Dutch Aussie

Kims

Well-Known Member
Hi,

Even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum. Ben meestal actief op een reisforum, maar een specifiek Australieforum is ook erg leuk.

Ik ben Kim. Woon en werk nu 7 jaar met mijn partner in "The Lucky Country" en geniet er nog elke dag van. We hebben op veel (voornamelijk afgelegen) plekken gewerkt en gewoond in de afgelopen jaren. Ik werk contracten als psychiatrisch verpleegkundige wat erg goed bevalt. Meestal wonen we tussen de 3 maanden en een (paar) jaar op 1 plek. Tussen contracten door reizen we veel, gemiddeld 4-6 maanden van het jaar. De ene keer met onze 4WD Henk in outback Australie, de andere keer in het buitenland.

Op dit moment wonen we in het schitterende Broome en blijven voorlopig nog even hier. De Australische tropen blijven ons fascineren.

We zijn nog lang niet uitgekeken op dit geweldige land en alle mogelijkheden!

Ik ga eens even verder rondkijken op dit forum!

Groetjes, Kim
 
Welkom op het forum! Wat een avontuurlijk bestaan, ben best een beetje jaloers :) Veel plezier in Broome!
 
Bedankt beiden :up:

Heb zeker een plaatje van Henkie, maar kan even niet uitvogelen hoe ik die hierheen geplakt krijg...tips?

En hoe krijg ik een onderschrift bij mijn posts?

Happy New Year by the way! :D
 
Als je in een nieuwe post op het boompje klikt (naast het filmrolletje) krijg je een optie om een link naar het plaatje toe te voegen.

Onderschrift kun je doen in door op je eigen naam rechtsboven in te klikken, krijg je een dropdown menu, tweede optie is signature.
 
Happy new year too, trouwens. Ben een beetje in de war. Ben net als de A-List celebs :p , 10 tijdzones overgestoken op oudjaarsnacht dus weet ff niet meer hoe het zit :cool:
 
10 tijdzones? Hoe dat zo?

Had het boompje inderdaad gezien, maar is het ook mogelijk om een foto in de post te loaden?

Ik heb geen optie 'signature' vooralsnog, misschien omdat ik nieuw ben?

Cheers
 
Welkom op het forum!!