Dutchy's Bakehouse

Beetje klein dat plaatje, misschien ligt het aan mijn scherm? Heb je een klikbare grotere versie?

Ik vertrek 3 maart naar Brisbane en ik ga absoluut een tripje naar de bakkerij maken - waarschijnlijk meerdere als het in de smaak valt ;)
 
Heej goed zeg dat het lekker loopt.
Kunnen we ook online bij je bestellen je zit nogal ver bij ons vandaan.

Groetjes
Moon
 
An amazing year it’s been for Gary and Dutchy and their
Bakehouse. Gary immigrating on his skilled visa just a year
ago, leaving a well established Patisserie in Amsterdam to
team up with Bread Baker Dutchy, already living the married
life here in Sippy Downs. This life changing and already
successful first year has been very busy and exciting. Taking
family tradition of many generations of baking into creating
the bakehouse. Many of there loyal costumers find their way
down each day/week already to get there tasted buds thrilled
with the Dutchy’s delights. With all the complements they get
each day, getting up so early in the morning is rewarding and
makes them feel welcome and passionate about their work.
Ever had a Dutch doughnut, your fingers are at risk of being eaten? Then
try their Dutch fruit doughnuts (oliebollen) they melt on your
tongue. Freshly roasted Pioneer Coffee from their friends over at Yandina, traditional cookies, where
the flavor of cinnamon brings back good old memories. Even the Sourdough bread with its
crispy crust and dense moist inside is a winner. The perfect sausage roll, real quality
flavoured meat pies, irresistible vanilla slices....the list of goodies is endless. And the Dutchy’s
are here to stay, putting there skills to practice for countless anniversary’s to come. Happy first
birthday Dutchy’s. ((dit was dat enorme artikel)
 
Nou dat klinkt goed !
Ik hoop vanaf juli 2010 ook vaste klant te worden want wij gaan in die regio wonen !
En dat ik dan die lekkere pepernoten , banketstaven en oliebollen niet hoef te missen lijkt me super!
:grin: :up: :lol:
Groetjes Annemiek
 
Hebben jullie ook pepernoten? Niet kruidnoten, maar van die echte? Reken maar dat ik die flink insla volgend jaar :D
 
Afgelopen woensdag waren wij in The Dutch bakery in Sippy Downs (Qld) en we hebben heerlijk banketstaaf gekocht en gegeten....het is echt een aanrader!!

http://www.facebook.com/album.php?aid=8226&id=1719062298&l=1904c84943
 
Hee Gerbrand!

Ik zat vandaag wat te lezen op xpdite en vond zo ook dit topic...
We zijn gelijk de auto in gestapt en naar Sippy Downs gereden, maar 10 minuten bij ons vandaan, maar helaas was de bakery dicht!
We proberen het binnenkort nog een keer en hopen dat je er dan wel bent!

Tot snel dus!

Groetjes Stefan en Marijn
 
Tot binnenkort ! hadden onszelf 2 dagen vakantie gegeven tja ja wat een luxe maar gelukkig regende het veel :|
 
Awel, vanaf 14 juli 2010 kunt ge me ook verwachten.
Zit dan nl. aan de uni in Sippy Downs. Vlakbij dus. :wink:
 
Inmiddels dus weer genoeg vrije tijd om van het leven te genieten, de Bakehouse zelf was een leuk succes voor mijzelf, erg leerzaam en enerverend om zoiets op te bouwen. Voor diegenen die van mijn produkten hebben gesmikkeld zeker ook de bewoners en bezoekers van P.W.A. retirement village in Birkdale. Vele malen dank, tot de volgende x :up:
 


OFX
Back
Top