Marika
XPdite Sponsor
Doordat de kredietcrisis in Amerika aan het overwaaien is naar de rest van de wereld, begin ik me (alvast) zorgen te maken of dit een dusdanige slechte invloed heeft op de economie dat ook Australie - die toch veel economische betrekkingen heeft met Amerika - daar onder gaat lijden. Het zou zomaar kunnen dat er dan een minimalisering van het aantal toelatingen of een totale stop op de visa komt.
Wij moeten onze aanvraag nog lanceren en het wachten is nog op de IELTS test van mijn man, waarvan ik verwacht dat dat niet makkelijk zal zijn. Kan je de aanvraag eigenlijk al lanceren zonder dat de test gedaan is? Want het is toch zo dat eenmaal aangevraagd het zowieso in behandeling wordt genomen. Ook al is er een verandering in het toelatingsbeleid.
Marika
Wij moeten onze aanvraag nog lanceren en het wachten is nog op de IELTS test van mijn man, waarvan ik verwacht dat dat niet makkelijk zal zijn. Kan je de aanvraag eigenlijk al lanceren zonder dat de test gedaan is? Want het is toch zo dat eenmaal aangevraagd het zowieso in behandeling wordt genomen. Ook al is er een verandering in het toelatingsbeleid.
Marika