Dringende vraag met betrekking tot Arrival date visa 408

lct96

New Member
Lieve allemaal,

Ik ben uitgenodigd door de Universiteit van Queensland om een half jaar stage te lopen vanaf 3-feb 2020. Hierdoor kom ik in aanmerking tot het visum 408, temporary research activities.
Nu loop ik tegen een vraag aan bij het invullen van mijn visum aanvraag. Op een van de eerste pagina's moet ik de proposed stay in Australia aangeven. Op de officiele invitation letter staat dus 3-feb - 31-7 2020. Echter, dit zijn de dagen dat ik officieel werkzaam ben op kantoor. Deze specifieke data moet ik later in de visum aanvraag ook invullen. Ik neem dus aan dat mijn gehele verblijf een paar dagen ruimer is dan deze contract data. Ik moet immers 'landen', aankomen in mijn kamer en een beetje bekend worden in Brisbane. Alleen niemand kan mij vertellen wat ik hier nu officieel mag invullen

Mijn vraag aan jullie is: heeft een van jullie ervaring met een gesponsord visum waarbij je verbonden was aan contract-data.. en hoeveel dagen ervoor mag je dan in Australië arriveren? Of wat zou jullie advies zijn?

Alvast heel veel dank!.
Liefs
Lara
 
Het visum is geldig tot Max 12 maanden. Dus je zou verwachten dat je een paar dagen aan je half jaar zou mogen plakken. Maar echt zwart op wit zie ik het niet.


 
Back
Top