Dienstplicht!!

Daaruit blijkt maar weer hoe oud Sander inmiddels al is :evil: Het is toch al heel lang geleden dat het autotron verhuisde van Drunen naar Rosmalen, als ik me goed herinner (mijn brein begint ook al te slijten...)

Hans (die op z'n 12e, ergens midden jaren 80, in het Autotron is geweest, en toen was het al in Rosmalen geloof ik.)
 
:eek:fftopic:

Ik ben nog niet zo oud als die auto's in ROSMALEN maar ik loop idd wel wat achter :-D ik heb het maar even opgezocht, en dit vond ik:

Uiteindelijk werden er meerdere oldtimers aangekocht. Tot in 1972 het Lips Autotron Drunen werd geopend.

Dit werd ook algauw te klein en moest verhuizen naar Rosmalen. Dat was 1987, meteen ook het jaar dat Autotron niet meer alleen bestond uit een automuseum maar ook uit een autopretpark
 
:)
Ja 1987, dat waren nog eens tijden :gramps:
Eerst gepest worden omdat je brugklasser was, en dan na de zomervakantie lekker zelf de nieuwe brugpiepers pesten. En dan te bedenken dat nu sommigen van de komende lichting studenten toen nog niet eens geboren waren! Aaarrggghhh!

Ok, dit wordt zo langzamerhand wel heel erg zwaar offtopic, sorry :)
 
Ik heb gisteren de fax verstuurd voor het bewijs van je dienst tijd, en vandaag lag het bewijs al in het engels en in tweevoud in de bus.

Ontslag bewijzen Militairedienst kan je opvragen schriftelijk:

Min. v. Defensie
Buro RIOP
Postbus 7000
6460 NC Kerkrade
Tel.: 0455469994
Of Fax
045-5469698

Bericht moet zijn:
Aanvraag Bewijs van ontslag i.v.m. Emigratie naar Australie
Gaarne in Engels
Naam
event. indien aanwezig reg. nr.
Geb. datum
Adres
Hantekening

Bedankt Ton :up:
 
Ik heb gisteren de fax verstuurd voor het bewijs van je dienst tijd, en vandaag lag het bewijs al in het engels en in tweevoud in de bus.

Ontslag bewijzen Militairedienst kan je opvragen schriftelijk:

Min. v. Defensie
Buro RIOP
Postbus 7000
6460 NC Kerkrade
Tel.: 0455469994
Of Fax
045-5469698

Bericht moet zijn:
Aanvraag Bewijs van ontslag i.v.m. Emigratie naar Australie
Gaarne in Engels
Naam
event. indien aanwezig reg. nr.
Geb. datum
Adres
Hantekening

Bedankt San :up:

ps ik dacht al dat ik het niet begreep  :-D
een foutje in het program  :x
 
Back
Top