Data barbeque uitje Scheveningen 2009!

[quote author=Kathren link=topic=10116.msg142445#msg142445 date=1246952569]
[quote author=alieNL link=topic=10116.msg142411#msg142411 date=1246917257]
Beter!  Lekker baantje! Heb je goed geregeld. Idd lekker veel werken in de vakantie en dan hopelijk de volgende keer je rijbewijs halen. Het wordt elk jaar duurder... toen ik examen deed was een les nog 65 gulden.. en examen iets van 200 (of was het 300?) gulden.. ik wil niet weten hoeveel het nu kost... werkse in ieder geval! Ik ben aan 't genieten van mijn vakantie  :beach:
[/quote]

Goh wat voel ik me ineens oud!!!  :-(  bij mij was het nog Hfl. 42,50  Had mijn rijbewijs wel lekker goedkoop...13 lessen en in 1x geslaagd  :grin:

Sorry, was ff :eek:fftopic:
[/quote]

Ha, ha, ik betaalde volgens mij HFL 37,50 toendertijd (wel gebaseerd op een pakket van 20 lessen plus 1e examen aanvraag).
 
Hoi hoi,

Volgens mij kunnen we beter een nieuw forum openen over rijlessen.

Ik zal dus ook even mijn ervaring opschrijven.

Ik heb mijn rijlessen in 1996 gehad; 29 rijlessen keer 50 gulden en in 1 keer geslaagd. Halverwege de rijlessentijd werd het iets verhoogd naar 52,50 gulden. Het was vrij goedkoop omdat de rijinstructuur hier niet van hoefde te leven. Hij had er nog een full-time baan langs. Het was nog altijd heel goedkoop.

Mijn vriendin daarentegen dacht goedkoop uit te zijn met een aanbieding van een andere rijschool; de eerste 10 lessen voor 400 gulden maar uiteindelijk heeft ze meer dan 100 lessen nodig gehad en heeft ze 5 keer examen moeten doen. Uiteindelijk heeft ze het wel gehaald met de hakken over de sloot, gewoon omdat ze gigantisch onzeker is en heel voorzichtig rijdt.


groetjes heidi
 
De mensen bij het CBR zijn gewoon totaal onvoorspelbaar, en ook niet rechtvaardig, in mijn ervaringen dan.
De eerste keer ben ik gezakt door een fout, maar de tweede keer heb ik echt niets fout gedaan. Ik was gezakt omdat ik niet besluitvaardig genoeg rijdt.. Nou excuse me, dat ik gewoon netjes en veilig rijdt.... Ze hebben altijd wel iets te zijken die mensen.. Slagen = Geluk hebben! Ik wordt ook elke keer meer zenuwachtiger en onzekerder.. ik weet potverdorie gewoon dat ik goed kan rijden, maar blijkbaar maakt dat voortaan niets meer uit  :oops:
 
Back
Top