Dit geloof je niet.....ik word GEK!!!!!

Frank,

Ik ben zeer happy dat het goed is gekomen.
Ik had het zo zeer gehoopt voor jouw enne , you see , here we go ...
Moet een heerlijk gevoel zijn voor jouw :up: :up: :up:

Vraagje; Op welke datum is DIMA nu.

Nog een vraagje; als de aanvraag (uiterst) op 14 Augustus is binnegekomen ...maar....je krijgt een acknowledgement pas deze dagen , tellen ze dan toch vanaf die datum in Augustus zoals Frank al zei de 09-08-2006 en niet vanaf nu (ergens in October).

Frank staat dat op jouw acknowledgement dat de aanvraag gestart is vanaf 09-08-2006.

Hopelijk is dat zo.....

Jack :evil:
 
Hai jack,

Nee hoor moment van binnenkomst is bepalend, is die van jou de 9e ontvangen daar.
Spannend hoor die van ons de 15e.
En ik word gek van dat wachten.
Op austimeline druppelen berichten binnen van soms de 7 en soms ook wel de 15 augustus dat er een aknowledgement is ontvangen.
Dus een dezer dagen moeten we toch echt een mailtje krijgen.
Absurd, dat je al zo met spanning zit te wachten op een berichtje wat anderen eerst al na twee weken kregen en wij nu al ruim twee maanden op zitten wachten.
Zo  maar weer ASPC een berichtje sturen, niet dat je daar veel wijzer van wordt, maar goed.

Mariette
 
Hi Jack,

Volgens ASPC zijn ze nu met 18 augutus bezig.
Heb jij al je aknowledgement ontvangen, als jullie van de 9e zijn en wij van de 15e hadden we toch al een mailtje moeten ontvangen, toch?
Laat ff weten of jij al iets hebt ontvangen?

Nou word ik GEK!!!!!!

Mariette
 
Beste Kallie,

Wij zijn van de 7de opgestuurd en dan zou het MAX. de 14de binnen moeten zijn in Adelaide (2 dagen van het weekend meegerekend) volgens mijn migrationagent.

Ik heb afgelopen Zondag een een mailtje gestuurd naar mijn migrationagent.
Helaas nog geen antwoord.....vandaag geen antwoord dan gaat er weer een mailtje naar haar toe , na 2 dagen weer geen antwoord dan elke dag een mail naar haar toe totdat ze haar hele e-mailbox vol heeft staan met mijn mailtjes... :-D :-D :up:,....zodat ze gek van me word :lol: :lol: :evil:

Kallie , houd je mij op de hoogte, doe ik uiteraard ook zo.

Bye bye

Jack :evil:
 
Ja heel leuk Jack,

Okee, Migration agent dus. Ja, niet de ASPC want die hebben dan een foefje daarop: Je geen visum geven. Welke Migration agent is dat?
 
Wie is de ASPC Hawk,
Ben maar een normale jongen :evil: :evil:

Welk foefje Hawk,

Jack :evil:
 
[quote author=kallie link=topic=5754.msg73674#msg73674 date=1161669464]
Hi Jack,

Laat ff weten of jij al iets hebt ontvangen?

Mariette[/quote]

Beste Mariette,

De acknowledgement is binnen en staat genoteerd op 14 AUGUSTUS 2006.
Hoelang mag ik nu tellen tot ongeveer het verkrijgen van het visum...???[size=12pt]Anybody[/size]?? :)

Als je een CO  (case officer) krijgt hoelang mag je dan nog rekenen.....again....anybody will or can give me an answer.

Anyway thanks folks... :up:

Jack :evil:
 
ASPC = Adelaide Skilled Processing Centre

Geloof ik, daar waar alle skilled migrants hun formulieren naartoe moeten sturen en waar wordt beslist of je goed- danwel afgekeurd wordt.
 
och ja , natuurlijk Hawk.

Afkortingen onthoud ik nooit.. :-D :up:

Maar , welk foefje bedoel je nu.

Jack :evil:
 
Daar bedoel ik mee dat als je elke dag / meerdere keren per dag een e-mail stuurt naar het ASPC dat zij dan je visumaanvraag op kunnen zoeken en je dan een berichtje kunnen sturen dat je om één of andere reden die zij verzinnen niet wordt toegelaten tot Australië.
Maar inderdaad, een migration agent kan je naar hartelust bestoken met enorm veel e-mails  :evil: als ze niet reageren.

Als klant kan je koning zijn maar als sollicitant moet je je keurig netjes aan de regeltjes houden :evil: :-D :lol:
 
[quote author=hawk link=topic=5754.msg73741#msg73741 date=1161708766]
Maar inderdaad, een migration agent kan je naar hartelust bestoken met enorm veel e-mails  :evil: als ze niet reageren.[/quote]

Nee joh, ik heb een zeer goede migrationagent en heb daar veel respect voor die ik ook weer terug krijg van haar.
En je weet het , mensen die elke dag zich bezig houden met papierwerk kun je toch niet opjagen, die hebben gewoon die tijd nodig.

