dames gaan op stap: 19 december in Melbourne

A la carte is mij ook prima!
Mariette, heen maakt me niet zoveel uit, dan is het nog licht.... maar als we samen een stuk terug kunnen vind ik het helemaal geweldig. Misschien kunnen we op Flindersstation afspreken zodat we er samen heen kunnen? Ik weet nog niet welke trein ik neem, ga ik vanavond met mijn hubby bekijken, die gaat vaker met de trein...(elke dag).
p.s. moeten we daar trouwens 'belgs' spreken.......( :grin:) Geintje An, ik vind het een schitterende taal!!

liefs Pauline
 
ja hoor geen probleem. ik vraag Ico meestal om me even op te halen in box hill. misschien een ideetje voor jullie? hoef je niet alleen met de trein verder en het scheelt jouw hubbie toch ook weer een stuk...
draag je een rode roos op je hoed :lol:?
 
ha dames,
ik ben erbij en a la carte ziet er goed uit. Ik kom vanuit Croydon met de trein ook, kan ik ergens aansluiten? Geen idee nog hoe de treinen gaan maar kom ik niet langs Box Hill? Hoe laat gaat jullie trein daar?
groetjes Marieke

ps. vandaag een huis gehuurd in Bentleigh East, we zijn helemaal blij!!! Met zwembad joehoeoeoeoeeo  :cool:.
 
OOOOOOOO,    zwembad....... :cry: boehoe, wil ik ook!!!!!!! :shock:
hihih :grin:
ha Marieke, Croydon is de volgende stop voor mijn trein vanuit Mooroolbark, als jij nou ook een roos op je hoed doet..... :grin:
dan schiet ik overeind als ik je zie staan en zwaai vanuit de deuropening! Gezelli!!
Ik neem trouwens de trein van 5.52 pm vanuit M'bark richting de city.
En ik zorg voor een rode roos!!! :lol:

seeya!
Pauline
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7966.msg104345#msg104345 date=1196984714]
p.s. moeten we daar trouwens 'belgs' spreken.......( :grin:)
[/quote]
Misschien eerst een paar Duvels en dan kan je eens proberen?  :grin:
 
voor mij is alla cart ook geen probleem hoor.

afgelopen woensdag hebben we gehoord waar we de 1e maand komen te wonen en dat is south yarra. ik zal nog wel even kijken met arjon hoe ik daar moet komen.

groetjes lisette.
 
alléh, he, gaan we probere ja? (lus alleen geen bier... :|)

He, Lisette, South Yarra! Je kunt er bijna lopend heen! Dat is Inner city bijna....Maar werkt Arjon dan niet in Box Hill? Das een stukkie rijden.... Jammer dat je zo ver weg zit....

Iedereen een roos? nepperd mag ook hoor. En een reuzeslappe hoed, lijkt me gezellig, allemaal dames met hoed, net een hensnight.....
 
:grin: :grin: :grin:

echt wel nep.... bossie rode rozen kost hier een vermogen............ hoed, zeker weten!!!!!!
 
hoed ????
mijn container is er nog niet........ heb wel een pet......of zo'gave van de kinderen met van die kurkjes eraan
tegen de vliegen. Krijg ik vast veel bekijks. Zo ik denk dat ik helemaal in mijn uppie van de westkant ga komen, snik :cry:
Maar ik ben er wel snel, maar blijf niet zo lang zodat ik niet te laat met  de trein terug moet.

CU Inge
 
hmh..ook mooi. Had ik net een hele bos rozen uit de tuin geknipt en een mooie flaphoed uit de krant geknipt, bedenk ik me dat we vanaf volgende week (hoogstwaarschijnlijk) helemaal niet meer in Croydon zitten! Lekker slim. We verhuizen namelijk volgende week (mits het tekenen bij de makelaar morgen geen onverwachte verrasingen met zich meebrengt) naar een permanent huurhuis in Bentleigh East. En dat is even de andere kant op! MAAR..komt er nog iemand anders dan met de trein uit DE richting? Dan kan ik daar met mijn rozen naar zwaaien?
Otherwise zie ik jullie gewoon om half 7 in het cafe!
groetjes Marieke

ps. hebben jullie trouwens allemaal aanvullende ziektenkosten verzekeringen? Is dat aan te bevelen? Zijn die public ziekenhuizen zo beroerd soms dat je daar echt niet in wil komen?  :shock: dit kan ik mooi naturlijk de 19e ook vragen..maar goed, ik zit er nu midden in dus vandaar..
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook van de partij volgende week! Is er toevallig iemand die in de buurt van Sunbury woont (westkant van Melbourne)?

Bedankt, Mariëtte voor het organiseren!

Tot woensdag,

Gwen
 
Zijn er hier nog liefhebbers die op de kaart van Melbourne willen? Zie de link onder mijn post :)
 
Hi Gwen,

ik zit aan de westkant ( Hoppers Crossing ), maar Sunbury is noordelijker geloof ik.

laat anders maar horen.

groet Inge
 
Waar spreken we eigenlijk ergens af? Ineens in het restaurantgedeelte?
Ben er nog nooit geweest maar op de website lijkt het groot.

An
 
ik neem de trein richting flinders van 6.09PM in Box Hill, ben dan rond 6.30 in de BBC.

goeie vraag, afspreken maar gewoon bij de ingang? volgens mij is een groepje nederlands/belgische deernes goed te herkennen!
leuk, heb er zin in!

tot vanaaf allemaal, Mariette
 
he dames, dat was gezellig. leuk om gezichten bij namen te zien en indrukken uit te wisselen! tot januari ergens in een park????
groetjes, mariëtte
PS hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen.....
 
Hallo allemaal,

ben heel aangekomen. Ik vond het erg gezellig en dat zouden we zeker kunnen doen in Jan.
in park met aanhang ( kids en/ of loveone) ?
Ik heb trouwens helemaal vergeten mijn tel nr. te geven . Voor die diegene kunnen
me misschien pmtje sturen.
Hoe is je nieuwe huis , Marieke ?

Groetjes,
Inge
 
Ik ben ook heelhuids thuis gekomen, beetje later dan gepland, maar ben niet zo goed in timetables lezen... we hebben in ieder geval de trein niet gemist... :up:
Ik vond het super gezellig, had gewoon suizende oren toen ik thuis kwam!! :lol:
Het lijkt mij super leuk om in januari een uitje in een park te organiseren met aanhang, zoals besproken! Wie doet wat en waar? is dan the big question....
Een nieuwjaarsuitje op 1 januari? Ik weet niet of iedereen al plannen heeft....
( ik gooi maar een datum op...)

liefs van Pauline

p.s. fraai hoor, dat ik de enigste was met hoed en roos...... :wink:
 
Back
Top