Dit geloof je niet

Hai Teuni,

Dit zijn helaas dingen die je nooit kunt overzien, maar jij moet je er goed bij voelen. Goede keus dus! Heel veel sterkte met alles.

groetjes, Charlot

Jeetje wat een fijn begin zeg... not! Heel veel sterkte en succes en hopelijk is je vader snel weer in orde.

Hoi Teuni,

Wat erg, maar goeie beslissing om terug te gaan.
Hoe is het nu verder?

Sterkte met alles.

Groetjes,
Arnold

Hallo Teuni,

Wat fijn om te lezen dat je terug bij je vader bent, jou aanwezigheid zal zeker hem helpen om sneller te herstellen.

Sterkte,
Susan

Hee teuni,

Goede keuze. Je hoofd was waarschijnlijk allang terug in nederland. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig.

ondertussen zit ik al weer 2 weken in het koude NL.
wat gaat de tijd toch snel voorbij, van de week weer gebeld met de alarmcentrale van de verzekering om te checken hoe lang ik van te voren mijn terugreis moet aangeven. (JAA, zij btalen ook mijn ticket naar australie toe!!)
mag gewoon 1 dag van te voren.
Heb nu wel wat extra miles gespaard, nog ff en ik heb een gratis ticket naar austrlei.

1/2 december ga ik weer terug naar sydney, blijf ik lekker tot aan nieuw jaar en dan op naar adelaide.
moet ff kijken hoe ik dat nu ga doen planning is nu toch wel wat veranderd.
Wanneer start sollicatie rondes weer na de zomervakantie is dat eind januari of nog later?

groetjes Teuni

Hoi Teuni,

Ik begrijp dat het met je vader weer wat beter
gaat? Gelukkig, dat is een hele opluchting.
Nog even en je mag weer 24 uur vliegen  :wink:.

groetjes Miranda

Hee Teuni,

Ik ben heel blij om te horen dat je alweer plannen hebt voor de terugreis naar Australie. En fijn dat je nu wat extra ruimte hebt om nogmaals een keer te gaan (begrijp ik uit je plannen toch? ivm al dat punten gespaar.....)

Maak je maar niet te druk om dat solliciteren. Dat komt wel goed hoor. Ook in de zomer is er altijd wel werk. Dat zegt iedereen hier tenminste. Ikzelf blijf ook gewoon om me heen kijken. En na deze tijd heb je een lange vakantie ook wel verdiend.

Ach ja, ik ben nu eenmaal de opper vakantie vierder!! Ben dus al 10 dagen in NZ geweest en afgelopen week met vrienden uit Nederland een weekje wezen toeren.
Vraag me niet hoe ik het financieel toch altijd weer voor elkaar krijg, want ik weet het ook niet......
Ik heb een flexibele baan , dat wel, en werk me te pleuris als ik er dan ben. Gelukkig kost het mij geen moeite om al die tours aan die backpackers te verkopen. Vandaag is het zondag en ik ben aan het werk, maar het is heel erg rustig. Da's wel balen, want vorige week dus geen centjes verdiend. Ach, ik red het wel weer....

Ik heb nie veel nodig.
Ik ben echt blij met het goede nieuws van jou kant. Ik hoop dat het al wat beter gaat met je vader. Poe, dat was wel schrikken zeg...

Sterkte, Henriette

Back