cirtified passport photo

C

clauang

Hoi,

ik moet voor mijn skilled migration assessment een 'certified passport photo' naar VETASSESS sturen. Nu, zegt de gemeente dat zij een foto niet certificeren. enig idee, bij wie ik hiervoor terecht kan?
alvast bedankt,
clau
 
Sander said:
Wellicht dat een notaris hierbij kan helpen?

Succes!

Heb net met een paar notarissen in amsterdam gebeld, maar sommigen doen dat niet en anderen vragen rond 100 euro! Heeft iemand een adresje in a'dam die minder vraagt? en denk je dat de politie een pasfoto certificeerd?

dank je
 
Zouden ze niet een kopie van je paspoort (de pagina met foto) bedoelen? Die is makkelijk te certificeren bij een notaris. Even rondbellen voor de goedkoopste (was bij ons gratis).
Isis.
 
Hallo,

Wij zaten met hetzelfde.
De gemeente (waar wij alles hebben laten certificeren$$) heeft toen de pasfoto op een (gemeente) papier de foto vastgemaakt en daarop een stempel en handtekening ed.
Het gaat erg ver allemaal maar het moet nu eenmaal.

yvonne
 
Een heel bekend probleem. Bij onze gemeente werden ze helemaal gek bij het idee. Gelukkig had onze notaris een commercielere instelling (die lui doen echt alles voor geld). De notaris heeft ons op uurbasis geholpen. Hij heeft ook alle kopien gewaarmerkt en een verkorte versie van ons samenlevingscontract gemaakt.
 
clau said:
Heb net met een paar notarissen in amsterdam gebeld, maar sommigen doen dat niet en anderen vragen rond 100 euro! Heeft iemand een adresje in a'dam die minder vraagt? en denk je dat de politie een pasfoto certificeerd?

dank je

Probeer eens bij Smith Bentum Amson in Amstelveen. Die hebben voor ons pasfoto's gecertificeerd voor € 15,00 (ook niet goedkoop, maar beter dan € 100,00).

Adres: Keizer Karelweg 491, 1181 RH Amstelveen
Tel. 020 - 54 30 543
 
Back
Top