Hi Mariette
Ik ben zwemcoach van onze primary school en werk in de zwemindustrie en heb kontakt met zwemclubs. Ik heb jarenlang in een zwemcommittee gezeten, elke functie, en was zelf state representative water polo. Nu zit ik in het bestuur van een lokale little athletics club welke een aantal hardlopers heeft die dus naar PSG gaan. Ben ook nog involved met Lacrosse.
Verder is het zo dat in Australia je gewoon naar het hoofd kan schrijven, hem of haar bij de voornaam noemen en een praatje maken. Totaal geen probleem, je moet het gewoon doen, kunnen zij je niet helpen verwijzen je je door.
Onderstaand het bericht wat ik terug heb gehad. Als je wilt kan je zelf bellen maar ik wil het ook gerust voor je doen.
Je hebt er nu niets meer aan maar dan weet je in ieder geval voor de volgende keer hoe het in elkaar zit.
Dear Sonja,
PSG is a difficult one and you should probably contact Steve Kalend (Executive Officer) 6205 9153. At School Sport Australia it is school based not Nationality but PSG rules change and are not up to me.
Cheers
Simon
(Mr Simon Warren National Swimming Secretary School Sport Australia)
Laat het even weten
Groetjes Sidonia