Damens; zoek niet langer Down Under!!!

[quote author=Shuter Street link=topic=10280.msg144918#msg144918 date=1249925157]
[quote author=tweety link=topic=10280.msg144872#msg144872 date=1249881933]
Joggingbroek mag dan geaccepteerd zijn, maar in je badjas de krant uit de bus gaan halen wordt toch raar gevonden net zoals in je onderbroek en t-shirt de was ophangen :roll:
[/quote]

Hmmm nu kan ik me toch een gevalletje herinneren dat ik met 2 huisgenoten om een uur of 3 's nachts boodschappen ben gaan doen bij de Safeway (lag meteen achter de achtertuin), in pyama en vreselijke sloffen, mn ene huisgenoot had een badjas aan en de ander kan ik me niet meer herinneren.  :grin:

Het kan er iets mee te maken hebben gehad dat we ietwat te ver in het glaasje gekeken hadden en dat het veelste warm was om te kunnen slapen.

Om terug te komen op het topic, zou er een overeenkomst zijn tussen aussie mannen die hun joggingsbroek overal naartoe dragen en meehelpen in het huishouden??   :lol:
[/quote]

ben ook wel eens op blote voeten gaan winkelen... valt dat hier ook onder  :lol: :p

[quote author=alieNL link=topic=10280.msg145028#msg145028 date=1250087607]

ben ook wel eens op blote voeten gaan winkelen... valt dat hier ook onder  :lol: :p
[/quote]

Haha dan krijg je ook rare blikken denk ik. Heerlijk is dat op blote voeten lopen. Slippers kunnen er net mee door. Ik heb al in geen 4 weken schoenen aangehad.

Herriner me ook nog een verhaal van een vriendin van me. Die was op vakantie in spanje van het strand zo even de supermarkt ingelopen. Ze was alleen vergeten dat ze topless was  :shock:

[quote author=Shuter Street link=topic=10280.msg145037#msg145037 date=1250100090]
[quote author=Ze was alleen vergeten dat ze topless was  :shock:
[/quote]

:oops:  :shock: :eek:ops!:

Over onderzoek gesproken; leuk om hier 's te kijken: http://www.worlddatabaseofhappiness.eur.nl

Heb net het boek 'Dutch women don't get depressed' uit, dat ook een hoop vergelijk en meningen van o.a. buitenlanders in zich heeft samengevat, en daar komen we er toch echt niet zo geëmancipeerd uit; Nederlandse vrouwen denken blijkbaar graag dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar als het puntje bij paaltje komt, hangt zij toch aan de telefoon om, wanneer zij 's niet thuis is, te vertellen hoe de gehaktballen gemaakt moeten worden. Helemaal hilarisch vond ik het om te lezen dat de grootste ruzies gaan over..... het slecht uitgewrongen vaatdoekje! Want dát kunnen mannen niet. Ik heb in een deuk gelegen - ook uit herkenning hoor, en dat heeft me ook (nog meer, ieuwww) aan het denken gezet ;-).

Over de kleding van Nederlandse vrouwen wordt door sommige landen gedacht dat we er lomp bij lopen. 'Ze moeten ons maar nemen zoals we zijn', denken we. Ik herkende een opmerking over onze outfits wanneer we naar een feestje gaan; een spijkerbroek en t-shirt vinden we oké. Ik moet toegeven, in Australië heb ik veel meer 'mooie' kleren dan ik ooit in NL bij elkaar heb gehad. Voor de mooie jurk die ik tijdens m'n vakantie in NL bij me had, heb ik geen gelegenheid gevonden. Puur omdat we dat daar niet doen, sjieke kleren aan voor een etentje. En, een heel rake constatering vond ik dat we (Nederlandse vrouwen) toch vooral niet mooier mogen zijn dan de andere vrouwen op het feest, vooral niet met de kop boven het maaiveld uitsteken. Hmmm... klonk niet onbekend!

Leuk boek! :)

[quote author=Eerainuh link=topic=10280.msg145508#msg145508 date=1251000151]
Over onderzoek gesproken; leuk om hier 's te kijken: http://www.worlddatabaseofhappiness.eur.nl
Helemaal hilarisch vond ik het om te lezen dat de grootste ruzies gaan over..... het slecht uitgewrongen vaatdoekje! Want dát kunnen mannen niet. [/quote]
Ja, daar hebben wij ook wel eens ruzie over, maar deze Nederlandse man gebruikt het vaatdoekje niet, want;
Vaatdoeken kunnen veel bacteriën bevatten als ze niet regelmatig gewassen worden. Eind 2005 maakt de Consumentenbond bekend dat een vaatdoek in een studentenhuis gemiddeld 7,9 miljard bacteriën bevat. In een vaatdoek bij een Nederlands gezin werden gemiddeld 3,1 miljoen bacteriën aangetroffen. Alle doeken bleken bij het onderzoek al na één dag veel bacteriën bevatten. Dit hoeft geen geen probleem te zijn als de vaatdoek alleen wordt gebruikt voor het schoonmaken van het aanrecht. Door het doekje te wassen op zestig graden worden alle bacteriën gedood.
Ze hebben daar hier zo'n leuke commercial over; een dame die het aanrecht afneemt met een rauwe kip  :|

