De knoop is doorgehakt!

ik kan beter werkervaring gaan opdoen hier, nadat ik mijn diploma heb ontvangen.

Hé daar,

ik zat nog te denken aan Marieke (haar ledennaam is marieke13) die zo opeens holder de bolder kon vertrekken op een Sponsored visa (dat was kort na haar afstuderen); ze heeft dan in Ozz gewerkt (ook Nurse) tot ze voldoende werkervaring had om een skilled independent aan te vragen... Misschien dat jullie haar eens kunnen contacteren om te achterhalen hoe ze dat precies gedaan heeft?

Groetjes, Angeline.

ik kan beter werkervaring gaan opdoen hier, nadat ik mijn diploma heb ontvangen.

Hé daar,

ik zat nog te denken aan Marieke (haar ledennaam is marieke13) die zo opeens holder de bolder kon vertrekken op een Sponsored visa (dat was kort na haar afstuderen); ze heeft dan in Ozz gewerkt (ook Nurse) tot ze voldoende werkervaring had om een skilled independent aan te vragen... Misschien dat jullie haar eens kunnen contacteren om te achterhalen hoe ze dat precies gedaan heeft?

Groetjes, Angeline.

Hoi Angeline,

Dat zou heel leuk zijn als ik alleen was geweest, maar ik zou echt geen jaar zonder m´n vriendin kunnen
embarassed.gif
Zij moet haar studie hier afmaken, dus zit voorlopig nog 3,5 jaar daaraan vast. Maar opzich maakt dat ook niet zo uit, hebben we mooi de tijd om alles goed voor te bereiden!
grin.gif
Bedankt voor het meedenken though!

Groetjes

Meiden,

'k ga stoppen met meedenken... 't Was zeer goed bedoeld allemaal, maar ik heb te weinig zicht op een situatie zoals die van jullie (met zijn tweeën zijn) doordat ik op mijn alleentje ben wat betreft migratie.

Maar desalnietteplus hoor ik wel van jullie als er verdere raad nodig is; m.a.w. jullie kunnen nog steeds op me rekenen als jullie vragen hebben!

Succes!
Angeline.

Heel veel succes in ieder geval gewenst!
kan helaas jullie niet wijzer maken aangezien wij op verschilllende punten voor de aanvraag niet overeenkomen wel kan ik je mijn ervaring delen mbt je (schoon)zus in verwachting...
het zusje van mijn vriend was zwanger van haar eerste kind toen we haar vertelde dat we ons visum gingen aanvragen en was opnieuw zwanger en ditmaal van een tweeling toen wij vertrokken naar Perth. Moeilijk was het zeker maar we hebben wel heel leuk contact via Skype en mochten zelfs via de webcam in het ziekehuis bij een voeding aanwezig zijn ( ze waren te vroeg geboren en het ziekhuis heeft toen bij wijze van uitzondering toestemming gegeven om aan ons het wachtwoord te geven zodat we konden inloggen op de pagina van het ziekehuis) inmiddels zijn wij 18 maanden hier en is ze opnieuw zwanger...Lange leve skype en webcams want anders waren we nu nog bezig met ons visum....

heel veel geluk gewenst,

warme groetjes vanuit een zonnig maar vooral warm Perth (+/- 42 graden)
Monja

Hee M&M,

Ook ik ben een verpleegkundige uit de psychiatrie die naar OZ wilt en bezig is met al het papierwerk.Mijn manager is bezig met een hele mooie referentiebrief en PZ heeft mijn zelf opgestelde brief zonder meer getekend.
Succes met jullie opleiding en geniet van jullie vakantie!

Greetz, Mien

Hoi Monja,

Leuke foto's, ik heb even snel gespiekt
smiley.gif
Hoe bevalt Perth?
Ja ja, familie zien via Skype en webcams! dat is een bewuste keuze, een moeilijke, maar wij gaan 'm ook maken.

Groetjes Marits

Hoi Mien,

Ga je alleen naar Australie? Waar wil je je gaan vestigen? Hoe lang ben je al bezig met de voorbereidingen?

Het gaat hoe dan ook lukken, zeker nu als verpleegkundige!

Groetjes, Marits

Hoi Monja,

Leuke foto's, ik heb even snel gespiekt
smiley.gif
Hoe bevalt Perth?
Ja ja, familie zien via Skype en webcams! dat is een bewuste keuze, een moeilijke, maar wij gaan 'm ook maken.

Groetjes Marits

super goed! maar dat zag je wel aan onze site he... ook al zijn we niet zo goed in het bijhouden :lol:

Back