Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Laten we wel zijn: ik geef zelf niet de mensen in de woontorens de schuld, maar ik zie zoveel bagger op tv dat ik gewoon even wil weten hoe de vork in de steel zit. En ABC wordt ik soms ook beetje moe van met dat zielige geleur bij die woontorens. Als moet het hel zijn om daar in opgesloten te zitten: maar het is niet voor niks. Ook ik ben van mening dat de politie veel harder moet optreden en veel meer boetes moet schrijven. Ik kan me nog herinneren hoe de politie in Melbourne die moslim terrorist met dat mes zijn gang liet gaan zonder echt in te grijpen, die andere agent en burgers waren bijna de dupe. In Europa had hij zonder pardon direct een kogel gehad. Heeft verder niks met elkaar te maken, maar geeft wel aan dat de politie het hier vaak te lichtzinnig opvat. (Behalve als je 83 in een 80 zone rijdt... )
het is soms lastig, je wordt constant geconfronteerd met mensen die denken dat de (social distancing)regels niet meer voor hun gelden. We hebben toch geen COVID meer in FNQ? Gevaarlijk..
het is soms lastig, je wordt constant geconfronteerd met mensen die denken dat de (social distancing)regels niet meer voor hun gelden. We hebben toch geen COVID meer in FNQ? Gevaarlijk..