EandE one-way naar Melbourne in april!

EandE

XPdite Sponsor
Hallo Allemaal!

Een beetje laat, maar goed hierbij dan toch de officiele overstap van EandE van het "Even Voorstellen Topic"
http://forum.xpdite....finally-e-and-e

naar dit Laastste Stand van Zaken topic.

Het grappige is dan wel weer dat er waarschijnlijk de komende maanden waarschijnlijk niet heel veel zal gebeuren. Wij hebben begin deze maand ons elektronische visum aanvraag voor het Skilled Independent (175) visa ingediend, en twee weken later alle bijlages eraan gehangen.

Het lange wachten op een CO en de vraag naar medicals is nu dus begonnen! :soccer:

Groeten,
EandE

[quote author=EandE link=topic=8821.msg117372#msg117372 date=1209996147]
Het lange wachten op een CO en de vraag naar medicals is nu dus begonnen!  :soccer:[/quote]
Het duurt even maar dan heb je ook wat :up:

Hallo E en E

Ook wij hebben recentelijk onze aanvraag ingediend. Dus.......... wij wachten gezellig en geduldig met jullie mee.

Groetjes Mariette

Haa E en E,

Dat is lang geleden!
Hoe gaat het met jullie? begint er al een beetje vooruitgang in te komen?
Weet trouwens niet of jullie me nog kennen, ik ben Bregje, was ook op het forumuitje in Helmond...
Met mijn vriend uit Melbourne... Maar heb jullie maar heel even gesproken want jullie moesten geloof ik weer ergens anders heen.
Nou ja, voor ons is de datum van vertrek ondertussen héél dichtbij, maar dat zal ik in onze eigen lastavaza maar eens gaan beschrijven.

Groetjes Bregje

Zoooo, maar weer eens een update, want we komen amper nog op de site de laatste tijd.

Nog geen CO toegewezen gekregen, dus we wachten lekker verder af. Vandaag toch al wel een afspraak gemaakt voor een longfoto bij de GGD in Utrecht en voor een medische keuring. Tjonge, ze willen wel echt alles van je weten heh?  :lol: bloedtest, ochtendurine  :? hjam...  :|

2 december mogen we voor de foto en de 22e voor de medische keuring, wel spannend, want dan zetten we de uiteindelijke datum neer waarop we Aussie binnen moeten reizen. We hopen van te voren nog een reis te kunnen maken via Thailand (PADI duikbrevet voor een prikkie halen) naar Vietnam en dan nog door Australie voordat we ons gaan vestigen. Oh well, we zien wel. Eerst maar'ns ff kijken wat de verkoop van alle huisraat op marktplaats opbrengt  :smile:

Jammer dat Austimeline eruit ligt! Kunnen we niet meer spieken hoe de verloop bij anderen is...

My god... Soms is het even slikken, we staan niet meer op de CSL en moeten net als anderen hier op't forum (Skilled 175) voor onbekende termijn wachten, of een sponsored visum aanvragen.  :cry: waren net zo lekker op dreef met alles...

Goed nieuws: we hebben vorige week tickets geboekt  :up: en gaan eind van de zomer op vakantie naar Australie. Darwin, Kakadu, Cairns, Coocktown, Great Barrier Reef, White Sundays, Brisbane... En hopen stiekem een beetje dat als we dan terugkomen, er een mailtje in de mailbox zit met bericht van een CO  :roll: dreams sometimes come true!  :wink: Hope keeps us going guys!

Maar als je nog wel op de lijst stond toen je hebt aangevraagd is het toch geen probleem??

Euh volgens mij wel. Ze stonden toen op de lijst, ze kunnen hen dus uiteindelijk niet het visum weigeren, maar.. het duurt alleen langer. Daardoor zijn sommigen (zoals Catkin/Femke) echt het bokje omdat ze nu echt heel lang moeten wachten.

Hopelijk is dat onbekende termijn inderdaad niet te lang. 

Alvast veel plezier met jullie vakantie, dat is wel iets leuks om naar uit te kijken.

[quote author=EandE link=topic=8821.msg138983#msg138983 date=1242929270]
My god... Soms is het even slikken, we staan niet meer op de CSL en moeten net als anderen hier op't forum (Skilled 175) voor onbekende termijn wachten, of een sponsored visum aanvragen.  :cry: waren net zo lekker op dreef met alles...

Goed nieuws: we hebben vorige week tickets geboekt  :up: en gaan eind van de zomer op vakantie naar Australie. Darwin, Kakadu, Cairns, Coocktown, Great Barrier Reef, White Sundays, Brisbane... En hopen stiekem een beetje dat als we dan terugkomen, er een mailtje in de mailbox zit met bericht van een CO  :roll: dreams sometimes come true!  :wink: Hope keeps us going guys!
[/quote]

Hee luitjes, dit berichtje heb ik even helemaal gemist.... Ik wist natuurlijk wel van jullie visum.Ik denk dat jullie daarom weinig op het forum rond hangen.Nog nagedacht om een state sponsored aan te vragen?

Maar ik wist niet dat jullie zo'n gave reis richting down under gingen maken! Gaahaaaf! Die richting waren jullie nog niet geweest toch? Of alleen meneer E?
Jullie zijn toch niet weg als het forumuitje is he....  :-(
Zo wel, dan wens ik jullie heeel veel plezier!Leuk vooruitzicht  :up:

Groetjes Ingrid en Rimko

Inmiddels meer dan een jaar geleden sinds de laatste activiteit in dit topic! Met de nieuwe SOL en de nieuwe priority processing is er eindelijk weer een lampje gaan branden.

Zoals E(v) net zei aan de telefoon met haar moeder:

"We zijn net doorgeschoven van de groep met visum aanvragers waar Australie niet goed weet wat ze er mee aan moeten, naar de groep die kans hebben om binnen een jaar behandeld te worden"

Het grote duimen is opnieuw begonnen...

Dat is goed nieuws!

Wij zullen ook binnenkort een aanvraag indienen.

Alvast succes gewenst!

Groeten Steven

Hoi E and E, had net al een berichtje geschreven op het eerste onderwerp wat ik zag dat jullie naam in stond, ik was helemaal flabergasted ( hoe schrijf je dit in godfsnaam?? ) dat ik jullie weer zag op het forum.
Bne heel blij voor jullie en ik hoop dan ook maar dat het nu eindelijk gaat gebeuren!

Misschien dat we mekaar nog eens in Ozzie treffen... of het nu bij ons zal zijn in The Sunshine Coast of ergens anders, maar wie weet....

C-Ya! Heel veel succes :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

groetjes Ingrid en Rimko

Heel goed dat jullie de hoop niet hebben opgegeven en gewoon geduld hebben gehad. Ik gun jullie een snel visum, want het is natuurlijk ergens helemaal niet eerlijk dat we in ongeveer dezelfde periode alles hebben aangevraagd en geregeld en wij al een jaar in Australie wonen en jullie nogaltijd geen visum hebben. Vertrouw erop dat het nu echt allemaal goed gaat komen!

Sacha

Het is ongelooflijk, maar we hebben ein-de-lijk een CO!!! :grin:

@Skippie, hebben jullie daar nu al aan een paar touwtjes voor ons getrokken? :smile:

Back