Niemand zou willen dat zij fouten maken doordat zij zich moeten haasten en dat je daardoor een afwijzing krijgt.

Geduld is een schone zaak.......
goed werk heeft tijd nodig...........
hoge bomen vangen veel wind.......
Deze laatste slaat als een tang op een varken.

Waarom heeft een varken een snuit met twee gaatjes erin..????

Cheers,

Jack :evil:

PS; mijn acknowledgement is binnen.....whhhoohooooo ...almost there....hang on Jack...
tegen jezelf praten/ scnrijven is niet verkeerd als het maar niet te vaak voorkomt :-D :lol: :evil: :up:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=5754.msg73743#msg73743 date=1161710280]


PS; mijn acknowledgement is binnen.....whhhoohooooo ...almost there....hang on Jack...
tegen jezelf praten/ scnrijven is niet verkeerd als het maar niet te vaak voorkomt :-D :lol: :evil: :up:

Jack :evil:
[/quote]

:up:
 
[quote author=Jack link=topic=5754.msg73718#msg73718 date=1161692327]
De acknowledgement is binnen en staat genoteerd op 14 AUGUSTUS 2006.
Hoelang mag ik nu tellen tot ongeveer het verkrijgen van het visum...???[size=12pt]Anybody[/size]?? :)
[/quote]

Er wordt geteld vanaf acknowledgement date. Dus ongeveer 6 maanden na 14 augustus 2006 kun je iets verwachten van ASPC. En omdat jij alles al hebt ingestuurd zou het kunnen gebeuren dat je niks hoort van een CO en dat je meteen een grant letter krijgt. Maar dan moet wel alles in orde zijn natuurlijk.

:up:
 
Thanks AJ beste vriend,

Er is maar een ding wat ik op dit moment kan doen ....en dat is..

[size=16pt][move]Wachten....wachten ....en ....wachten[/move][/size]

:up: :up:

Jack :evil:
 
:up:  :up: Mooi zo Jack!

Maar eh, wachten, wachten en nog eens wachten. Effe een topic maken in de laatste stand van zaken op deze site.
Medical / VOG doen. Uhm, heb ik dat goed onthouden dat je dat al gedaan had?
Zo niet, kan je gaan doen.
 
[quote author=AJ link=topic=5754.msg73750#msg73750 date=1161712849]
Er wordt geteld vanaf acknowledgement date. Dus ongeveer 6 maanden na 14 augustus 2006 kun je iets verwachten van ASPC. En omdat jij alles al hebt ingestuurd zou het kunnen gebeuren dat je niks hoort van een CO en dat je meteen een grant letter krijgt. Maar dan moet wel alles in orde zijn natuurlijk.
[/quote]

Dan wordt het binnenkort zenuwachtig bij ons thuis.
Onze visum aanvraag is bij de ASPC binnengebracht en bevestigd op 28/04/2006.
Tel daar de 6 maanden bij op --> 28/10/2006.
En ze hebben alles al binnen, is ook al bevestigd door onze agent.
Het einde van het wachten is in zicht?

Groeten, Wilco
 
Jack,

Ik dacht dat je het wel wist, maar je kunt iedere week een blanco e-mail sturen naar ASPC, welke je dan weer automatisch beantwoord terugkrijgt, aspc.processing@immi.gov.au
Iedere week op dinsdag hebben ze een update van de stand van zaken op dat moment, zo kun je dus in de gaten houden met welke datum ze op dat moment bezig zijn en kun je zelf concluderen hoe dat dan is in vergelijking met de voorgaande weken.

Ook kun je checken op www.austimeline.com, hierin kan iedereen op de hele wereld inloggen en zijn/haar gegevens vermelden, ook op die manier kun je je eigen situatie een beeetje vergelijken met die van anderen.

Als iedereen hieraan nu zou meeewerken zou je een reeel beeld kunnen krijgen.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Btw, op welke datum heb jij je aknowledgement precies ontvangen.

Mariette
 
He Kallie,

Ik heb je een pm'tje verstuurd;
Maar het is leuker om dit te vragen en te bepraten met jullie, guys... :up:
Denk niet door die blanco mails dat het sneller opschiet.

Alles ligt bij de DIMA en ik hoef niks meer te doen,
Hopen dat zei het ook allemaal fijn vinden en dan maar snel een visum met mijn naam erop.

de acknowledgement staat beschreven op de datum van 14 Augustus 2006
Dus ik heb er al 2 maanden en 1 week opzitten  :-( man , wat een geduld moeten Australische emigranten toch hebben...

Cheers folks :up:

Jack :evil:
 
Back
Top