Data barbeque uitje Scheveningen 2009!

[quote author=adrienne link=topic=10116.msg141011#msg141011 date=1245609658]
[quote author=alieNL link=topic=10116.msg140970#msg140970 date=1245530222]
[quote author=ydewit link=topic=10116.msg140600#msg140600 date=1245177291]
[quote author=Gwen link=topic=10116.msg140519#msg140519 date=1245100680]

Hieronder staan 3 date waarop het barbeque uitje op de Boulevard in Scheveningen eventueel plaats zou kunnen gaan vinden. Wil iedereen aangeven welke data hij/ zij zou kunnen. Over 3 weken kijk ik wie wanneer zou kunnen en wanneer er plek is in de strandtent. Het zal in ieder geval een van deze data worden en natuurlijk probeer ik er zeker rekening mee te houden wanneer de meeste mensen kunnen. Op 4 of 5 Juli zal ik contact opnemen met de strandtent en zal ik de definitieve datum bekend maken in het kalender topic, waarna iedereen zich "officieel" in kan inschrijven, zodat ik dan de reservering kan gaan maken. Dan zal ik ook meer informatie geven over de prijzen en mogelijkheden :up:

Dus wie wil wanneer naar het ledenuitje aan de Boulevard in Scheveningen komen? We gaan daar genieten van een gezellige Barbeque en een drankje en natuurlijk is er veel tijd om over alle plannen te praten!

Data:

Zaterdag 22 Augustus
Catkin
Gwen
EzzieNL
Noa1
Pamandgeorge
Dagmar
Wenkah
Alie
Adrienne
Kathren

Zaterdag 5 September
Catkin
Gwen
Skippie ( Ingrid en Rimko )
Dagmar
Ydewit (Johan en Yvonne)
Adrienne

Zaterdag 19 September
Catkin
Gwen
Noa1
Skippie ( Ingrid en Rimko)
Dagmar
Wenkah
Ydewit (Johan en Yvonne)
Alie
Adrienne
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
 
Ik heb net de strandtent gemaild met de vraag of zij ook echt alle drie de zaterdag een groepje van 10 tot 20 personen kunnen huisvesten. Dan weten we dat maar vast. Mochten zij nou een van de boven genoemde data niet kunnen, dan kunnen we die vast schrappen.
 
En anders kan je altijd bij Skyline in Zandvoort terecht.
Erg gezellig en helemaal Australisch ingericht.

http://www.skyline13.nl/

Groetjes,
Johan
 
Halloa!

We zijn een tijdje niet echt actief meer geweest op het forum, maar een gezellig bbq slaan wij natuurlijk ook niet af!
Wij kunnen alle 3 de datums en hebben onze namen in het lijstje gezet:

Hieronder staan 3 date waarop het barbeque uitje op de Boulevard in Scheveningen eventueel plaats zou kunnen gaan vinden. Wil iedereen aangeven welke data hij/ zij zou kunnen. Over 3 weken kijk ik wie wanneer zou kunnen en wanneer er plek is in de strandtent. Het zal in ieder geval een van deze data worden en natuurlijk probeer ik er zeker rekening mee te houden wanneer de meeste mensen kunnen. Op 4 of 5 Juli zal ik contact opnemen met de strandtent en zal ik de definitieve datum bekend maken in het kalender topic, waarna iedereen zich "officieel" in kan inschrijven, zodat ik dan de reservering kan gaan maken. Dan zal ik ook meer informatie geven over de prijzen en mogelijkheden 

Dus wie wil wanneer naar het ledenuitje aan de Boulevard in Scheveningen komen? We gaan daar genieten van een gezellige Barbeque en een drankje en natuurlijk is er veel tijd om over alle plannen te praten!

Data:

Zaterdag 22 Augustus
Catkin
Gwen
EzzieNL
Noa1
Pamandgeorge
Dagmar
Wenkah
Alie
Adrienne
Kathren
Crazy Kangaroo (Leon en Chantal)

Zaterdag 5 September
Catkin
Gwen
Skippie ( Ingrid en Rimko )
Dagmar
Ydewit (Johan en Yvonne)
Adrienne
Crazy Kangaroo (Leon en Chantal)

Zaterdag 19 September
Catkin
Gwen
Noa1
Skippie ( Ingrid en Rimko)
Dagmar
Wenkah
Ydewit (Johan en Yvonne)
Alie
Adrienne
Crazy Kangaroo (Leon en Chantal)

Tot dan!

Groeten,

Leon en Chantal
 
Kijk dat wordt al wat. Voor mij is het echter wel handig te weten of je alleen komt of met meerdere. Sommige hebben al achter hun naam gezet dat er 2 mensen komen. Wil iedereen die wel met tweeen komen, maar waarvan alleen de forumnaam er op staat dit even laten weten. Dan kan ik een inschatting maken met hoeveel mensen we zijn.
 
