Hee Dennis (en Monique),
Goed dat je je verhaal zo uitgebreid opschrijft, dat kan een ander alleen maar helpen denk ik! Het is soms juist goed om even die roze bril af te zetten. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen want allemensen, wat een gedoe heb je al achter de rug en moet je nu nog steeds ondergaan met de opleiding enzo.
Wél leuk dat jullie in Toowoomba wonen, daar woon ik namelijk ook met m'n Aussie man! Wij zijn allebei 31, man werkt hier als technisch tekenaar bij een engineering bedrijf dat in de mijnbouw actief is en ik studeer fulltime op USQ hier in Toowoomba. We wonen net buiten de stad in Wyreema, met uitzicht op de glooiende velden. Supermooi.
Als het jullie leuk lijkt om eens af te spreken, stuur me gerust een berichtje! Elke keer ontdek ik weer 'nieuwe' Nederlanders in Toowoomba, er zijn er meer dan je denkt
Groetjes, Esther
Bedankt voor je reactie, m'n bedoeling was mensen wat beter voorlichten over heel het traject dat je nog moet volgen als je eenmaal hier bent en de kosten daarvan. Soms is het moeilijk om vol te houden , maar het is voor een goed doel. M'n vriendin werkt zelf aan old wyreema road bij een nursery, wat dat betreft is het klein wereldje. Zelf hebben we nog geen Nederlanders ontmoet hier , maar veel van m'n collega's hebben 1 Nederlandse ouder of een opa en oma. Wel leuk maar de meeste verstaan geen woord Nederlands. Komt soms wel goed uit als ik weer sta te vloeken als er iets niet lukt.
Groetjes Dennis en Monque