dames gaan op stap: 19 december in Melbourne

clara

New Member
maar even een apart draadje gemaakt, dan kan iedereen die het per ongeluk over het hoofd gezien heeft, de datum meekrijgen:
waar precies en hoe laat is nog onbekend. suggesties zijn Warrandyte, Eastland. Er zijn genoeg leuke plekjes denk ik, dus is het een kwestie van "beetje bereikbaar voor iedereen"-lokatie...
misschien handig als iedereen die kan dat hier laat weten, dan hebben we een idee voor de 19e.

LEUK!!!! ik ben dus van de partij: Mariëtte Doncaster East
 
gezellig, doen we het in maart toch gewoon weer?

Voor zover bij mij bekend (via het andere draadje) kunnen en willen:

Pauline (lilygirl)
Whalerider
Marieke (jenm)
An (anstevethomas)
Lisette (vlasjes)
Sigrid (sophie)
Mariette (clara)

misschien:
Sidonia


nog meer gegadigden? is al een goed gezelschap zo....
iemand voorstel voor invulling van avond?

groetjes mariette
 
Hi

Ik ben de 19de ook in Melbourne, heb helaas al een andere afspraak.
Of zijn Perth mensen niet welkom :grin:
Veel plezier in ieder geval :up:
 
He gezellig!
Mijn voorkeur gaat uit naar Eastland, ik ben niet zo'n held om in het donker te rijden, dus als ik dichter bij huis kan blijven......
Maar ik was deze woensdag om Eastland en het was heeeeel rustig, misschien goed? Boven bij de restaurants was het wel open, al weet ik niet tot hoe laat....
Enne... sophie staat in het echt bekend onder de naam Sigrid.....(kan geweldig kletsen!). Ik denk dat we genoeg te bepraten hebben, misschien neem ik wel wat lekkers mee......

greetz
Pauline
p.s. alle XPditers zijn welkom, toch?
 
Eastland is voor mij ok, voor mij is eigenlijk alles ok. Ik heb nog geen verplichtingen  :smile: dus tijd maakt voor mij ook niet uit.
Ik pas mij wel aan aan degenen met jobs en schoolgaande kids.

Groetjes,
An
 
heb sigrid meteen aangepast! het zal wel 's avonds moeten zijn voor mij, alles na 6PM is perfect. Eastland is een shopping centre toch? Er moet toch wel een leuk restaurantje in die buurt zijn? Zijn we niet afhankelijk van sluitingstijden, maar ik ben 1 keer in Eastland geweest, dus heb geen idee. Whalerider komt uit Sunbury, dus misschien iets wat nog centraler is voor iedereen? Iets meer richting stad ofzo? Was zaterdag in de CBD langs de Yarra, errug gezellig... gewoon met de trein, heb je ook geen gezeur met rijden???
Leuk Erna, hoe meer zielen hoe meer vreugd....
Mariëtte
 
Hi Allemaal

Ik zal niet van de partij zijn, Kerstconcert van school.

Een tip, boek ergens,  December is heel druk in allerlei venues, allerlei organisaties hebben 'get togethers' in December.

Toffe avond.

SIdonia
 
heb een hekel aan alleen treinreizen, maar misschien kunnen we iets afspreken? Dan maakt het mij niet uit. Ik denk dat de city drukker is in de restaurants.... wie heeft een idee? Ik kom zelden in de city...

Pauline
 
nou ik heb helemaal geen idee waar we terecht komen dus voor mij maakt het niet zoveel uit. ik laat me wel meevoeren.
 
Als we echt centraal gaan: wat vinden jullie van het Belgisch biercafe op Southbank?( http://www.belgianbeercafemelbourne.com/bbc-eureka.htm ).
Gaan we eten of enkel drinken?
Pauline, jammer dat we nu niet meer in jouw buurt wonen, anders konden we samen op de trein.
 
Ja, jammer, An, maar er is vast nog wel iemand die met me mee wil en anders moet ik gewoon dapper zijn.... :roll:
 
Pauline, als ik niet te ver van jullie terecht kom, kunnen we samen gaan. weet nog niet waar we worden gepland.
 
hallo hallo!
ja hoor, ik zag mezelf al staan in het lijstje en ik kan hoor de 19e. We zijn nog geen week hier en hebben dus weinig afspraken, wel veel te doen maar ik kom zeker!
groetjes Marieke
 
Hallo allemaal,

ik ben eindelijk ook weer online en dat maakt het allemaal wat makkelijker.
Wij wonen intussen in tarneit en zou het leuk vinden om te komen, maar de oostkant is wel erg ver weg.
Zijn er nog meer mensen die uit mijn richting komen, kunnen we samen komen.
Southbank is aardig het midden zou ik zo zeggen, laat maar horen.

Groetjes Inge
 
klinkt goed!southbank dus? zullen we het maar gewoon vastleggen? ik stap in in boxhill met de trein en kan dus wel een deel van de trein meerijden met je, Pauline?
ben inmiddels wel toe aan een uitje, heb het even helemaal gehad met mijn werk dus ik kijk uit naar een avond kletsen op vertrouwd terrein, haha!
groetjes Mariette
 
Goh, wat veel animo........het klinkt allemaal erg leuk en ik wil jullie bij deze alvast een hele gezellige avond toewensen vanuit en koud en regenachtig nederland.

Groetjes Mariette (flevoland)
 
[quote author=clara link=topic=7966.msg104204#msg104204 date=1196809182]
klinkt goed!southbank dus? zullen we het maar gewoon vastleggen?
[/quote]
Goed voor mij.  :up: Half 7 op het terras van het Belgian beer cafe Eureka?
Met hoeveel zijn we nu? Ik weet dat Ines ook meewil, maar ze hebben nog geen internet. Ik kom op 8 bevestigden (wat een woord!), kan er ook naast zitten.
Clara-Mariette, zullen we ineens boeken voor 10 personen, dan hebben we een beetje speling voor als er nog mensen bijkomen.
Boek jij of ik?

groetjes,
An
 
ik heb de vrijheid maar even genomen om te reserveren:

19 december rond 7 PM a la carte met 10 dames.

ik heb het even zo gedaan omdat ik niet weet of iedereen echt wil eten of dat we gewoon wat drinken en fingerfood erbij doen. als je op hun website gaat dan zie je bij menus wat er allemaal is.
omdat sidonia had gezegd dat alles wel een vol zou kunnen zijn, dacht ik het zekere voor het onzekere te nemen. we kunnen a la carte gewoon weer afzeggen en dan hoeven we verder niet te reserveren!

dussssssssss, als jullie even de menus willen checken en er een meerderheid is voor a la carte, dan laat ik de reservering staan...

het maakt mij niet uit: ziet er alle 2 heerlijk uit en het fingerfood gedeelte is misschien meer borrelhapperig :p.

ik hoor het!!!! leuk, heb er écht zin an....

mariëtte
 
Ik ben drie dagen te laat in Melbourne om mee te doen!!
Maar als jullie wat afspreken tussen 22/12 en 5/01, dan doe ik ook mee (nog zo'n eentje uit Perth die cafeekes pikken wel gezellig vindt)!!

Groeten,
Ineke
 
Back
Top