Ik kijk uit naar 17/12. Volgens verschillende mensen om me heen gaat het dan heel makkelijk worden om een restaurant te boeken.
Ik heb maar even heel kundig mijn mond gehouden....
En mogen mensen zonder double vax niet meer in een restaurant zijn, of naar het ziekenhuis, of, of, of…17-Dec zou QLD 80% double vaxxed moeten zijn, en is door overheid hier als een soort van ‘freedom day’ bestempeld zeg maar.
Last chance saloon was een paar weken terug ja.En mogen mensen zonder double vax niet meer in een restaurant zijn, of naar het ziekenhuis, of, of, of…
Sounds reasonable. Wij in VIC zitten op een veel hogere caseload maar het rolling average gaat ook al weken onafgebroken omlaag.Even nog wat meer positief nieuws?
Five reasons NSW Covid case numbers have stayed low since reopening
Officials feared ‘freedom day’ would bring more cases and hospitalisations. But a month on, the numbers continue to dropwww.theguardian.com
Ik heb hem zelf ook nog op in winkels. Weet niet eens precies wat de regels zijn, maar ja, kleine moeite in principe. Het zou een mooie incentive zijn om maskers pas af te hebben bij 90% of zo. Maar ik maak de regels niet
Zag Canberra op 99% first dose zitten nu. Verwachting is dat ze voor de kerst op 99% Double te zitten. Holy guacamole! Als dan in Q1 of zo ook vanaf 12 er nog bijkomt en ze daar net zo’n graad halen komt theoretisch extermination in zicht (als de Canberra Bubble echt zou bestaan )
Ik volg de Vic politiek niet op de voet. Maar volgens mij is het een proposal. En nog niet een law?Ik hoop nergens meer op en geloof geen donder meer wat ze hier zeggen in VIC.
Ook is er volgend mij vorige week een wet door heen getrapt die de VIC regering de macht geeft ten aller tijde de staat weer in lockdown te gooien.
Zoals altijd probeer van dag tot dag te leven, ik ben blij dat we nu meer vrijheid terug hebben en ik geniet er volop van, de business ook by the way