Dit geloof je niet

waardeloos zeg. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen en dat je vader weer snel herstelt. Sterkte

Shit Teuni,

heel veel sterkte zowel voor jou als voor je familie.
Ik hoop echt dat hij snel opknapt en jij zonder zorgen kan gaan doen waar je al zo lang naar uitkijkt.

Hou je haaks,

Mariette

Tjee zeg Teuni,

dat is schrikken...  en dan is afstand ineens toch zo ver  :?

Ik wens jou veel sterkte en hoop dat het snel beter gaat met je vader zodat je daar de draad snel op kunt pakken. Ik duim voor je!

Liefs,
Marjolein

Jee, Teuni, wat ontzettend naar voor je!!!!

Ik leef met je mee en vergeet niet dat je altijd kunt bellen als je wilt (07) 33150381 of zelfs gewoon kunt komen natuurlijk. Misschien dat je nu graag even onder een andere mede nieuwe emigrant bent?????????

Zie maar wat je fijn vind. Ik ben vanaf zondag as weer thuis in Brisbane. (nu nog in NZ)

Ik hoop op snel goed nieuws.

Henriette

Hallo Teuni,

Ik sluit me bij de anderen aan, heel veel sterkte daar, ik hoop dat je vader heel snel herstelt.

Susan.

Hee Teuni,
Heel veel sterkte, en ik hoop dat je vader snel weer opknapt.

Groetjes
Ineke

Dat zoiets gebeurt is een drama, en al helemaal op je eerste dag.  Sterkte!

PS zorg dat je een telefoonkaart hebt - die koop je bij elke newsagent voor $20 ofzo en dan bel je nagenoeg gratis naar NL. Wij hebben de daybreak kaart maar vraag gewoon even in de winkel een kaart voor Holland.

Bedankt voor alle lieve reacties,
Na een nacht slapen heb ik toch besloten om terug te gaan naar NL.
Mijn reisrverzekering dekte de terugreis binnen 3 dagen na het infarct.
Nu ik hier ben ben ik blij deze beslissing genomen te hebben, zeker na het zien van mijn vader.
Hij was er heel emotioneel onder mij weer te zien. Als je je vader nooit ziet huilen dan weet je dat je de juiste beslissing hebt genomen.

met een WHV kan ik in en uitreizen wanneer ik wil.
na 3/4 weken is mijn vader hopelijk overgeplaatst naar een verpleeghuis om te revalideren.
Dan is hier de rust terug gekeerd en ook in mijn hoofd en ga ik weer teug naar Australie.

Groetjes Teuni

Je hebt de goede keuze gemaakt.

Sterkte! Laten we hopen dat alles snel en goed verloopt.

Goede keuze dus om terug te gaan. En nog een betere keuze was het dus om een (goede?) reisverzekering af te sluiten. Je hoort vaak dat mensen het niet nodig vinden maar voor die paar tientjes op de hele reis mag je het nooit laten.

Heel veel sterkte Teuni.
Wat een bericht. Ik lees het nu pas dus wel wat laat.
Hopelijk komt alles ten goede en kan je straks opnieuw met een opgelucht hart aan je toekomst verder.

Wilco

He Teuni,

Veel sterkte en dat je pa maar weer snel aan de betere hand is.
Het is trouwens al eerder geschreven voor de mensen in Australia , dat je altijd wat geld achter moet houden zodat je altijd naar Nederland kunt als er zoiets voorvalt.

Beste Teuni :up:

Jack

Hoi Teuni,

Even om te laten weten dat ik met
je meeleef. Zo te lezen heb je de
beste beslissing genomen op dit
moment voor jezelf en je pa.

groetjes Miranda  :)

Back