author=Inge link=topic=3218.msg53323#msg53323 date=1143398521]
:| hahaha

ga wel even de HA bellen morgen want onze buurman heeft het dus wel gehad ca. 2 jr. terug. Nooit bij stilgestaan .... :-(
[/quote]

Ojee, dat van mij was als een grapje bedoeld.
Geen zorgen Inge jij gaat mooi emigreren naar Oz

Gr.

Jack :evil:
 
En nu ook een geval in Zwolle!
Het komt dus naar het zuiden........nog even en het is ook in Belgie Jack! :evil:
 
[quote author=henriette link=topic=3218.msg53357#msg53357 date=1143446383]
En nu ook een geval in Zwolle!
Het komt dus naar het zuiden........nog even en het is ook in Belgie Jack! :evil:
[/quote]

Zoals ik me voel heb ik er al jaren last van :-D :lol: :up:

[quote author=M5 link=topic=3218.msg53358#msg53358 date=1143448001]
Misschien dat we een klein beetje ontopic kunnen blijven :wink:
[/quote]

Trouwens hoe is het met jouw Chest X-RAY afgelopen, Henriette

Jack  :evil:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top