Bart

Hmmm vreemd dat ik de verklaring van het woord WOMen niet tegenkom hier..... We Own Men!!!!  :p  :lol:

Geef mij maar een echte man! Hij hoeft niet persé mee te helpen in het huishouden zolang hij;
de wc bril naar beneden doet, zijn eigen kleding opruimt of in de wasmand gooit, mij ook van een biertje voorziet, niet wacht totdat ik de klussen in huis oplos, zelf aan het verkleinen van zijn buikje doet, ik niet hoef te zeggen dat hij nodig naar de kapper moet, de wasbak na het tandenpoetsen schoon achterlaat, lege glazen naar de keuken brengt, af en toe kookt en dan ook de rekening zelf betaald, er af en toe iets attents op de kussen van mijn bed ligt, weet wanneer het valentijnsdag is en me dan ook aangenaam verrast, me draagt wanneer ik zere voeten heb van mijn vrouwelijke hoge hakken omdat ik er voor hem leuk wil uitzien (al is het over zijn schouder  :grin:), mij vooral met grote regelmaat spontaan vertelt dat ik bloody crazy ben om met een man als hem te willen leven en me dan toch accepteerd voor wie ik ben met al mijn fouten.  :up:

[quote author=Inge link=topic=10280.msg144857#msg144857 date=1249845738]
[quote author=Shuter Street link=topic=10280.msg144856#msg144856 date=1249839837]
Ik draag thuis vaak een joggingbroek. Vervelende gewoonte die ik me terug heb genomen uit australie haha, maar ik ga dr echt niet mee buitenshuis lopen hoor. Behalve naar de sportschool dan :lol:
[/quote]

en dat vind ik nou juist zooo lekker hier dat dat gewoon KAN zonder dat je wordt afgerekend op je kleding. Ik ben dan ook iemand die wel gewoon rustig in mijn joggingbroek de straat op gaat terwijl mijn man nog niet eens met zijn joggingbroek iets uit de auto wil pakken die onder de carport staat...stel dat iemand hem ziet  :lol: terwijl we aan het einde van een court wonen waar alleen de overburen hem zouden kunnen zien.
[/quote]

jaaaaaaaaaaaa, ik heb nog nooit zo vaak een joggongbroek gedragen als hier, lekker relaxed, dat vind ik een groot voordeel.

In nederland letten mensen zo op hoe je eruit ziet, terwijl het geen drol zegt.
ik ben nog steeds ik met die joggingbroek, met al mijn pre en don'ts
alleen hier wordt je niet be/veroordeeld als je in een joggingbroek rondhuppelt, heerlijk.

[quote author=Kathren link=topic=10280.msg145656#msg145656 date=1251363075]
Hmmm vreemd dat ik de verklaring van het woord WOMen niet tegenkom hier..... We Own Men!!!!  :p  :lol:

Geef mij maar een echte man! Hij hoeft niet persé mee te helpen in het huishouden zolang hij;
de wc bril naar beneden doet, zijn eigen kleding opruimt of in de wasmand gooit, mij ook van een biertje voorziet, niet wacht totdat ik de klussen in huis oplos, zelf aan het verkleinen van zijn buikje doet, ik niet hoef te zeggen dat hij nodig naar de kapper moet, de wasbak na het tandenpoetsen schoon achterlaat, lege glazen naar de keuken brengt, af en toe kookt en dan ook de rekening zelf betaald, er af en toe iets attents op de kussen van mijn bed ligt, weet wanneer het valentijnsdag is en me dan ook aangenaam verrast, me draagt wanneer ik zere voeten heb van mijn vrouwelijke hoge hakken omdat ik er voor hem leuk wil uitzien (al is het over zijn schouder  :grin:), mij vooral met grote regelmaat spontaan vertelt dat ik bloody crazy ben om met een man als hem te willen leven en me dan toch accepteerd voor wie ik ben met al mijn fouten.   :up:
[/quote]

Hoe kan het dat jij vrijgezel bent Kathren????  :evil: :evil: :evil:

[quote author=Kathren link=topic=10280.msg145683#msg145683 date=1251442124]
Ben nog geen man tegen gekomen die mij aan kan! I'm kind of a wild one yah see :evil:

[/quote]

laat me raden je bent een friese staander??

[quote author=perthpete link=topic=10280.msg145664#msg145664 date=1251379045]
Hoe kan het dat jij vrijgezel bent Kathren????  :evil: :evil: :evil:
[/quote]

das makkelijk: mannen doen nl. nooit de wc bril naar beneden!

[quote author=lizzyhas link=topic=10280.msg145829#msg145829 date=1251687790]
[quote author=Kathren link=topic=10280.msg145683#msg145683 date=1251442124]
Ben nog geen man tegen gekomen die mij aan kan! I'm kind of a wild one yah see :evil:

[/quote]

laat me raden je bent een friese staander??
[/quote]

Nope! De enige connectie met Friesland wat ik ooit heb gehad is mijn vorige hond... een Friese Stabij. Ben geboren in Oz van Nederlandse ouders.... Slimme mensen om hun geluk in Oz te zoeken... alleen één ding volgens ons kinderen was niet slim en dat is om terug te gaan naar NL....

Back