Dan maar later.

wauw,
Het klinkt (leest) fantastisch !
Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt !
Nu hopen dat het voor de toekomst gaat lukken !
Met een positieve instelling lukt een hele hoop !
Jullie toekomst ligt vast in Australie !
Groetjes Annemiek
 
Zal er toch een kans zijn om te gaan ???
Deze week moest ik naar de rechtbank,voor de aanvraag voor het volledig gezag van mijn zoon.
Helaas moet ik 3 weken wachten op de uitspraak.
Maar de kans dat ik het krijg is groot.
Zelfs de kinderbescherming (die erbij was) gaf het advies aan de rechter om het mij te geven.
Als ik het krijg kan ik zijn visum aanvraagen.
Dus 3 weken in spanning en vingers gekruist.


Hans en Storm
 
Wat een verhaal zeg!
afro.gif


Hoop dat alles goed komt voor jullie?

Is het visum voor Storm nog te regelen voordat jouw visum verloopt? Hoop het voor jullie!

Succes!
afro.gif
 
Phoe! wat een geweldige vakantie hebben jullie gehad!!!!

Ik hoop met alle macht mee dat je zijn visum kan aanvragen.
 
Ik duim ontzettend hard voor je :up: :up: :up:

Maar een vraagje?
Waarom kan hij niet gewoon mee op jouw visum? Het is toch je zoon?
 
Maar een vraagje?
Waarom kan hij niet gewoon mee op jouw visum? Het is toch je zoon?
[/quote]



Mijn zoon, zijn moeder en haar oudste zoon stonden op de aanvraag visum.
Maar toen we uitelkaar gingen moest ik ze allemaal eraf halen,ook mijn zoon.
We hebben namelijk samen gezag en zij geeft geen toestemming.
Als ik hem erop had gelaten, had ik denk ik nooit mijn visum gekregen.

Als ik eenmaal het gezag heb kan ik de aanvraag indienen.
Dit zal ook niet gemakkelijk gaan maar we hebben nog 2,5 jaar de tijd.
 
Nou ik hoop dat het gaat lukken voor je en dat je snel met je zoontje hierheen kan komen. Ik hoop wel dat je goeie afspraken kan maken met de moeder. Hoe ze ook is ze heeft recht om met haar zoon te babbelen. Wij weten er alles van helaas. Zo heb ik een dochter nu 11 jaar die mee is omdat ik totale voogdij heb. Maar wij vinden het wel heel belangrijk dat ze regelmatig contact heeft met haar vader ook als ze geen zin heeft ze heeft maar rekening te houden met de ander die enorm uitkijkt naar de zaterdag of zondag. De andere kant is namelijk dat mijn man zijn zoontje nu 12 heeft moeten achterlaten en helaas niet altijd het wekelijks contact heeft, soms duurt het 4 of 5 weken en dat is erg lang en doet pijn. Nu is mijn man voor 6 weken in Londen voor zijn werk en als hij even naar Nederland kan dan hoopt ie natuurlijk evn zijn zoon te zien, wat wel zal lukken.
Heel veel succes,
groetjes moon
 
Hoi Moon,
Ik las dat jullie 'ervaring' hebben met een kind achterlaten in NL, die bij de moeder woont. Allereerst ben ik het helemaal met je eens dat het belangrijk is dat kinderen contact hebben met beide ouders. Jammer genoeg denkt de ex van mijn man daar anders over waardoor we ze soms maanden niet zien (3 jongens van 9, 13 en 15). Wij willen naar Australië emigreren, mijn man wil ook echt alleen vindt hij het wel heel lastig z'n zoons achter te laten. Jouw verhaal is zo herkenbaar. Op wat voor manieren hebben ze contact (als ze regelmatig contact hebben)? Telefonisch/Skype of juist vooral mailen? Ik (en mijn man zeker) weet nu al zeker dat dit veel pijn en tranen zal kosten maar hier blijven maakt het er niet beter op. En ergens hopen we dat een van de jongens bijvoorbeeld een jaartje in Australie komt om te studeren....
Groet,
Annemarie
 
:grin: :grin: :grin: YES :grin: :grin: :grin:

VANDAAG KWAM HET GOEDE NIEUWS IN DE BRIEVENBUS,HIER STOND IN....

DE BESLISSING
Beeindigt het gezamelijk gezag en bepaalt dat het gezag over de minderjarige:Storm .......,geboren.....te........
voortaan aan de man toekomt.

Bepaalt dat de man aan de vrouw met ingang van heden eenmaal per kwartaal een recente en goed gelijkende kleurenfoto van de minderjarige,alsmede een afschrift van de schoolrapporten,doet toekomen en haar tevens schriftelijk op de hoogte stelt van belangrijke ontwikkelingen met betrekking tot de minderjarige.

---------------------------------------------------------------------------------
Niets over bezoek of wat dan ook.Nu kan ik eindelijk zijn visum aanvragen.
Dus toch nog een kans om te gaan.

Groetjes Hans en Storm
 
Hi,

zag vandaag pas jullie verhaal... tjonge!
Hoop van harte dat het gaat lukken, je lijkt me een super vader!
fingers x.

groetjes
Monja
 
¨Phoe dat zal wel een opluchting hebben gegeven dat bericht!

Heel veel succes met de laaste voorbereidingen.
 
Wat ontzettend fijn voor je! Ik wens jullie een hele fijne toekomst :up: en succes met het regelen van jullie visum!
 
Gefeliciteerd!!! Nu idd snel het visum regelen en wegwezen. De eisen die je zijn gesteld zijn makkelijk haalbaar vanuit OZ :lol: en anders is er altijd nog Skype.

Succes met alles te regelen!
 
:up: :up: :up:
gefeliciteerd !
wat moet dat een heerlijk gevoel zijn !
Geniet ervan en van elkaar !
groetjes Annemiek
 
Back
Top