In kalender zal ik een nieuw topic openen, met de definitieve datum, alwaar mensen zich kunnen opgeven.
 
Is de datum al bekend?

Wij zouden graag, met z'n tweeen, naar de BBQ komen. We kunnen 22 augustus en 19 september, maar vijf september gaat helaas niet i.v.m. vakantie.

Groetjes,

Maurits en Catelijne
 
[quote author=Maup link=topic=10116.msg141824#msg141824 date=1246358736]
Is de datum al bekend?

Wij zouden graag, met z'n tweeen, naar de BBQ komen. We kunnen 22 augustus en 19 september, maar vijf september gaat helaas niet i.v.m. vakantie.

Groetjes,

Maurits en Catelijne
[/quote]

Hoi Maup, kijk even in het onderwerp "kalender" , daarin kun je je aanmelden.Het wordt 19 sept.
 
We lezen net dat er een BBQ gaat plaats vinden. Heb net op de kalender gekeken, maar kon niet vinden wanneer de BBQ nou gaat plaats vinden...?
Anyways, mogen wij ook komen? We zouden het super leutig vinden om jullie allemaal ns te ontmoeten en om het over opnze Aussie Dreams te hebben!
Dus, waar en wanneer? Ennuh, BYO zou natuurlijk echt op z'n Aussies zijn!

Smiles, Betty en Ro
 
Hoi Betty en Ro,
de BBQ vind plaats op 19 september in Scheveningen. Weet zo niet de tent uit mijn hoofd.
maar er is als het goed is wel een topic in 'Agenda'.. Je moet je hier ook nog even neerzetten, anders is het niet meer bij te houden voor Catkin. Je moet dan meteen even vermelden of je vlees, vis of vegetarisch wilt..
 
Hah thanks Alie.. Ik ben op mijn werk dus had niet echt de tijd om de link er bij te zoeken  :up:
 
Receptioniste in een hotel. Dat is dus bijbaantje. Maar deze zomer ga ik hard werken om mijn rijbewijs verder te betalen (ben potverdorie al 2x gezakt!) en daarna te sparen voor Oz  :up:
 
Beter!  Lekker baantje! Heb je goed geregeld. Idd lekker veel werken in de vakantie en dan hopelijk de volgende keer je rijbewijs halen. Het wordt elk jaar duurder... toen ik examen deed was een les nog 65 gulden.. en examen iets van 200 (of was het 300?) gulden.. ik wil niet weten hoeveel het nu kost... werkse in ieder geval! Ik ben aan 't genieten van mijn vakantie  :beach:
 
[quote author=alieNL link=topic=10116.msg142411#msg142411 date=1246917257]
Beter!  Lekker baantje! Heb je goed geregeld. Idd lekker veel werken in de vakantie en dan hopelijk de volgende keer je rijbewijs halen. Het wordt elk jaar duurder... toen ik examen deed was een les nog 65 gulden.. en examen iets van 200 (of was het 300?) gulden.. ik wil niet weten hoeveel het nu kost... werkse in ieder geval! Ik ben aan 't genieten van mijn vakantie  :beach:
[/quote]

Goh wat voel ik me ineens oud!!!  :-(  bij mij was het nog Hfl. 42,50  Had mijn rijbewijs wel lekker goedkoop...13 lessen en in 1x geslaagd  :grin:

Sorry, was ff :eek:fftopic:
 
[quote author=Kathren link=topic=10116.msg142445#msg142445 date=1246952569]
[quote author=alieNL link=topic=10116.msg142411#msg142411 date=1246917257]
Beter!  Lekker baantje! Heb je goed geregeld. Idd lekker veel werken in de vakantie en dan hopelijk de volgende keer je rijbewijs halen. Het wordt elk jaar duurder... toen ik examen deed was een les nog 65 gulden.. en examen iets van 200 (of was het 300?) gulden.. ik wil niet weten hoeveel het nu kost... werkse in ieder geval! Ik ben aan 't genieten van mijn vakantie  :beach:
[/quote]

Goh wat voel ik me ineens oud!!!  :-(  bij mij was het nog Hfl. 42,50  Had mijn rijbewijs wel lekker goedkoop...13 lessen en in 1x geslaagd  :grin:

Sorry, was ff :eek:fftopic:
[/quote]

Hihihi. dan heb ik pas echt geluk gehad! In NZ mijn rijbewijs gehaald met 16 jaar en dat kostte me in totaal nog geen 60 gulden.  :up: Hoefde ook geen lessen te nemen, mijn pap heeft me leren auto rijden.
 
Back
Top