de nieuwe SOL lijst per 1 juli 2011

Gaaf dat je hem zo snel gevonden hebt! :up:

Zie je wel, emigreren kan ook met behulp van het XPdite emigratie team!! :grin:
 
Hmm, telt dit niet voor 176 visa?

Visa applications that will be affected by the updated SOL
The updated SOL will apply to all new independent or unsponsored skilled migration applications lodged on or after 1 July 2011 unless they are from applicants eligible for transitional arrangements.

Het vervangt dus schedule 1 van deze URL: http://www.immi.gov.au/skilled/sol/ ??
 
Eh ja logisch. Schedule 1 is van voor 1 juli 2010 :lol:
 
Ik voelde een rush van opwinding toen ik de nieuwe points mark lijst zag.


Maar de skills assessment procedure is vooralsnog ongewijzigd ondanks dat je geen punten krijgt voor de genomineerde rol. Zucht..


Het is dus wachten op de SMP lijst, aangezien mijn te nomineren 50 punts rol niet op de SOL staat. Ik ben benieuwd of er daarin nog wel mogelijkheden zullen zijn, aangezien de SOL zowat zaligmakend begint te lijken.


Wat weer wel een voordeel is, is dat nu ook de 40 punts functies genomineerd kunnen worden (indien deze op SMP, Ensol) staan, want voorheen zou ik daarmee nooit voldoende punten kunnen hebben gehaald. Ik moest altijd al naar minimaal de 50 punts functies kijken.

Ik zie het wel
 
Mag ik vragen wat het verschil is tussen SOL en SMP, en is het verplicht om een baan te hebben die op de lijst staat?
 
Back
Top